Wel of niet proberen.

Hier kun je dingen plaatsen die niet binnen de bovenstaande categorieën vallen.
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

Wel of niet proberen.

Bericht door Danny1973 »

Twee jaar geleden ben ik voor het eerst op dit forum gaan lezen, en ook vrij veel gaan kopen. Tussen de zomer 2012 en 2013 heb ik zeker 15 frames getest, en moet zeggen dat ik dat echt heel leuk vond om te doen. Het heeft me uiteindelijk ook wel laten zien wat ik wel prettig vind en waar ik niet goed mee kan spelen. Ik merk nu echter wel dat ik door het kiezen van een vast frame en wat langer met dezelfde rubbers speel ik veel vertrouwen krijg in mijn materiaal. Aan de andere kant mis ik ook wel eens de kick die je krijgt van dat nieuwe batje / combinatie in je sporttas. De extra drive die dat geeft om ermee te gaan trainen. Toch als ik uiteindelijk moet kiezen als je ook competitie speelt, vind ik het vertrouwen iets belangrijker, dan de lol van het experimenteren.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Wel of niet proberen.

Bericht door benxx »

Ik kan het ook nog steeds niet laten. Voor deze week heb ik een Beast 1,2mm (anti) en een Tenergy 80 1,9mm op een SENKAKUJO Airbag II geplakt. Eens proberen hoe zo'n supergladde anti speelt.
Meppers 1, 2e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm

Test:

Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm

ELO 01-05-24 1447
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Wel of niet proberen.

Bericht door Danny1973 »

Ik heb bijna al mijn materiaal weggeven en verkocht zodat ik niet de drang heb om toch nog even dit ene rubbertje op dat andere frame te plakken. Ik heb twee maal het frame zoals in mijn onderschrift, en nog 1 batje te koop. Stiekem ben ik nog steeds super nieuwsgierig. Er zijn vooral wat nieuwe rubbers waar ik toch wel belangstelling in heb, maar nu toch maar even niet.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Plaats reactie