OSP Ultimate part one

Hier kun je informatie vinden of vragen over frames.
mepper59
Silver Member
Silver Member

Re: OSP Ultimate part one

Bericht door mepper59 »

Hee Gideon,
how,s life?
Ik heb nu zelfs 2.2 mm noppen, de 2.0 was op.
Lijkt me wel geinig, speel nu toch niet zo hoog(3e klas) dus kan ik er mooi aan wennen. Heb er wel eerder mee ge speeld ,kon er redelijk goed mee uit de voeten/handen :D Tegen Haite bvb, pas toen ik te moe werd ging ik veel fouten maken(na 10 games of zo) :) Vind die droge tik gewoon leuk om te slaan en het hele directe gevoel wat de noppen geven.
Jij ook veel succes komend seizoen.
Mep ze
:) Hans
mepper59
Silver Member
Silver Member

Bericht door mepper59 »

OKee,
dit was dus een bevlieging van zeeer tijdelijke aard... ;) (naar Wim Sonneveld) en ..knip daar gaan de noppen weer.
Ben te ongeduldig om nog om te schakelen en heb ook het voetenwerk niet meer. Was geen toegevoegde waarde, tikken verschilde nauwelijks met mijn normale rubber.Wel meer fouten... ;)
maar de Vega japan is de perfecte combi op de Ultimate voor mij :D :D :D op de FH. De tik vanaf de bounce...mmmm heerlijk.
Spinnnen ook prima, lekkere sound en schuiven,indien nodig, veel controle/backspin. Backhand nu terug naar rakza soft rustig doorspelen...(RUSTIG... :P )
komt goed,ben al heel blij met de japan(DANNY..Thanx)
as maandag eerste wedstrijd,ben benieuwd.
:)
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Hoe vind je de Japan op de backhand? Persoonlijk vind ik het in 1.8 heerlijk om actief mee te blokken. En doordat het wat harder is heb ik minder last van inkomende spin. Dit ervaar ik ook als een voordeel bij serviceontvangst. Bij bijvoorbeeld de vega Europe, de adidas p7 en de acuda s3, rubbers die volgens mij redelijk bekend staan om hun goede controle had ik juist meer moeite om de bal kort en laag te houden.
Goed om te horen dat het je bevalt. Speel je nu trouwens met mijn oude Japan? Dan zou je met een 2.0 aan het spelen zijn. Ik merk trouwens zelf duidelijk het verschil tussen de 1.8 en de 2.0
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
mepper59
Silver Member
Silver Member

Bericht door mepper59 »

Okee, daar zit ik dus te slapen, grappig, het is dus 2.0. Daarom is de 1.8 dus trager....Kom er net pas achter na teruglezen.. hilarisch LOL
Dus ... nu heb ik een rode verse 2.0(die waarschijnlijk iets trager zal zijn dan de gepimpte met lampolie) op de FH en een verse 1.8 zwart op de BH.
Misschien moeten we een keertje tegen elkaar spelen Danny, jij met de V en ik de U en verder zelfde rubbers, geinig, komt niet zo vaak voor.
Misschien bij Hilversum? Is voor mij 50 kilometer.Is te doen.Voor jou iets meer, zo,n 70 kilometer denk ik.
mepper59
Silver Member
Silver Member

Bericht door mepper59 »

De Ultimate is weer op weg naar mij ,na vervanging handvat door OSP. Echt klasse service, kom daar maar eens om bij een tt- winkel.
Hoefde in principe niks extra bijbetalen maar heb wel 10 euro extra betaald voor het custom handle,want het is niet hun fout dat ik iets aanneem zonder te checken.
Dus over een paar dagen is tie weer thuis. Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt,o.a. in de balans.
Plaats reactie