Competitie tussenstand:
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Competitie tussenstand:
Na 4 wedstrijden staan we nu 8 punten los, ik zelf nog 100%.
Vanavond valt er iemand in bij mij team en moet ik zelf met het eerste team meespelen (2e klasse).
Ik verwacht er eerlijk gezegd niet te veel van aangezien het 3 materiaal spelers zijn, wel blij dat ik eventjes geen 3e klasse speel aangezien dit inmiddels toch wat onder mijn niveau ligt.
Vanavond valt er iemand in bij mij team en moet ik zelf met het eerste team meespelen (2e klasse).
Ik verwacht er eerlijk gezegd niet te veel van aangezien het 3 materiaal spelers zijn, wel blij dat ik eventjes geen 3e klasse speel aangezien dit inmiddels toch wat onder mijn niveau ligt.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Wij staan nog 4 punten los. Ikzelf 10 uit 12 in de tweede klasse en de kopman 8 uit 9. De andere twee spelen ongeveer 50%. 
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
ONI in IJsselstein
Degradatie lijken wij te gaan ontlopen. Ik sta zelf nog op plek 4 in het percentageklassement, iets wat ik niet had verwacht. Had zelf lager verwacht. 2e helft van seizoen wil ik nog max 2 partijen verliezen, en dan volgend seizoen hoger.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Helaas maar 1 gewonnen in de tweede klasse, was ook een sterke tegenstander en we verloren er ook 6-4.
Ik had misschien donderdagavond iets eerder naar huis moeten gaan, maar ook dat wilde ik niet missen natuurlijk!
Afgelopen zondag ook nog toernooi gehad en hierin de halve finale gehaald, verloren hierin van Bas Hensbergen (2e divisie) dus dat is geen schade.
Ik had misschien donderdagavond iets eerder naar huis moeten gaan, maar ook dat wilde ik niet missen natuurlijk!
Afgelopen zondag ook nog toernooi gehad en hierin de halve finale gehaald, verloren hierin van Bas Hensbergen (2e divisie) dus dat is geen schade.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Dan zal ik ook maar even:
Ik ben 17 en speel Junioren en Senioren.
Bij de Junioren staan we bovenaan in de promotieklasse. (TTV Papendrecht)
We staan 6 punten los van de nummer 2 die we aanstaande Dinsdag (verzette wedstrijd) treffen.
Zelf sta ik 67 en mijn teamgenoten (van 15 jaar) staan respectievelijk 83 en 72. Dubbel is 6 uit 6!
46 punten uit 6 wedstrijden is dan ook niet verkeerd.
Dan de Senioren. (TopSpin '83)(Ik speel dus bij 2 verenigingen)
Ik speel in de Senioren 3e klasse. We speelden vorig seizoen 4e klasse en werden 2e. We hebben hierdoor een plekje aangevraagd en door wat afvallers zijn we erin gekomen.
Ik begon niet goed met 2 uit 6.
Sinds dien begon ik wat meer grip te krijgen op het ''ouwe lullen spel''
In de laatste 4 wedstrijden daarom ook achtereenvolgens 2,2,2 en 3 potten gewonnen.
Sta nu dus op 11 uit 18, wat zeker niet verkeerd is tegenover een schamele 48% van vorig seizoen in de 4e klasse.
Helaas draait men team dit keer wat minder en staan we op 24 punten uit 6 wedstrijden..
Dat wordt dus degraderen aangezien de nummer 5 en 6 eruit gaan.
Jammer dat ik zo'n moeite heb met noppen, anders had ik er misschien wel 13/14 kunnen winnen!
Dinsdagavond inhaalwedstrijd met de Junioren en aansluitend een Senioren-wedstrijd op dezelfde avond tegen de mede-degradant.
6 Potjes dus minstens!
-- Ik hoop dit up2date te houden --
Ik ben 17 en speel Junioren en Senioren.
Bij de Junioren staan we bovenaan in de promotieklasse. (TTV Papendrecht)
We staan 6 punten los van de nummer 2 die we aanstaande Dinsdag (verzette wedstrijd) treffen.
Zelf sta ik 67 en mijn teamgenoten (van 15 jaar) staan respectievelijk 83 en 72. Dubbel is 6 uit 6!
46 punten uit 6 wedstrijden is dan ook niet verkeerd.
Dan de Senioren. (TopSpin '83)(Ik speel dus bij 2 verenigingen)
Ik speel in de Senioren 3e klasse. We speelden vorig seizoen 4e klasse en werden 2e. We hebben hierdoor een plekje aangevraagd en door wat afvallers zijn we erin gekomen.
Ik begon niet goed met 2 uit 6.
