verkocht

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Plaats reactie
Danny1973
Moderator
Moderator

verkocht

Bericht door Danny1973 »

Te koop: Donic Waldner Dicon met een rode Acuda Blue p1 max. en een zwarte p2 1.8.
De rubbers zijn 1 seizoen gebruikt, en zien er nog netjes uit. Het frame heeft geen randschade en is alleen wat verkleurd op het handvat.
Vraagprijs €40 in verzenden als pakket met trackcode.
Laatst gewijzigd door Danny1973 op 03 jul 2017, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
mandoline
Advanced Member
Advanced Member

Re: Donic Waldner Dicon met Acuda Blue rubbers

Bericht door mandoline »

Ha Danny,

Speel je niet meer met de Dicon. Het Viscaria batje wat ik van jou heb overgenomen speelt niet zo goed als de twee clone Viscaria's deze spelen beter, ze zijn wat harder, goed voor de nieuwe bal. speel momenteel weer met Nittaku Barwell fleet.

Groet,

Walter
Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Donic Waldner Dicon met Acuda Blue rubbers

Bericht door Danny1973 »

In mijn enthousiamse kocht ik een tweede en derde Dicon. Ik ga komend seizoen gewoon weer verder met dit frame, alleen heb ik nu een p2 in plaats van de p1 op mijn forehand. Ik vind de Dicon een zeer goed frame ol alle verschillende vlakken. Vaak is de spin super maar dan mis je wat controle of andersom. Mocht ik een kleine kritiekpuntje hebben op dit frame is het misschien snelheid. Voor mij is dit frame beter dan de OSP Virtuoso, wat ik al een alleskunner vond. Een groot voordeel is de lage prijs van dit frame. Klein nadeeltje is dat ze redelijk kunnen verschillen qua gewicht. Ik heb ze echter alledrie tussen de 86-88 gram laten selecteren.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Plaats reactie