Off staat als het goed is wel in de lens als deel van de naam. Andere butterfly frames waarbij het niet in de naam zit staat dat alleen op het blad aangegeven (of iig meestal).
Tabletennisdb.com heeft de vijflaags versie zonder toevoeging en de zevenlaags mét euro.
Zou kunnen dat er van de gewone KLh alleen Japanse versies zijn met made in japan er op en dat dit frame of een versie ervan in Europa gemaakt werd en die aanduiding dus niet heeft. Een importeur of groothandel gebruikt dit dan een keer om onderscheidt te maken tussen in dit geval twee verschillende frames en dan heet het opeens Klh euro.
Een frame met de naam van een chinese speler euro noemen zou van Butterfly een merkwaardige actie zijn.
De opbouw is ook meer gelijk met de ultimate dan hoe het speelt. Bij osp komt de karakteristiek van een opbouw wat sterker en sprekender door in hoe het speelt.
Dat is ook deel van het kwaliteitsverschil wat gezien de veel hogere prijs van een handgemaakt Osp frame verwacht mag worden.
Te Koop frames en rubbers
-
allrounder
- Super Member

Re: Te Koop frames en rubbers
Mank,
Toen ik het frame kocht werd het aan mij verkocht (door een bekende tt winkel) als zijnde "Kong Linghui", een off frame.
Het merk was Butterfly en het had 7 lagen.
Ik heb er mee gespeeld en later besloten om hem weer door te verkopen.
Dus ik verkoop hem als Butterfly Kong Linghui met 7 lagen en type off. en daar is geen woord van gelogen.
Toen ik het frame kocht werd het aan mij verkocht (door een bekende tt winkel) als zijnde "Kong Linghui", een off frame.
Het merk was Butterfly en het had 7 lagen.
Ik heb er mee gespeeld en later besloten om hem weer door te verkopen.
Dus ik verkoop hem als Butterfly Kong Linghui met 7 lagen en type off. en daar is geen woord van gelogen.
Gewo Carbon Hybrid Off- AN
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
Lees je eerste post in dit topic anders nog even door op wat er bij het KLh frame staat
.
-
allrounder
- Super Member

Aha, nu zie ik wat je bedoelt...
Aangepast.
Bedankt!
Aangepast.
Bedankt!
Gewo Carbon Hybrid Off- AN