Er is verschil tussen regio's, maar er is ook groot verschil tussen poules. Dat is ook onvermijdelijk; de spoeling is toch dunner geworden, en die dunnere spoeling is in veel (voormalige) afdelingen ook nog verder verdund door het spelersveld over twee competities te splitsen. De gevolgen voor de opbouw en homogeniteit van de pyramide van spelklassen zijn evident en onvermijdelijk. Beleid, het werkt echt. Wanbeleid zeker; het is gemakkelijker om dingen stuk te maken dan te creëren en te laten floreren.benxx schreef: 17 mei 2024, 13:47 "3de klasse vond ik zelf niet zwaarder dan de 4de klasse"
Ik weet niet waar jij speelt maar hier in ZW zit er een fors gat tussen 3e en 4e klasse. Ook tussen 3e en 2e klasse trouwens. Iemand uit onze poule speelde vorig jaar 81% in de 3e en dit voorjaar 19% in de 2e klasse.
Voorjaar 2024
Re: Voorjaar 2024
Hammaren III, door https://www.sdcttblades.com/ (Koto/Limba/AC#/Kiri/AC#/Limba/Koto)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Nee geen wilschut beker. Gewoon 'bekercompetitie afd midden'....Wizzy82 schreef: 17 mei 2024, 17:00 Is dat niet de Wilschut beker? Mijn club is dat al lang mee gestopt. Vroeger via een andere club heb ik er nog wel eens aan mee gedaan. Je mag namelijk ook een mix team hebben van verschillende clubs omdat toch geen competitie is die onder de bond valt.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Bij ons zijn de 1e wedstrijden verplaatst. Dit was officieel de 3e speelweek al.
Wij moesten vrijdag tegen het team wat wel gewoon zijn wedstrijden heeft gespeeld en 2x gewonnen. Hoogste teamrating.
uiteindelijk wisten we na spannende partijen en veel emotie bij een aantal spelers te winnen met 10-8.
2 vd 4 spelers hebben er 2 gewonnen, de andere 2 wisten er 3 te winnen. En de 2 dubbels zijn door ons verloren.
Ik heb 2 gewonnen en 2 verloren. 1 wedstrijd moest ik 5 punten voorgeven. Maar die persoon kon best tegen noppen spelen, maar niet de manier waarom ik dat deed. Hij werd bozer en bozer ......
Daarna moest ik tegen de vader van mijn nieuwe teamgenoot die ook met lange noppen speelt. ik kreeg 5 punten voor. Eerste set wist ik te winnen. Maar daarna paste hij zich goed aan en deze wedstrijd heb ik in 3 verloren.
De 3e wedstrijd was een 0-0 wedstrijd tegen een dame met dezelfde rating. Eerste had ik verloren maar daarna bleef ik rustiger en liet haar de fouten maken. Wat diverser zijn en retourballen en wist de wedstrijd te winnen.
De laatste ook weer tegen iemand met dezelfde rating dus een 0-0 wedstrijd. Maar dit was de speelpartner van die lange noppen meneer en wist heel goed wat te doen en wat er terug kwam. Wist precies de goede ballen te spelen. Deze heb ik dan ook verloren in 2 sets.
Met een 10-8 overwinning tegen de nummer 1 is natuurlijk goed werk. Zij hebben verder een 10-8 en 12-6 overwinning staan.
Donderdag 1e inhaalwedstrijd en vrijdag de 2e. De 1e 2 vd poule gaan door plus een paar nummers 3. Maar als we gewoon onze best doen moet die 2e plek er wel in zitten.
Wij moesten vrijdag tegen het team wat wel gewoon zijn wedstrijden heeft gespeeld en 2x gewonnen. Hoogste teamrating.
uiteindelijk wisten we na spannende partijen en veel emotie bij een aantal spelers te winnen met 10-8.
2 vd 4 spelers hebben er 2 gewonnen, de andere 2 wisten er 3 te winnen. En de 2 dubbels zijn door ons verloren.
Ik heb 2 gewonnen en 2 verloren. 1 wedstrijd moest ik 5 punten voorgeven. Maar die persoon kon best tegen noppen spelen, maar niet de manier waarom ik dat deed. Hij werd bozer en bozer ......
