Beetje oud topic maar toch

...
Jeetje wat zie ik een lijst met frames bij sommige mensen ...... Ik speel al 30 jaar maar heb nog maar 4 verschillende gehad

.
Waar ik vroeger in de jeugd mee speelde ... .echt geen flauw idee. Ik heb hem niet eens meer.
Toen ik verhuisde van het oosten naar utrecht heb ik 4 jaar niet meer gespeeld, en toen ging ik weer aan de slag.
Andro Kinetic CF Kevlar-Carbon OFF frame was mijn eerste frame met wat Andro rubbers. Jeetje wat ging dat hard, snel en stuiterend.
Hele tijd verschillende rubbers getest en ik kwam uit op Chinese plakkerige rubbers. Ik was toen een keer bij een winkel voor 'verse' rubbers en die man zegt ... dat kan niet wat je nou doet? Hoezo .... Nou heel snel frame met hele trage rubbers. Kun je beter een ALL frame nemen met sriver oid. Nou dat geloof ik niet ..... Nou hier neem deze maar mee en ga hier een paar keer mee spelen ...
Nou ... na 3 slagen wist ik het al .... dit wordt niks en weer terug gebracht.
Daarna een avond met het batje van een teamgenoot gespeeld. Donic Waldner ALL iets. Maar voelde niet prettig. Ook door de rubbers.
Op de gok een Donic Epox Powerallround frame gekocht. Frame beviel prima ... Hier heb ik echt heel lang mee gespeeld. 15 jaar ofzo. Ik had er 2. 1 voor de wedstrijden, 1 voor de training. Na het seizoen werd het wedstrijd batje trainingsbatje, en het trainingsbatje kreeg verse rubbers en werd wedstrijd batje.
Tot vorig jaar en ik naar lange noppen ging. Ik mist controle ..... dus gezocht en het Andro TP_Ligna ALL frame gekocht. Heerlijk. Was een stuk lichter ook. Nu ik weer terug ben naar gewone rubbers heb ik dit frame gehouden en alleen het noppenrubber vervangen.
Speelt echt super lekker. Veel controle .. niet te snel. Dus nu voor het nieuwe seizoen heb ik een 2e besteld. Dit wordt dan straks mijn wedstrijdbatje, en de andere trainingsbatje en ga weer elke seizoen wisselen met nieuwe rubbers.