Hallo iedereen,
Door mijn tekortkomingen in mijn huidige spel ben ik van plan om vanaf 2014/2 een nieuwe combinatie te gebruiken
Ik speel nu met :
frame : joola off uit 2008 type weet ik niet meer
bh : joola octopus ln 0.5
fh : neubauer pistol kn 1.5
Vooral voor het frame ben ik bang om die in te wisselen omdat ik die bijzonder fijn vind maar hij is niet meer verkrijgbaar
Verder zou ik iets meer contole op mijn fh willen wat meer blok kracht en op mijn bh wil ik dicht bij tafel druk kunnen zetten en tegelijkertijd kunnen choppen
iemand advies ?
nieuwe combinatie
Re: nieuwe combinatie
pongpinger schreef:Hallo iedereen,
Door mijn tekortkomingen in mijn huidige spel ben ik van plan om vanaf 2014/2 een nieuwe combinatie te gebruiken
Ik speel nu met :
frame : joola off uit 2008 type weet ik niet meer
bh : joola octopus ln 0.5
fh : neubauer pistol kn 1.5
Vooral voor het frame ben ik bang om die in te wisselen omdat ik die bijzonder fijn vind maar hij is niet meer verkrijgbaar
Verder zou ik iets meer contole op mijn fh willen wat meer blok kracht en op mijn bh wil ik dicht bij tafel druk kunnen zetten en tegelijkertijd kunnen choppen
iemand advies ?
ik zou gaan voor het spel dat je wil spelen
een dr neubauer leopard 2.0 op je forehand deze is wat trager dus meer controle en stoort een pakje meer
door de dikte aan te passen ga je toch voldoende tempo overschot hebben
voor de bh raad ik je een tsp curl p1r ox aan deze speelt ongeveer hetzelfde als de octopus alleen is ie wat gevaarlijker
en met ox ga je meer storen en dichter bij tafel beter uit de voeten komen
mvg
jim
Setup 1
Dr Neubauer World Champion Off-
FH: Butterfly Tenergy 80 1.7
BH: Tibhar Grass Dtecs OX
Setup 2
Dr Neubauer Special Blade
FH: Butterfly Tenergy 80 1.7
BH: Tibhar Grass Dtecs OX
It's NEVER done untill it's OVER!!!