Voorjaar 2026

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2026

Bericht door TwoFace »

Je zegt steeds dat wij aannames doen Wizzy, maar je eigen reacties zitten vol met aannames....

Ik heb helemaal niemand op de club die mij mijd, de meeste willen graag tegen mij spelen...
Bolle topspin, hoeveel effect ook, kan je gewoon doorheen slaan... is niet makkelijk, maar het kan wel... plus, ik vind het niks bijzonders, leuk dat je het kan, maar ik ken genoeg mensen die dat kunnen... zelf zou ik het misschien ook wel kunnen, nooit geprobeerd, vind het namelijk niet een heel erg effectieve slag.

Ik heb zo vaak normale schuifrallies tegen mensen met inverted rubbers... dus ik begrijp niet wat jij bedoelt... misschien kan jij dat niet, maar dan is dat weer een gebrek aan je eigen techniek/training, want ik ken genoeg spelers... sommige zelfs 5de klasse of recreant die ook gewoon kunnen schuiven met/tegen een noppenspeler.

Natuurlijk mag jij je mening hebben dat je het niet leuk vind om tegen te spelen, maar om het zo overdreven te delen en continue af te kraken is gewoon onsportief en geeft aan hoe weinig je van noppen snapt. Maar dat laatste snap jij nog steeds niet.
Overigens deze opmerking: Dat kleine percentage dat lange noppen speelt (korte noppen komt vaker voor en is vind ik zelfs leuk om tegen te spelen, topspinbal dan terugleggen en weer topspinbal etc..) kan ik dus gemakkelijk niet leuk blijven vinden om tegen te spelen."

Misschien is dat bij jullie zo.. maar als ik even in mijn huidige poule kijk bv dan zitten daar 35 spelers in en 6 weet ik zo van dat ze met lange noppen spelen, eentje zelfs met lange noppen op beide kanten. Iemand met lange noppen op de FH en de rest op de BH.
Er zit toevallig niemand met korte noppen en niemand met anti in die poule... verhoudingsgewijs dus afgerond 17% lange noppen, 0% korte noppen en 0% anti...

Er zitten veel verdedigende spelers in de poule die niet met noppen of anti spelen... maar wel alleen maar doen waarvan jij zegt dat het niet leuk is... maar je geeft ook aan: ..."topspinbal dan terugleggen en weer topspinbal etc..)..."
Met alle respect, maar dat doe je toch ook zelf, jij kiest ervoor om alleen maar te topspinnen (dat wat ik pas saai vind overigens, meest eentonige spel wat er is)... je kunt meer met een batje en een tafeltennisbal dan topspinnen he... tafeltennis is niet alleen maar topspin...

Maar goed... jij wil eerlijkheid... dan is het maar goed dat wij elkaar niet tegen komen in de competitie, want dan zou ik je ook eerlijk zeggen dat ik een onsportieve ... vind op zo'n moment. Dat het geen fijne/leuke wedstrijd wordt, ligt namelijk niet aan 1 speler, maar aan 2 spelers...

Verder hou ik er nu over op, ik heb al genoeg energie aan je verspilt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Waarom zou je na afloop van een wedstrijd niet eerlijk kunnen zeggen dat je er geen plezier aan hebt beleefd (dat kan trouwens ook als je wint)?
Als je te laag speelt en je wint met 2 vingers in de neus zeg je dan wat de meeste spelers zeggen tegen de verliezer: “Bedankt voor de wedstrijd goed gespeeld” of zeg je “Bedankt voor de wedstrijd goed gespeeld, maar ik vond het ondanks ik won niet leuk omdat ik eigenlijk te laag speel en daarom waarschijnlijk makkelijk van je win”

Bij een lange noppen speler mag ik gerust zeggen: “gefeliciteerd, maar ik heb vanwege je rubber geen plezier aan de wedstrijd beleefd”
Waarom zou ik daarin niet eerlijk mogen zijn? Omdat deze reactie niet de norm is terwijl die wel eerlijk is en dat wil je toch eigenlijk op een avond?