Daarna moest ik tegen de vader van mijn nieuwe teamgenoot die ook met lange noppen speelt. ik kreeg 5 punten voor. Eerste set wist ik te winnen. Maar daarna paste hij zich goed aan en deze wedstrijd heb ik in 3 verloren.
De 3e wedstrijd was een 0-0 wedstrijd tegen een dame met dezelfde rating. Eerste had ik verloren maar daarna bleef ik rustiger en liet haar de fouten maken. Wat diverser zijn en retourballen en wist de wedstrijd te winnen.
De laatste ook weer tegen iemand met dezelfde rating dus een 0-0 wedstrijd. Maar dit was de speelpartner van die lange noppen meneer en wist heel goed wat te doen en wat er terug kwam. Wist precies de goede ballen te spelen. Deze heb ik dan ook verloren in 2 sets.
Met een 10-8 overwinning tegen de nummer 1 is natuurlijk goed werk. Zij hebben verder een 10-8 en 12-6 overwinning staan.
Donderdag 1e inhaalwedstrijd en vrijdag de 2e. De 1e 2 vd poule gaan door plus een paar nummers 3. Maar als we gewoon onze best doen moet die 2e plek er wel in zitten.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Ik speel in regio oost en het ligt er maar net aan in welke poule je komt... wij werden echt net 2de in de 3de klasse.... vervolgens met een net iets ander team 2de in de 4de klasse.... we vragen nu 3de klasse aan... weet natuurlijk niet of dat gaat lukken.benxx schreef: 17 mei 2024, 13:47 "3de klasse vond ik zelf niet zwaarder dan de 4de klasse"
Ik weet niet waar jij speelt maar hier in ZW zit er een fors gat tussen 3e en 4e klasse. Ook tussen 3e en 2e klasse trouwens. Iemand uit onze poule speelde vorig jaar 81% in de 3e en dit voorjaar 19% in de 2e klasse.
Het team wat won in de 3de klasse had ik een hoger percentage winst tegen dan tegen het team wat won in de 4de klasse... tja zeg het maar... ook had ik meer moeite met sommige andere teams uit de 4de klasse dan die uit de 3de klasse.....
Gemiddeld ligt in mijn ogen vooral de stabiliteit ietsje hoger als je een klasse hoger komt te spelen bij ons, niet perse wat ze echt kunnen... natuurlijk als je van de 4de naar de 2de klasse kijkt is het verschil wel groter.
Wat me wel opvalt is dat je in de 4de klasse nog iets meer 'pingelaars' tegen komt... spelers die bepaalde dingen heel goed kunnen en daardoor nog wel eens een geduchte tegenstander kunnen zijn, terwijl als je kijkt naar basistechniek ze dan tekort schieten t.o.v. van een klasse hoger, maar dat is niet over 1 kam te scheren.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ja exact de poule maakt enorm verschil... en nog specifieker de spelers die wel of niet spelen ook... soms bestaat een team uit 5 a 6 spelers en heb je tegen 4 van die spelers geen enkele moeite, maar die 5de en die 6de wel bv.... tja spelen die wel of niet die avond. Of komen ze in eens met een invaller die heel goed is, of juist heel slecht....yoass schreef: 18 mei 2024, 11:38Er is verschil tussen regio's, maar er is ook groot verschil tussen poules. Dat is ook onvermijdelijk; de spoeling is toch dunner geworden, en die dunnere spoeling is in veel (voormalige) afdelingen ook nog verder verdund door het spelersveld over twee competities te splitsen. De gevolgen voor de opbouw en homogeniteit van de pyramide van spelklassen zijn evident en onvermijdelijk. Beleid, het werkt echt. Wanbeleid zeker; het is gemakkelijker om dingen stuk te maken dan te creëren en te laten floreren.benxx schreef: 17 mei 2024, 13:47 "3de klasse vond ik zelf niet zwaarder dan de 4de klasse"
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Wij doen hier ook aan mee, maar dan regio oost.... echter dit keer niet via mijn eigen club, maar via die andere club waar ik regelmatig ook train... echter elke wedstrijd die wij moesten spelen (2 stuks) is op verzoek van de tegenstander verplaatst... dus wij hebben nog niks gespeeld, sommige 1 wedstrijd en sommige al 2 wedstrijden.GarField000 schreef: 19 mei 2024, 18:50Nee geen wilschut beker. Gewoon 'bekercompetitie afd midden'....Wizzy82 schreef: 17 mei 2024, 17:00 Is dat niet de Wilschut beker? Mijn club is dat al lang mee gestopt. Vroeger via een andere club heb ik er nog wel eens aan mee gedaan. Je mag namelijk ook een mix team hebben van verschillende clubs omdat toch geen competitie is die onder de bond valt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
klinkt goed :-)TwoFace schreef: 22 mei 2024, 08:50Ik speel in regio oost en het ligt er maar net aan in welke poule je komt... wij werden echt net 2de in de 3de klasse.... vervolgens met een net iets ander team 2de in de 4de klasse.... we vragen nu 3de klasse aan... weet natuurlijk niet of dat gaat lukken.benxx schreef: 17 mei 2024, 13:47 "3de klasse vond ik zelf niet zwaarder dan de 4de klasse"
Het team wat won in de 3de klasse had ik een hoger percentage winst tegen dan tegen het team wat won in de 4de klasse... tja zeg het maar... ook had ik meer moeite met sommige andere teams uit de 4de klasse dan die uit de 3de klasse.....
