Ik vind het nieuwe Stiga cybershape frame erg mooi. Maar het is ook erg duur en zeer snel.
Is er op dit forum iemand die frames/blades maakt en dit model kan na maken?
Zonder Carbon dus allen meerlaags hout.
Ik heb ze gemaild wil geen carbon batje maar iets van hout. En de afwijkende vorm vindt ik gewoon leuk. Dus even kijken of ze hem kunnen maken en opsturen voor een redelijke prijs.
In het verleden waren er hier in Nederland ook mensen die frames maakten maar nog geen reacties gehad.
Maar geen zorgen ik heb nog ruim voldoende batjes 7 hier thuis 1 in de auto en ook nog 2 op mijn werk
Heb al vaker bij Sérgio (SDC) iets laten maken, levert altijd top werk. Er zijn niet veel dingen die hij niet kan, het proces om iets samen te stellen is heel precies en hij geeft goede adviezen als je iets niet zeker weet. Hij is nu ook bezig met een frame voor me, heb wel een paar weken moeten wachten voordat hij eraan begon omdat hij het druk had.
BTY Primorac JP, FH: Victas V20 extra,BH: BTY Feint Long II 0.5
Mooi om te horen Anon ben er benieuwd naar of hij het maken kan. Maar dan zonder carbon en in alleen hout. (5 of 7 laags).
Maar het moet ook niet astronomisch duur worden. Ik heb hem een mailtje gestuurd.
Yoass was eerder maar graag gedaan. Die van mij is sinds gisteren klaar, kan ook niet wachten om er mee te spelen (wat nog wel even zal duren helaas....) :
BTY Primorac JP, FH: Victas V20 extra,BH: BTY Feint Long II 0.5
Ding ziet er prachtig uit, ik heb het geluk (soms) dat ik in een gevangenis werk.
En daar wordt ook nu nog wel tafeltennis gespeeld. Dus als de mijne komt gebruik ik het batje anders daar even om te proberen.
Ik moet het frame nog krijgen. Maar nog zo eentje besteld bij Ali xpress.
Eerdaags 2 van die rare frames. Een bij SDC https://www.sdcttblades.com/home
€ 19,27 12%OFF | Straight Grip CS Penholder Table tennis Blade 7-Layer Ping Pong Racket Professional Hexagonal Soleplate https://a.aliexpress.com/_uxMhcd alleen van de laatste de fl niet penhold
Mooi frame om te zien. Nou begrijp ik dat je dit model blad eens wil proberen. Maar waarom de keuze voor dit hoekige handvat. Speel je daar vaker mee met een vergelijkbaar model?
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh) FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Nee Danny 1973 ik heb dit handvat nog nooit geprobeerd maar ik kan eigenlijk met alles wel een beetje spelen.
Op mijn werk in de gevangenis speel ik tegen gedetineerden met mini batjes en soms ook nmet een koekenpan.
Wou gewoon een batje wat compleet anders is dan waar iedereen mee speelt.
Echt goed wordt ik toch nooit meer. Vorig jaar gepromoveerd uit de 4e klasse en evengoed nog 67%.
Volgend seizoen als we ooit nog mogen spelen (door die corona) in het allerlaagste team van PingPong Alkmaar met andere ouwe lullen (ik ben bijna 64)
Ik heb als ik er niet mee zou kunnen spelen er al een klant voor.
En verder liggen er op mijn werk nog 3 a 4 frames met redelijke rubbers er op en hier thuis heb ik ook nog wel 6 batjes. Dus geen zorgen ik wou gewoon compleet iets anders, btw ik heb ook nog een cybershape blade bestelds op Ali express.
Vindt ik het niks dan verkoop ik ze wel door of ik flikker ze in de kast bij de rest.
Ik vind het wel heel leuk dat er een keer een ander model frame op de markt is gekomen, en waarom ook niet. Ben benieuwd of dit door zal gaan zetten. Denk dat de mogelijkheden van verschillende soorten hout, carbon of andere tussenlagen langzaam wel eens geprobeerd zijn. Alleen het uitwisselen van rubbers is wat lastiger. Ik probeer regelmatig andere frames, en set dan meestal mijn setje rubbers over. Ik heb er een hekel aan als de rubbers er niet mooi passend op zitten. Wat ik wel een nadeel vind van veel frames, is dat ik onrust hou, en te vaak weer wil wisselen naar een ander frame als het even minder gaat. Een aantal jaar geleden besloten om geen competitie meer te spelen, dus het maakt nu ook allemaal niet zoveel meer uit. Maar nogmaals, complimeneten voor het mooie frame.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh) FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Danny1973 schreef: 30 dec 2021, 21:14
Ik vind het wel heel leuk dat er een keer een ander model frame op de markt is gekomen, en waarom ook niet. Ben benieuwd of dit door zal gaan zetten. Denk dat de mogelijkheden van verschillende soorten hout, carbon of andere tussenlagen langzaam wel eens geprobeerd zijn. Alleen het uitwisselen van rubbers is wat lastiger. Ik probeer regelmatig andere frames, en set dan meestal mijn setje rubbers over. Ik heb er een hekel aan als de rubbers er niet mooi passend op zitten. Wat ik wel een nadeel vind van veel frames, is dat ik onrust hou, en te vaak weer wil wisselen naar een ander frame als het even minder gaat. Een aantal jaar geleden besloten om geen competitie meer te spelen, dus het maakt nu ook allemaal niet zoveel meer uit. Maar nogmaals, complimeneten voor het mooie frame.
Hoorn is maar 20 minuten rijden van af Alkmaar anders kom je een keertje langs op onze open sessies op de woensdag avond in Alkmaar.
Of we spreken een keertje af om een balletje te slaan bij Disneyrats neem ik al mijn batjes mee *(koffer op wieltjes ) Maar eerst moet die klote Corona gewoon weer een biertje zijn wat we kunnen bestellen in de kroeg.