Eigenlijk is dat hetzelfde als iemand zegt dat ze niet tegen jouw spel kunnen (bij normale rubber) wat bij mij regelmatig voorkomt omdat ze last hebben van mijn gevarieerde service en mijn aparte backhand smash. Daar krijg ik wel eens opmerkingen over en ik vind het juist fijn als iemand eerlijk zegt dat hij moeite heeft met mijn spelletje.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Je gaat in den treure door om je 'gelijk' te halen. Dat gaat hier niet lukken.
De enige conclusie die we kunnen trekken is dat we het oneens zijn met elkaar, en nu weer gewoon door.
het is niet erg om het niet met elkaar eens te zijn he .... maar dan is het ook een moment van stoppen en weer door met het normale geklets over de wedstrijden.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Het is niet mijn gelijk halen. Jullie vinden mijn mening niet prettig, omdat jullie toevallig lang noppen hebben.
Er zijn meer spelers die het niet fijn vinden op tegen lange noppen te spelen, dan spelers die het niet fijn vinden om tegen invented rubbers te spelen.
Dat is gewoon een feit, want je hoort letterlijk nooit iemand klagen na een wedstrijd over invented rubbers. Ik zie het al helemaal voor me: “Speelde je maar met noppen of anti ipv invented rubbers dan had ik een heerlijke wedstrijd gehad” haha…

Ik weet zeker dat jullie met lange noppen vaker het doelwit zijn van onsportief gedrag van tegenstanders dan spelers met invented rubbers.
TwoFace zegt het zelf immers al dat hij wel eens spelers tegenkomt die blij zijn met zijn lange noppen.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Zo, vanavond flink klop gekregen :).
Eerste wedstrijd was een mooie pot. Hij bracht veel terug en speelde goed.
2e wedstrijd was een blamage van mijn kant. Elke 2e of 3e bal ging gewoon naast de tafel. Ik kon geen bal meer goed slaan. Echt heel frustrerend.
Teamgenoot ook niks gewonnen.
We hebben nog wel een mooie overwinning in de dubbel. Nog steeds 100%.
4-1 klop gekregen :). Rating -24 en nu 1262
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dat zal wel komen omdat je tegen je naamgenoot speelde.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Er draait nu een tafeltennis film in de bioscoop: Marty Supreme.

Zijn hier toevallig al mensen naar deze film geweest en is het de moeite waard?

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 26 feb 2026, 18:59 Er draait nu een tafeltennis film in de bioscoop: Marty Supreme.

Nee ik had het gezien pas een voorstukje, lijkt me wel leuk om te zien. Al lijkt het dat tafeltennis slechts een klein deel in de film is. Maar de film schijnt wel de moeite te zijn, ik ben zelf niet geweest...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Wizzy82 schreef: 26 feb 2026, 18:59 Er draait nu een tafeltennis film in de bioscoop: Marty Supreme.

Beetje buiten het onderwerp van dit topic ....

Maar ik vond er geen bal aan.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Gisteravond de 5e wedstrijd van het seizoen.
Ik kan alleen maar zeggen ... 'zware' avond.
We hebben flink aan de broek gehad. 8-2 verloren. Weer een sterke opstelling.
Tegenstander had 1375, 1325 en iemand net over de 1100. Dus vooraf bedacht dat een gelijk spel er wel in moet zitten.
Nou niet dus. Het ene verlies na het andere .... teamhgenoot H. had met 10-6 in de 5e maar liefst 5 matchpoints (tegen de lagere rating) maar verloor alsnog en was de laatste wedstrijd niet meer vooruit te branden.
Ik mocht als eerste tegen de lage rating maar hij speelde de sterren van de hemel en ik net te veel fouten doordat ik te veel druk wilde zetten anders speelde hij te makkelijk. Nou .... in een hele mooi spannende 5setter verloren.
Tegen de hoge rating was het echt niet te doen. Hij serveerde alleen met een beetje backspin heel kort en liet me alle kanten van de tafel zien. Ik wilde meer druk gaan zetten maar hij wist overal antwoord op. Kansloos verloren :D
3e wedstrijd waren de eerste 3 sets spannend en mooi .... de laatste 2 om te huilen.

