Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat ??

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Plaats reactie
yoyoman
Super Member
Super Member

Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat ??

Bericht door yoyoman »

Kent iemand dit batje ??? :$ :$ :$
Ik krijg er via via eentje als ik de specs lees zou het wel een goed ding moeten zijn maar ook op het world wide web kan ik er niets tot weinig over vinden.
Dus als er iemand al eens een keer zo een batje van Carlton in zijn handen heeft gehad en er iets meer over weet graag reageren op dit onderwerp.
PS volgende week na de pinkster krijg ik het batje dan kan ik het op mijn werk proberen. (H)

Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat
The Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat has been engineered for the optimum synergy of power, control and speed - ideal for all round play. The bat has been crafted with Braided Carbon technology which utilises three materials in the hitting zone of the bat head to ensure that enhanced control and feel is placed where you need it most.

> Table tennis bat
> Rubber: Kinesis Xelerate K1
> Blade: 7 Ply Pro A+++ with 2 layers of carbon
> Sponge: 2.0mm responsive sponge
> Handle: Concave
> ITTF Approved
mitchy
Beginner
Beginner

Re: Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat ??

Bericht door mitchy »

Hi Yoyoman,

Ik heb hem opgezocht op internet, op Amazon is hij bijvoorbeeld te koop. Ik zie dat het een pre-made bat is, dus de rubbers zitten al op het frame vast.

Ik heb zelf geen ervaring met het bat en kan er ook weinig over vinden. Ik zie alleen wel op de foto's dat er geen ITTF logo op de rubbers staat. Dit betekent dat je met het rubber dat standaard op het frame zit geen competitie zou mogen spelen.

Pre-made bats zijn in principe prima voor bijvoorbeeld camping gebruik, alleen voor training en competitie zou ik toch iets verder kijken! Neemt overigens niet weg dat het frame zelf (zonder rubber) wel prima is in combinatie met ander rubber.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Groet,

Mitch
CSBV
Super Member
Super Member

Re: Carlton Kinesis Xelerate K9 Table Tennis Bat ??

Bericht door CSBV »

Hmm, bijzonder. Ik zie op de foto's het logo en het registratienummer (179-002) wel. Rubber staat inderdaad ook gewoon op de LARC, wat betekent dat je er wel degelijk competitie mee mag spelen.
Voor zover ik weet heeft Carlton zich altijd gericht op de hobby spelers. Ken het bat niet, maar verwacht dat het niet bijzonder zal zijn. Waarschijnlijk gewoon een allround frame met redelijke rubbers.
CSBV all wood Andro Rasanter C53 Andro Rasanter C53
CSBV all wood Gewo Nexxus EL 48 Gewo Nexxus EL 48
Plaats reactie