Sinds dien begon ik wat meer grip te krijgen op het ''ouwe lullen spel''
In de laatste 4 wedstrijden daarom ook achtereenvolgens 2,2,2 en 3 potten gewonnen.
Sta nu dus op 11 uit 18, wat zeker niet verkeerd is tegenover een schamele 48% van vorig seizoen in de 4e klasse.
Helaas draait men team dit keer wat minder en staan we op 24 punten uit 6 wedstrijden..
Dat wordt dus degraderen aangezien de nummer 5 en 6 eruit gaan.
Jammer dat ik zo'n moeite heb met noppen, anders had ik er misschien wel 13/14 kunnen winnen!
Dinsdagavond inhaalwedstrijd met de Junioren en aansluitend een Senioren-wedstrijd op dezelfde avond tegen de mede-degradant.
6 Potjes dus minstens!
-- Ik hoop dit up2date te houden --
TTV Papendrecht 5 - Papendrecht - 1e klasse
Frame: Donic Waldner Senso Carbon
Forehand: Joola Tango
Backhand: Joola Topspin C
Davey, mijn advies: speel zoveel mogelijk tegen noppenspelers op je eigen club. Dan kun je uiteindelijk makkelijk tegen materiaal spelen
Setup:
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox
Het probleem is dat mijn seniorenclub niet zo groot is en ik daar in het 1e team speel. Speel daar al vanaf mijn 6e en wil daar dus niet weg. Heb wel een teamgenoot met noppen, maar die wint niet zoveel en ik kan het daar wel van winnen. Zijn vooral van die gasten die al in hun vorige leven tafeltennis spelen met noppen op de backhand en ook nog eens een sterke forehand.
Bij mijn jeugdclub train ik nooit mee, i.v.m. gebrek aan tijd en afstand.
Bij mijn jeugdclub train ik nooit mee, i.v.m. gebrek aan tijd en afstand.
Zo, weer een inhaal- en geplande wedstrijd verder.
De belangrijke wedstrijd tegen de nummer 2 met maarliefst 8-2 gewonnen en zelf alle 3 gewonnen!
Gisteren met 9-1 gewonnen en heel knullig zelf het enige punt verloren..
Resulteert in 14 punten voorsprong met nog 2 wedstrijden te gaan in de promotieklasse! Volgend seizoen dus bijna zeker Landelijk C!
Met die Senioren nog een sprankje hoop om in de 3e klasse te blijven. Kunnen winnen met 7-3 van de nummer laatst, zelf 2 gewonnen.
Donderdag tegen de potentiële kampioen met de senioren met een invaller.. wordt dus heel lastig.
Volgende week zaterdag kampioenswedstrijd met de junioren
De belangrijke wedstrijd tegen de nummer 2 met maarliefst 8-2 gewonnen en zelf alle 3 gewonnen!
Gisteren met 9-1 gewonnen en heel knullig zelf het enige punt verloren..
Resulteert in 14 punten voorsprong met nog 2 wedstrijden te gaan in de promotieklasse! Volgend seizoen dus bijna zeker Landelijk C!
Met die Senioren nog een sprankje hoop om in de 3e klasse te blijven. Kunnen winnen met 7-3 van de nummer laatst, zelf 2 gewonnen.
Donderdag tegen de potentiële kampioen met de senioren met een invaller.. wordt dus heel lastig.
Volgende week zaterdag kampioenswedstrijd met de junioren
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Gaat goed lees ik Davey!
Wij zelf afgelopen vrijdag helaas maar met 7-3 gewonnen van de nummer laatst, echt bang hoeven we niet te worden want in onderling duel hoeven we er niet 1 te verliezen.
Sta nog op 100% en hoop dit ook te blijven doen, komende 2 weken zullen daar bepalend in zijn!
Wij zelf afgelopen vrijdag helaas maar met 7-3 gewonnen van de nummer laatst, echt bang hoeven we niet te worden want in onderling duel hoeven we er niet 1 te verliezen.
Sta nog op 100% en hoop dit ook te blijven doen, komende 2 weken zullen daar bepalend in zijn!
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Wij blijven er in. Beetje zonde als ik naar m'n percentage kijk. Die eerste 3 weken hebben me echt veel pijn gedaan, anders had ik nu 1 verliespartij gehad.
Volgend seizoen speel ik 2e of 1e klasse, dus moet dan een stuk fijner spelen worden.
Volgend seizoen speel ik 2e of 1e klasse, dus moet dan een stuk fijner spelen worden.
Wij gaan ook steeds beter!