Op deze manier gaan wij het seizoen niet redden. Staan nu stijf onderaan en dan moeten de nummers 2 t/m 5 nog een wedstrijd inhalen volgende week. 18 punten over 5 wedstrijden is natuurlijk ook erg slecht.
Mijn rating heeft ook weer een klap gehad van -30 punten. Hij staat nog op 1262 maar dat is waarschijnlijk omdat het nog niet in de nttb app staat.

EDIT: We hebben (K en ik) nog wel het dubbel gewoon op een sterke manier
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Het kan nog altijd minder. Mijn team heeft maar 11 punten uit 4 wedstrijden. Ik denk niet dat we boven de 18 punten na 5 wedstrijden uit gaan komen. Van die 11 punten komt bijna de helft ook nog eens van mij af. Ik heb er nu 5 gewonnen. Mijn teamgenoten zijn op papier zeker niet minder dan ik ben (2 hebben zelfs een iets hogere rating, niet veel), maar ze lijken wel totaal uit vorm of zo.

Stel en de kans is groot. We zouden degraderen naar de 5e klasse dan houd ik het voor gezien met de competitie. Ik heb dat al meerdere seizoenen gespeeld (bij een andere club om 2 teams in stand te kunnen houden bij die club destijds), maar dat is gewoon niet leuk.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik had afgelopen vrijdag een afscheid van een teamgenoot, had ik georganiseerd. Maar vrijdagmiddag werd duidelijk dat een teamgenoot uit de DUO was geveld door een heftige ontsteking in zijn mond... of ik alsnog wilde spelen, anders moesten ze iemand uit lage team regulier laten invallen... ik heb aangegeven, kan wel, maar dan ben ik er niet op tijd. Geen probleem, dit was tegen het team wat deze wedstrijd al 2 keer had verzet. Dus mijn teamgenoot speelde eerst zijn enkel wedstrijden en dan zouden ze gewoon op mij wachten. Ik was er rond 20.45uur... aangezien ik al even getraind had bij die andere vereniging (onderdeel van het afscheid was daarna een balletje slaan met z'n allen)...

Dus ik kon gelijk aan de bak... moet zeggen... de ratings gingen nog wel waar ik tegen moest (1369 en 1270) ... maar ik vond ze beter dan hun ratings deden geloven... beide hadden ze moeilijke services, vooral die met 1270, daar begon ik tegen... erg hard en veel effect.. daarop verloor ik de eerste game sowieso van hem. ... ik zat er wel dichtbij toen ik grip kreeg op zijn spel, maar dat was te laat en toen kreeg hij, totaal niet nodig voor hem natuurlijk (kreeg ook wel 100 keer excuses) 2 net ballen als laatste punt, totaal dood achter het net, misschien had er nog meer in gezeten, maar terecht verloren. (3-11, 5-11, 9-11)

Toen tegen de hogere rating, ik was gewaarschuwd over zijn spel... maar de eerste game weer totaal overblufd, daarna had ik eigenlijk best wel goed door hoe zijn spel ging en wat ik tegen hem kon doen, daar volgden een aantal mooie rallies uit die uiteindelijk naar mij gingen, maar die avond mocht mijn avond niet zijn, want hij had alles mee... randje, netje, netje en randje... zonde, want hier had wel een mooie 5-setter in gezeten anders. Hij baalde ook enorm (ik nog meer) want hij had echt teveel mazzel en won ook daarop. 2-11, 9-11, 11-13.

Maar bij deze wel het gevoel dat ik lekker had gespeeld, dus het maakte me niet uit.