Gemiddeld ligt in mijn ogen vooral de stabiliteit ietsje hoger als je een klasse hoger komt te spelen bij ons, niet perse wat ze echt kunnen... natuurlijk als je van de 4de naar de 2de klasse kijkt is het verschil wel groter.
Wat me wel opvalt is dat je in de 4de klasse nog iets meer 'pingelaars' tegen komt... spelers die bepaalde dingen heel goed kunnen en daardoor nog wel eens een geduchte tegenstander kunnen zijn, terwijl als je kijkt naar basistechniek ze dan tekort schieten t.o.v. van een klasse hoger, maar dat is niet over 1 kam te scheren.
Ik ben benieuwd, als ik met mijn eigen club mee had gedaan had ik nu minimaal al 1 keer gespeeld... tegen o.a. iemand met een rating van rond de 1900, dat had me best leuk geleken... hoogste 2 waar ik ooit tegen gespeeld heb hadden ergens tussen de 1600-1700 rating.
Leukste wat ik wel eens meegemaakt heb was trouwens ook tijdens de beker, iemand die toen hoofdklasse speelde en ik speelde toen nog 6de klasse... ik kreeg 7 punten voorsprong toen, maar won met 11-2, 11-4 en 11-1... dat zal ik nooit vergeten, ook een paar leuke complimenten van hem gekregen toen, dat deed veel met mijn zelfvertrouwen in het spel.
Het was duidelijk dat hij niet tegen het vertragende van de noppen kon (ik speelde toen ook nog met een heel langzaam FH rubber, dus alles kwam een beetje vertraagd en kort achter het net en dat was duidelijk niet zijn spel... hij wilde minimaal 1,5-2 mtr achter de tafel staan of verder.
Maar je leert veel in zo'n wedstrijd tegen betere spelers (want dat zijn ze tenslotte wel) en toch kan je een kans maken. Jammer dat dit pas mijn 3de keer beker wordt (al die jaren hebben ze van onze vereniging er niet meer aan mee willen doen (vanwege de zaalhuur), vorig jaar zouden we meedoen, maar toen was de secretaris te laat met het doorgeven. En dit jaar wilde ze het eerst ook laten schieten ondanks de interesse van de spelers, ook weer vanwege de zaalhuur (de spelers van onze vereniging betalen nu elk extra 20 eur pp om mee te kunnen doen)....
ps. de reden dat ik meedoe met die andere club is voor mij omdat ik het wel leuk vind, maar gezien mijn privesituatie niet wist of ik wel of niet mee zou kunnen doen en helaas tijdelijk elk dubbeltje moet omdraaien, dus 20 eur betalen en niet zeker weten om te spelen daar had ik geen zin in. Dus ik had nee gezegd, maar werd bij die andere club gevraagd of ik eventueel mee wilde doen in het team en toen heb ik ja gezegd met de voorwaarde dat ik niet zeker weten mee zou kunnen doen.
