De naam van de Two Face zegt het al: dit combi-batjeheeft twee gezichten. Terwijl de voorhand snel is en een goed katapulteffect creëert, is de backhandzijde speciaal ontworpen voor noppen spelers. Aan de achterkant kant is het blad is relatief langzaam. Dankzij de synthetische vezellaag onder het buitenfineer, biedt het echter een zeer effectief verstorend effect, vooral bij spelen met lange noppen. Door de langzame snelheid vergemakkelijkt dit onaangename, extreem gecontroleerde en precieze slagen.
The Two Face is ideaal voor storende spelers in de buurt van de tafel op zoek naar een maximaal storend effect en nauwkeurige opnamen bij gebruik van de backhand kant en directe blokkering, tegenaanval en slaan bij gebruik van de voorhand kant.
LAGEN: 6W+1C
SNELHEID: All
GEWICHT: ≧100g (volgens opgave, alleen voelt lichter dan mijn Yinhe Y-13)
DIKTE: 9.3mm
Maar een aantal keer mee gespeeld, ik kan er nog niet aan wennen en zoek toch een meer standaard allround frame.
Prijs
Ik heb er 50€ excl. verzending voor betaald, ik wil een goedkoop frame terug kunnen kopen, dus een bod van 20 euro (exc. verzendkosten) ben ik al tevreden mee.
Foto's