Toen de dubbel.... nu werd het pas de 2de keer dat ik met deze teamgenoot dubbel en zij zijn al heel lang een dubbelpartner van elkaar (zowel in DUO als in regulier), dus we hadden niet veel hoop. 7-11, 11-4, 5-11, 11-8, 7-11... dit had ook prima onze kant op kunnen gaan... grappig was dat we heel veel punten vanuit de service konden pakken door juist niet te gek te doen met de service.... dus niet perse heel hard of met heel veel effect (op een paar na voor de diversiteit), maar vooral de korte erg slome services pakte we veel (soms op de eerste bal, soms op de 3de of 5de bal). Leuke wedstrijd uiteindelijk, met ook wel echt goede rallies... maar we kwamen net te kort.

Mijn team genoot had overigens van die lagere rating gewonnen en van die ander verloren. dus het werd 1-4. We staan nu 1 na laatste, maar gelijk met de laatste qua punten.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

DUO ging niet geweldig, ze hadden hun sterkste opstelling neergezet en mijn teamgenoot begon tegen de zwakste (10 punten rating verschil tussen die 2, dus zegt niks)... en won vrij makkelijk met 0-3 (toegegeven, mijn teamgenoot heeft ruim 120 punten meer rating dan hen en ik 120 punten minder)...

Daarna was ik aan de bak, tegen de 'sterkste', hij speelde erg scherp en hard, wat een aantal mooie rallies op leverde tussen ons. Ik had helaas enorm veel moeite met zijn service (een specifieke die hij veel gebruikte tegen mij), ik kreeg er geen grip op), dus daar verloor ik eigenlijk elke punt op... 11-8, 5-11, 11-5, 11-9 (wel weer enorm K.. laatste 2 punten waren weer net ballen in mijn nadeel... )
Toen tegen de ander, hier waren veel lange rallies tussen ons, ik was voor het eerst weer enigzins tevreden met mijn spel 9-11, 13-11, 8-11 ... toen raakte ik het helemaal kwijt en bleef ik maar fouten maken, van servicefouten tot misslaan en weet ik veel wat 11-3... kom op herpakken, maar ik kreeg mijn focus niet meer te pakken 11-6.

Mijn teamgenoot tegen de 'sterkste', ik weet niet waar die tegenstander in eens last van had... die was erg schijterig aan het spelen tegen mijn teamgenoot en gebruikte zijn goeie service niet meer 5-11, 9-11, 4-11. Na die pot begint hij nog te zeuren dat hij niet begrijpt waarom we met noppen spelen (teamgenoot speelt als sinds zijn 12de met noppen) want je haalt het plezier eruit voor de ander... tja, dat is zijn beleving (was jij het wizzy hahaha).. ik ben het niet met hem eens.. zeker ook gezien de rallies die ik had tegen zijn teamgenoot....

Toen de dubbel... dat was wel even spannend, we hadden nog nooit (zelfs geen minuut) gedubbeld samen, maar eigenlijk ging dit prima, de tegenstander zette nog een ander in, in de dubbel (hun 3de speler en enige verdere speler), maar het werd 5-11, 9-11 en 8-11 voor ons.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Mijn team heeft gisteren gespeeld en verrassend gewonnen tegen de sterkste opstelling van de nummer 2.
Daar was nog een speler ongeslagen van maar 2 spelers van mijn team wonnen ervan.
Ze hebben met 6-4 gewonnen.
Gezien de concurrentie beide dik hebben verloren staan we ineens niet meer laatste.

Er is nu een duidelijk onderscheid tussen de bovenste 3 en onderste 3 waar wij nu bij horen maar volledig in de race zitten om erin te blijven.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik mocht vrijdag nog regulier spelen, ik merk dat ik niet meer in mijn spel kom momenteel... gebrek aan focus, zo erg dat ik steeds het gevoel heb tegen mijzelf te spelen... privé speelt ook mee dat mijn zoon steeds weer naar mijn ex gaat op vrijdagavond, puur omdat ik tafeltennis... het gaat in mijn hoofd zitten en ik beleef veel minder lol meer....
Zo erg dat ik voor het eerst sinds al die jaren ook heb gezegd, als dit seizoen dit niet verandert, stop ik ermee, althans met de competitie.

