Nieuwe Innerforce Layer Series (ZLC, ALC & AL) Nieuwe Garaydia Series, 3+2 lagen, hinoki als buitenlaag samen met een van de volgende lagen als "speciale" laag. ZLC, ALC & Tamca 5000 Nieuwe Hadraw 5 lagen hout series Nieuwe Hadraw 7 lagen hout series
Nieuwe Butterfly Frames 2015
Nieuwe Butterfly Frames 2015
Ik zag dat Butterfly voor 2015 weer nieuwe frames op de planning heeft staan. Sommige zijn intussen al te koop in hier in Nederland, voor de andere is het nog even wachten. Uiteraard betaal je de hoofdprijs. Ik vond vroeger de Butterfly frames echt heel cool, zeker de Timo Boll series, echter vind ik deze wat aan de saaie kant. Uiteraard niet geheel belangrijk, als het maar lekker speelt
Heeft iemand al een van de frames geprobeerd? Ben benieuwd naar de resultaten
Nieuwe Innerforce Layer Series (ZLC, ALC & AL) Nieuwe Garaydia Series, 3+2 lagen, hinoki als buitenlaag samen met een van de volgende lagen als "speciale" laag. ZLC, ALC & Tamca 5000 Nieuwe Hadraw 5 lagen hout series Nieuwe Hadraw 7 lagen hout series
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Re: Nieuwe Butterfly Frames 2015
Om te zien is het inderdaad niet al te spectaculair. Ik vind het vooral opvallend dat ze geen topspeler linken aan deze nieuwe producten. Toch ben ik persoonlijk geen groot liefhebber van alle vrolijke kleurtjes die Butterfly gebruikte. Vooral het geel bij een zlc vind ik lelijk, en ziet er ook niet zo fris uit als je deze een tijdje gebruikt.
Zeer waarschijnlijk zullen er wel weer genoeg van verkocht worden, alleen al op de naam Butterfly.
Zeer waarschijnlijk zullen er wel weer genoeg van verkocht worden, alleen al op de naam Butterfly.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max