Hallo allen,
Ik zou graag over de volgende rubbers willen weten wat de verschillen of gelijkenissen zijn:
Andro Rasant Grip
Donic Bluefire M2
Andro Hexer +
Xiom Vega Japan
Welk rubber zouden jullie op de FH of op de BH plakken en in welke diktes, en dan vooral de vraag waarom?
Ik wil ze gaan gebruiken op de Andro CS V Off..
Graag hoor ik jullie adviezen en hoop dat jullie deze willen onderbouwen met wat uitleg.
Groet
Erik
vergelijk verschillende rubbers
Re: vergelijk verschillende rubbers
Uit de lijst ken ik enkel andro rasant Grip. Is geschikt voor zowel FH als BH. Qua spin en snelheid heel goed. Controle is ook vrij goed.
Ik zou voor 1.7 of 1.9 dik gaan. Wel opletten dat het misschien niet te snel wordt in combinatie met frame en te zwaar (maar dat hangt af van uw eigen voorkeur).
Ik zou voor 1.7 of 1.9 dik gaan. Wel opletten dat het misschien niet te snel wordt in combinatie met frame en te zwaar (maar dat hangt af van uw eigen voorkeur).
Tenergy80 1.9mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm
Re: vergelijk verschillende rubbers
Beste MDP,
Ik wist inderdaad dat de Rasant Grip een erg goed rubber was, het rubber heeft inderdaad alle ingredienten om een super rubber te zijn, ik begreep snel, veel spin (waar ik van houdt) en toch erg veel controle, maar ik vroeg mij inderdaad af wat de verschillen tussen de genoemde rubbers was, waardoor een vergelijk mogelijk zou zijn.
Aangezien de rubbers tegenwoordig namelijk niet echt goedkoop te noemen zijn... wil ik wel een set-up kiezen die bij mij past.
Groet
Erik
Ik wist inderdaad dat de Rasant Grip een erg goed rubber was, het rubber heeft inderdaad alle ingredienten om een super rubber te zijn, ik begreep snel, veel spin (waar ik van houdt) en toch erg veel controle, maar ik vroeg mij inderdaad af wat de verschillen tussen de genoemde rubbers was, waardoor een vergelijk mogelijk zou zijn.
Aangezien de rubbers tegenwoordig namelijk niet echt goedkoop te noemen zijn... wil ik wel een set-up kiezen die bij mij past.
Groet
Erik