Ik heb nog een aantal jaren waarbij mijn zoon jong genoeg is om bij papa te zijn, daarna zijn er toch andere dingen belangrijker en ik denk dat het me niet meer lukt om dit op de vrijdagavond los te laten.

Mijn eerste wedstrijd was het erg merkbaar, tegen iemand met noppen (een Oekraïense dame), ze was vast in haar spel en dan merk ik mijn gebrek aan focus het meeste. Het werd 1-3 voor haar. Mijn teamgenoten wonnen vervolgens allebei met 3-0....
Toen de dubbel, ik met met teamgenoot tegen de dame... dat ging dan weer erg goed (eerste keer dubbel met deze teamgenoot overigens) 3-0 voor ons. Mijn andere teamgenoot tegen de dame, 3-0 (beide noppen, maar mijn teamgenoot wist dankzij mijn wedstrijd en de dubbel precies wat hij moest doen en deed dit ook netjes).
Toen mocht ik tegen een angstgegner... want we hebben elkaar al vaak getroffen... en altijd 5-setters, waarvan er slechts 1 mijn kant op viel en alleen tijdens toernooien wist ik hem altijd te verslaan.. maar in de competitie dus eigenlijk niet.
9-11, 11-7, 11-4, 9-11, 8-11... en weer ging hij er met de winst vandoor.

Hierna sloeg mijn humeur compleet om, had liefst naar huis willen gaan... niet nodig, maar het gebeurde.
Mijn dubbelpartner tegen hun nr 3. 12-10, 8-11, 13-11, 11-6 (hun nr kan veel beter, maar lijkt een beetje hetzelfde te hebben als ik).

Mijn noppen teamgenoot tegen mijn angstgegner: 9-11, 11-7, 11-13, 11-9, 11-8... dubbeltje op zijn kant, maar mijn teamgenoot doet wat ik niet kan momenteel... namelijk blijven focussen.

Mijn dubbelpartner tegen de noppen dame 11-5, 11-9, 8-11, 5-11, 5-11...

Toen mocht ik tegen hun nr3, ook daar al veel vaker tegen gespeeld en nog nooit van verloren... dus vanavond zou laten zien hoe erg ik mijn focus wel of niet kwijt ben... 11-6, 8-11, 11-9, 11-5.... maar het was duidelijk, die laatste game, hij had net zoveel last van concentratiegebrek als ik...

We wonnen met 7-3 en voor het eerst was ik de slechtste van mijn team... Overigens stond dit team wel nr 1 en hadden ze zelfs al een 10-0 te pakken.... met deze opstelling, dus niet verkeerd.
Hiermee zijn we ook eindelijk van die laatste plek af en staan we 8 punten boven de nummer laatst en 7 punten onder de nummer 4. Door mijn slechte prestatie sta ik nog maar op 67% :-(
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

ik merk dat ik niet meer in mijn spel kom momenteel... gebrek aan focus
Je hebt kennelijk twee mogelijkheden:
1. Tijdelijk uitstappen en doen wat je belangrijker vindt (in dit geval: op vrijdagavond geen tafeltennis, maar zoon-bezoek)
2. Iets op tafeltennisgebied zoeken waardoor je je "als vanzelf" op iets nieuws gaat concentreren.

Dat laatste kan van alles zijn. Mogelijkheden zat. Bijvoorbeeld overstappen op anti-rubber en de bijbehorende nieuwe technieken leren en oefenen. Of een deel van het competitie-spelen staken en in plaats daarvan een groep spelers gaan trainen naast het volgen van een trainerscursus.

