Ik mocht als eerste tegen een dame. Ging prima. Toen ik 2-0 voor stond wat andere slagen geprobeerd, maar ik raak zelf in de war dus die verloren. Dan maar weer normaal en 4e set gewonnen met 11-5.
Daarna teamgenoot J. Die speelde best goed maar de tegenstander had een keiharde forehand. In het begin ging die niet altijd goed maar later in de wedstrijd gingen ze erg goed. Echt niks tegen te doen. 3 sets verloren. 1-1.
Daarna wilde ze graag dubbelen ... onze teller (broer van J) zat er nog dus kon blijven zitten
Ook hier hetzelfde verhaal. Als de bal iets te hoog kwam dan sloeg hij hem keihard af. Leuke pot maar in 3 sets verloren.
Daarna mocht ik tegen de jonge man met de harde knal. Heel spannende pot. 11-9, 9-11, 10-12 .... die forehand was zo gevaarlijk. Toen probeerde ik veel druk te zetten door meer te pushen met de noppen ver achter op tafel maar ze waren net te vaak te lang. En de ballen die ik dan kon slaan gingen ook nog mis dus kansloos verloren met 4-11.
Daarna teamgenoot J tegen de dame. Die spelen hetzelfde open spel en de dame was gewoon stukken beter. 3-0 verloren.
De avond dus met 4-1 verloren. Ik ben 16 rating punten verloren. De jonge bleek een rating van 1140 ofzo te hebben. Goed gedaan.
We staan nu gedeeld 2e maar met een wedstrijd meer als de andere. 18 punten nu. Nummer 1 heeft er 22 en is al bijna kampioen
Onder ons 17 (tegenstander van vanavond) 11 en 9 punten. Dus we zijn wel veilig en spelen lekker in de middenmoot.
Vrijdag moet er wel een tandje bij in ieder geval. Donderdag voor het slapen gaan maar een paar wedstrijden van Manika Batra kijken