Stonden we paar weken terug nog een-na-laatst nu staan we tweede en hebben afgelopen week met 6-4 van de nummer 1 gewonnen
Helaas geen kans op kampioenschap want ze staan nog 13 punten voor op ons
Ik speel nu bijna 50% dus dat is ook goed omhoog aan het gaan
Nu alleen nog de wat makkelijkere teams dus meer dan 50% gaat waarschijnlijk wel lukken 
Ik speel nu bijna 50% dus dat is ook goed omhoog aan het gaan
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Mensen van het forum,
Vanavond speelt ons team thuis in Houten de kampioenswedstrijd tegen Over 't Net uit Amersfoort. We hebben maar 6 punten nodig om kampioen te zijn. De 10e wedstrijd gaat voor ons dan nergens meer over.
Volgend jaar eerste klasse zeg ik! 
Groetjes,
Wouter
Vanavond speelt ons team thuis in Houten de kampioenswedstrijd tegen Over 't Net uit Amersfoort. We hebben maar 6 punten nodig om kampioen te zijn. De 10e wedstrijd gaat voor ons dan nergens meer over.
Groetjes,
Wouter
ONI in IJsselstein
ONI in IJsselstein
Awesome, misschien zitten we dan volgend jaar bij elkaar in de poule
Zou wel leuk zijn 
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Ik speel nu 4e klassen senioren
we hebben nog 3 wedstrijden te gaan maar als we morgen 7-3 winnen zijn we al kampioen haha
ik ga zoiezo al naar 2e klasse volgend seizoen, eindelijk een beetje op niveau
we hebben nog 3 wedstrijden te gaan maar als we morgen 7-3 winnen zijn we al kampioen haha
ik ga zoiezo al naar 2e klasse volgend seizoen, eindelijk een beetje op niveau
Main set-up
Frame: Butterfly Joo se Hyuk DEF
FH: Butterfly Tenergy 64 2.1
BH: Curl p1R ox
Frame: Butterfly Joo se Hyuk DEF
FH: Butterfly Tenergy 64 2.1
BH: Curl p1R ox
Nog 1 wedstrijd te gaan met de senioren. Zojuist met 6-4 gewonnen uit bij de nummer 2. Zelf 2 singles (zowaar van noppen gewonnen) en de dubbel gewonnen. We moeten in een onderling gevecht met de nummer 4 om degradatie of handhaving gaan strijden volgende week dinsdag.. Gaat heel lastig worden, we zullen met een groot verschil moeten winnen. Thuiswedstrijd was 4-6 dus bijna mission impossible. Sta tot nu toe op een redelijke 16 uit 27. Wel vooruitgang t.o.v. twee seizoenen geleden ook in de tweede klasse, stond toen uiteindelijk maar 8 uit 27!
Morgen kampioenswedstrijd met de jeugd. 6 puntjes en we zijn zeker van het kampioenschap in de promotieklasse. Helaas wel met een invaller, dus om het zelf te beslissen gaat lastig worden. (Tegen de nummer drie) Ach, onze concurrent zal heus ook wat punten verspelen dus laten we zeggen dat we morgen een feestje kunnen vieren!
Morgen kampioenswedstrijd met de jeugd. 6 puntjes en we zijn zeker van het kampioenschap in de promotieklasse. Helaas wel met een invaller, dus om het zelf te beslissen gaat lastig worden. (Tegen de nummer drie) Ach, onze concurrent zal heus ook wat punten verspelen dus laten we zeggen dat we morgen een feestje kunnen vieren!
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik mag vanavond weer aan de bak, hierna volgen nog 2 wedstrijden.
We staan nu 6 punten los, kampioen zullen we dus zeker wel worden.
Laatste wedstrijd is tegen de nr2, had ik de vorige keer ook meegedaan tegen hun zouden we de volgende wedstrijd al kampioen worden, maar die is op een donderdagavond en is een uitwedstrijd. De laatste wedstrijd is thuis en dus wel leuker!
Ik sta zelf `nog` op 100%, wellicht na vanavond niet meer, wie weet haha
We staan nu 6 punten los, kampioen zullen we dus zeker wel worden.
Laatste wedstrijd is tegen de nr2, had ik de vorige keer ook meegedaan tegen hun zouden we de volgende wedstrijd al kampioen worden, maar die is op een donderdagavond en is een uitwedstrijd. De laatste wedstrijd is thuis en dus wel leuker!
Ik sta zelf `nog` op 100%, wellicht na vanavond niet meer, wie weet haha
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Gisteren met 7-3 gewonnen. KAMPIONEN!!! Eindelijk mag er een keer eerste klasse worden gespeeld door deze jongen.

ONI in IJsselstein
ONI in IJsselstein
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Gefeliciteerd Wouter, succes in de eerste klasse! 
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Tenergy 05
Tenergy 64
Goed bezig Wouter 
Gefeliciteerd Wouter!