Je kunt zelfs (met behulp van A.I.?) een boek gaan schrijven over het leven van een amateur-tafeltennisspeler en diens successen en frustraties. Ik bestel graag bij deze een exemplaar!
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Hoi Ardane,

wat ik vooral merk is dat mijn hoofd er niet bij is vanwege mijn privé situatie, dus het andere uitdaging zoeken in de tafeltennis gaat dit voor nu niet oplossen... wel bedankt voor het meedenken.
Sowieso al besloten dat ik komende seizoen niet meer in 2 teams tegelijk ga spelen en minimaal minder wedstrijden wil spelen, maar misschien wel een heel seizoen stop met wedstrijden.

een boek schrijven... hahaha, dat zie ik mijzelf niet gauw doen, maar leuk idee, misschien als mijn leven iets rustiger is dan dit... (ben ook nog een huis aan het verbouwen dit jaar namelijk)....
In elk geval blij dat de dagen weer wat langer worden en warmer, dat vrolijkt een mens ook op.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ik zou inderdaad niet in 2 teams spelen, of alleen spelen als je NIET op vrijdag speelt.
Dus een 5e wiel in een team en de NIET vrijdag wedstrijden spelen.

Hebben jullie andere thuisspeeldagen dan de vrijdag?
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Oja, ik heb gisteren de duo gespeeld. Ging niet helemaal soepel.
Ik ben na de jaarwisseling dit jaar gestopt met alcohol, en ik ben gezond gaan eten, meer bewegen, niet snoepen/snelle suikers.
Dit alles onder begeleiding. Ik was namelijk bijna 120 kg eind vorig jaar.

Maar dat vermijden van snelle suikers ging gisteren dus niet goed.
Eerste wedstrijd gespeeld tegen iemand rond de 1200 rating. Hij heeft een teamgenoot met anti maar hij begreep er niks van.
3-11, 3-11 en de 3e set ging ik mijn batje draaien om met de backhand aan te vallen op die hoge spinballen .. maar maakte te veel fouten doordat ik te wild was, ipv gecontroleerd spinnen en blokken. Maar toch met 9-11 gewonnen.

Daarna was ik duizelig, voelde dat ik geen energie had ... dus dan toch maar naar de bar en een mars halen. Dat werkt bij mij altijd.

Tweede wedstrijd was iemand van bijna 1300. En dus met Anti.
1e Set moest ik even wennen en was ik niet helemaal scherp nog. 11-9 verloren. De 2e set kon ik meer 'mijn ding' doen door vooral mijn bat te draaien en met het 'normale' rubber aan te vallen. Dus lang serveren op zijn backhand, en dan aanvallen met de BH. Ze komen dood terug dus je weet precies wat en hoe je moet slaan. Dat ging erg goed. 1-11 voor mij. 3e en 4e set probeerde hij andere dingen maar zijn 'zwakte' in anti kon ik blijven uitbuiten en won dan ook met 8-11 en 6-11
Soms denk ik wel eens, ik moet een tweede batje nemen met 2 rubbers die ik op de FH heb. Gewoon om tegen noppen en anti beter uit de voeten te kunnen.

Mijn teamgenoot had beide verloren. 2-2 en nu de dubbel.
Ik was duidelijk mijn energie kwijt en maakte te veel fouten. Mijn teamgenoot ook op de anti ... dus in 4 sets verloren. Onze eerste dubbelverlies.

Mijn rating heeft gelukkig weer een plusje van +17 en terug naar 1249.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Wel herkenbaar TwoFace. Ik twijfel ook al een tijdje of ik nog wel competitie wil spelen. Eigenlijk vind ik het wel lekker om dit vrijdagavond met mijn bordspellenhobby in te vullen. Hoef ik niet te rijden. Fijn thuis.

Als ik een kind zou hebben (ik weet niet hoe oud je zoon is) dan zou het op dit moment zelfs een no brainer zijn voor om thuis te blijven.

Zeker in jou situatie waarbij je hem al minder ziet zou ik hem juist willen zien opgroeien en dingen willen leren. Dat is trouwens een van de grootste dingen die ik mis van het niet hebben van kinderen. Mij lukt het zo mooi om mijn kind iets weg te leren. Dat kan van alles zijn.

Ik ben er zelf nog niet echt uit qua competitie voor volgend seizoen.

Backup:
Plaats reactie