Custom made tafel

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
david146
Beginner
Beginner

Custom made tafel

Bericht door david146 »

Hallo,

We willen voor ons bedrijf een tafeltennistafel aanschaffen. We willen alleen ons eigen blad laten bedrukken met logo en teksten.
Omdat het voor recreatief gebruik is maakt het niet uit dat er geen professionele coating op zit. Echter willen we wel dat de tafel ongeveer reageert als een tafeltennistafel zodat er normaal op gespeeld kan worden.
Mijn vraag is; welke materiaal is geschikt voor een zelfgemaakt blad? Bestaat er ook een lak oid die je er eventueel overheen kunt doen zodat het oppervlakte lijkt op dat van een tafeltennistafel?
mank
Platinum Member
Platinum Member

Re: Custom made tafel

Bericht door mank »

Spaanplaat werkt prima met eventueel wat latten aan de randen onder het blad om door - of scheefzakken te voorkomen.
Wat grondverf of muurverf met roller opbrengen, glad schuren en dan een matte blauwe spuitlak erop ? Qua spelen maakt het voor dit doel iig weinig uit.
Op marktplaats.nl staan ook altijd veel tweedehandstafels voor weinig geld. Lijkt me makkelijker en nog goedkoper ook.

Succes.
Jemmel
Super Member
Super Member
Contacteer:

Bericht door Jemmel »

Idd Mank.
Gewoon een 2e hands tafel op Mp kopen.
Vervolgens kan je naar je plaatselijke reclamebedrijf gaan en vragen of ze ter grote van de tafel/bladmaat een print willen maken welke is afgelamineerd met een transparante polyester laminaat.
Polyester is harder dan pvc en is dan ook beter bestand tegen slijtage plekken of krassen.
En omdat de logo's/afbeeldingen/teksten worden geprint zal de bal niet gek wegspringen oid zoals je bij losse stickers wel kunt hebben.
Als jullie me even laten weten in welke omgeving jullie zitten, kan ik wel een aantal goede adressen voor het printen en monteren doorgeven <:o)
Victas Koji Matsushita
FH Tibhar Super Defence 40 Soft 1.6 mm
BH Tibhar super Defence 40 1.5 mm

Testen:
Victas Koji Matsushita
FH Tibhar Super Defence 0.5mm
BH Tibhar Super Defence 0.9 mm
david146
Beginner
Beginner

Bericht door david146 »

Bedankt voor de reacties, ik denk idd dat een tweedehands tafel met twee platen daarop de beste oplossingen is. Bedankt voor de tip om te kiezen voor polyester. We zitten in Utrecht. Als je een adresje weet hoor ik dat graag.
Plaats reactie