Momenteel speel ik een paar maanden tafeltennis en ik moet zeggen dat het best aardig gaat. Ik win geregeld van competitiespelers uit de derde klasse. Alles erboven word ik finaal ingemaakt, maar ik heb dan ook geen illusies
Ik 'train' 1 keer per week op de club en wil nog 1 keer per week thuis met een robot wat aanklooien.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw batje. Ik heb nu een goedkoop batje van Rucanor (20 euro). Ik heb idee dat spin geven lastig is met dat batje.
Ik wil niet al teveel uitgeven aan een nieuw batje, aangezien ik begrepen heb dat het ook veel uitproberen is....lijmen zie ik (nog) niet zitten.
Ik ben dus op zoek naar een kant en klaar batje.
Iemand suggesties?
Ik speel vrij aanvallend en vaak ongeduldig. Wil snel punten maken met een aanvallende slag. Maar een lange rally vind ik ook oké. Verdedigen vind ik lastig omdat ik het kappen nog niet echt onder de knie heb. Verder heb ik moeite met van die pisballetjes die in een spinnig boogje aankomen. Daar versla ik me geregeld op!
Wellicht heeft iemand een redelijk nieuw batje tweede hands te koop of gewoon een suggestie?
Ohja, ik heb begrepen dat soms de rode en zwarte kant een ander rubber is?
Alle advies is welkom.
Thanks,
Meatball!