Bovendien wordt dit hoogstwaarschijnlijk in de toekomst mijn nieuwe club omdat ik ga verhuizen (als het allemaal door mag gaan) en dan op 5 minuten wandelen van die club zit.... en mijn huidige club dan dik 15 minuten met de auto is.... de beker wedstrijden geven me dan een goede indicatie van de sfeer onderling, manier van afspreken etc.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
ardane
- Silver Member

Gaat die bekercompetitie de hele zomer door? Om hoeveel wedstrijden gaat het in totaal?GarField000 schreef: 19 mei 2024, 19:00 Bij ons zijn de 1e wedstrijden verplaatst. Dit was officieel de 3e speelweek al.
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Het is eerst 3 weken poulewedstrijden, en dan 1 week inhalen.ardane schreef: 22 mei 2024, 16:16Gaat die bekercompetitie de hele zomer door? Om hoeveel wedstrijden gaat het in totaal?GarField000 schreef: 19 mei 2024, 19:00 Bij ons zijn de 1e wedstrijden verplaatst. Dit was officieel de 3e speelweek al.
Dan zijn er 64 teams over en is er elke week een wedstrijd waar de helft afvalt.
poule-fase: week 18-20 (ma 29 april - za 18 mei)
inhaalweek: week 21 (ma 20 mei - vr 24 mei)
publicatie KO-fase: za 25 mei
KO-fase: week 22-26 (ma 27 mei - za 29 juni)
finale: week 27 (ma 1 juli - za 6 juli)
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Gisteren was de 1e inhaalwedstrijd met de beker, vanavond was de 2e.
Gisteren heb ik niet gespeeld, 10-8 gewonnen. Vandaag ging het erom.
Met 8 punten zijn we 3e. Met 9 punten 2e. Met 10 of meer punten eerste.
Uiteindelijk 13-5 gewonnen. Ik heb er 3 vd 4 gewonnen. Alle spelers kregen punten voor dus proberen veilig te spelen.
Aantal hele spannende wedstrijden gehad. 7 punten voor geven, 3e set met 12-2 achter komen .... maar uiteindelijk toch winnen.
De laatste moest ik 13 punten voor geven. Dat is wel erg veel om geen fouten te maken of kant/rand ballen.
Het werd een 3e set. Werd 19-19 ..... toen kreeg hij een randbal ... en toen nam hij risico en serveren en knallen ... ik kreeg hem nog terug maar de 2e bal niet. Die laatste dus verloren.
Vind het echt minder leuk om punten voor te geven want je moet dan gewoon heel veilig spelen en dat past niet bij me spelletje
.
maar goed we zijn door. Het weekend worden de knock out rondes ingedeeld dus dan zien we waar we tegen moeten en gaan de captains een opstelling maken.
Gisteren heb ik niet gespeeld, 10-8 gewonnen. Vandaag ging het erom.
Met 8 punten zijn we 3e. Met 9 punten 2e. Met 10 of meer punten eerste.
Uiteindelijk 13-5 gewonnen. Ik heb er 3 vd 4 gewonnen. Alle spelers kregen punten voor dus proberen veilig te spelen.
Aantal hele spannende wedstrijden gehad. 7 punten voor geven, 3e set met 12-2 achter komen .... maar uiteindelijk toch winnen.
De laatste moest ik 13 punten voor geven. Dat is wel erg veel om geen fouten te maken of kant/rand ballen.
Het werd een 3e set. Werd 19-19 ..... toen kreeg hij een randbal ... en toen nam hij risico en serveren en knallen ... ik kreeg hem nog terug maar de 2e bal niet. Die laatste dus verloren.
Vind het echt minder leuk om punten voor te geven want je moet dan gewoon heel veilig spelen en dat past niet bij me spelletje
maar goed we zijn door. Het weekend worden de knock out rondes ingedeeld dus dan zien we waar we tegen moeten en gaan de captains een opstelling maken.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Aanstaande dinsdag spelen we de eerste knockout ronde.
Ik heb dan zelf wat anders ..... het zijn hele lage handicapers.
Dus tactisch team opstellen met minste punten voorgift
.
Want 10 is toch wel de max. 18 punten voor geven gaat niet werken.
