Het verschil zit hem echt dat de 48 sneller en makkelijker spin genereert?GarField000 schreef:GarField000 schreef: 30 nov 2021, 09:44 De R47 is van 2017, de R48 2020 dacht ik. Andere techniek/technologie .. ondanks het ene cijfertje verschil voelen ze heel anders vind ik.
Die DHS rubbers speel ik al jaaaaaaaaaaaaaaren mee. Ik had het op de FH en BH.
Ik kan hier erg veel effect mee geven doordat het sticky rubbers zijn spelen ze wel heel anders.
Je moet veel meer zelf de snelheid erin krijgen .. uit zichzelf komt er weinig speed uit.
Nu draai ik soms het bat om met de DHS op de FH op te slaan en dan draai ik snel weer terug.
De enige reden waarom ik zit te denken om deze te vervangen is houdbaarheid.
Vroeger waren ze 20/25 euro. Nam ik gewoon elk seizoen 2 verse rubbertjes voor de wedstrijden. Trainen deed ik dan met de oude rubbers.
Maar de prijs is ondertussen 35 geworden, en voor het einde seizoen zijn ze al slecht. Ik had hetzelfde met de Hurricane 8.
Heerlijk rubber, maar halverwege was de plak al weg.
Ik vind het wel eng om mijn backhand te veranderen ...... Dit is mijn sterke kant .... Ik kan hier ook goed verschillend spin spelen zonder dat de tegenstander het goed kan zien ..... top en backspin. Met schuiven kan ik hem ook beetje draaiend terug schuiven zodat er zijspin in komt .....
Ik heb nog geen idee of ik dit ook allemaal kan met iets anders ...... Dus ik ga hiermee aan de slag anders hou ik deze op de backhand.
Denk dat ik t een poging ga geven mocht ik weer gaan beginnen... Alleen dan de zoektocht naar een bh rubber...