Sinds kort hebben we een Kettler Outdoor Tafeltennistafel op ons bedrijf. We zouden deze willen personaliseren met ons logo. Een van de opties is het logo erop laten spuiten. Met welke verf/materialen kunnen we dit best doen om het effect van de tafel en de kaats van de bal etc. niet te beïnvloeden?
Ik weet al dat de groene kleur en de blanke lak van de pingpongtafel een 2-componentenlak met verharder uit de automobielsector is. Iemand die mij verder kan helpen?
Pingpongtafel bedrukken met eigen logo
Re: Pingpongtafel bedrukken met eigen logo
Na lang zoeken trok ik de conclusie dat TT tafels afgewerkt zijn met een matte alkydelak. Wijzonol heeft een dergelijke verf; en ik heb met een Sikkens kleurenmeter onze (groene) Tibhar 28R tafels gemeten en kwam toen uit op N8.10.20.
Daarmee heb ik beschadigingen weggewerkt (houtvuller, vlak polijsten, retoucheren). We merken geen invloed van deze alkyde lak op het spel, de stuit en grip van de bal "kloppen".
Daarmee heb ik beschadigingen weggewerkt (houtvuller, vlak polijsten, retoucheren). We merken geen invloed van deze alkyde lak op het spel, de stuit en grip van de bal "kloppen".
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
Re: Pingpongtafel bedrukken met eigen logo
Gaaf zeg een collega en ik willen al een tijdje dat we hier een tafel op het werk krijgen, maar dat is nog niet gelukt... qua budget kon het wel is ons beloofd, maar de ruimte is er niet om het ergens permanent te parkeren (ook niet als we deze kunnen dichtklappen en wegrollen helaas)...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13