Dus tactisch team opstellen met minste punten voorgift
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Vandaag de club kampioenschappen. Zoals meestal ben ik aardig toernooi opvulling. Uiteindelijk 9 wedstrijden gespeeld. Heerlijk gespeeld op zich met als hoogtepunt vlak voor de pauze dat alle andere spelers op mijn wedstrijd moesten wachten en dus de meeste andere spelers mijn wedstrijd aan het kijken was een wereldpunt. Mijn tegenstandster die hard contra/smasht en ik zo hard terug sloeg dat ze de bal nauwelijks zag. Heerlijk punt waarbij ik applaus kreeg. Uiteindelijk wel die wedstrijd verloren met toch... Het ging toch voornamelijk om de gezelligheid.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Jullie al de eerste knock-out ronde.... wij hebben de eerste normale ronde nog niet eens gehad, die hebben we pas aanstaande vrijdag... :-SGarField000 schreef: 26 mei 2024, 01:20 Aanstaande dinsdag spelen we de eerste knockout ronde.
Dus tactisch team opstellen met minste punten voorgift.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Klinkt goed :-)Wizzy82 schreef: 26 mei 2024, 19:48 Vandaag de club kampioenschappen. Zoals meestal ben ik aardig toernooi opvulling. Uiteindelijk 9 wedstrijden gespeeld. Heerlijk gespeeld op zich met als hoogtepunt vlak voor de pauze dat alle andere spelers op mijn wedstrijd moesten wachten en dus de meeste andere spelers mijn wedstrijd aan het kijken was een wereldpunt. Mijn tegenstandster die hard contra/smasht en ik zo hard terug sloeg dat ze de bal nauwelijks zag. Heerlijk punt waarbij ik applaus kreeg. Uiteindelijk wel die wedstrijd verloren met toch... Het ging toch voornamelijk om de gezelligheid.
Wij hebben pas over ruim 2 weken de clubkampioenschappen... ik zal het zien, ik geloof ik dat ik pas 1 keer eerder meedeed omdat ik simpelweg elke keer op die datum al wat anders had staan. Dit keer niet, dit keer doe ik mee, maar onze club is in de jaren een stuk minder mensen geworden en bestaat voornamelijk uit mijn eigen team (die ik stuk voor stuk kan hebben, maar andersom kan natuurlijk ook) en het team boven ons waarvan ik er eentje ook wel kan hebben, maar ook dat is altijd 50/50 tussen ons. En dan 2-4 die eigenlijk sterker zijn, maar die ik ook allemaal al eens verslagen heb (er zijn spelers die niet meer competitie spelen bij ons, maar omdat ze hoger kunnen spelen bij een andere club, echter zijn nog wel lid en zullen ongetwijfeld meedoen met de clubkampioenschappen).
Dus het gaat erg aan de avond liggen.
Mooi toch wat jij had, dat ze allemaal aan het kijken zijn en dat je dan een wereld punt maakt... had ik pas ook eens toen keken ook net een stuk of 5 man naar de rally, maar ik was zo gefocussed toen, dat ik zelf niet eens doorhad wat voor een mooi punt het eigenlijk was, ik stond alweer klaar voor het volgende punt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Overigens speel je bij ons tijdens de clubkampioenschappen in 3 categorieën. Namelijk: eigen klasse, open klasse en husseldubbel. Erg leuk altijd!
Ook heb ik gisteren nieuws gekregen dat de DUO-competitie in afdeling Gelre helaas doorgaat. Ze hebben nu al voldoende aanmeldingen daarvoor. Een lid (die gestopt was met competitie) gaat dat nu spelen. Gelukkig mag DUO alleen plaatsvinden op de niet reguliere speeldagen (dus niet op vrijdagen). Echter het kost de club wel extra huur en dat om 2 personen plezier te laten bezorgen
(laat ze die extra huur dan zelf maar betalen denk ik dan)...
Ook heb ik gisteren nieuws gekregen dat de DUO-competitie in afdeling Gelre helaas doorgaat. Ze hebben nu al voldoende aanmeldingen daarvoor. Een lid (die gestopt was met competitie) gaat dat nu spelen. Gelukkig mag DUO alleen plaatsvinden op de niet reguliere speeldagen (dus niet op vrijdagen). Echter het kost de club wel extra huur en dat om 2 personen plezier te laten bezorgen
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
Backup:
Backup:
Dan zou het bij ons niet plaatsvinden, ze gaan bij ons echt de zaal niet een extra avond huren voor zoiets, dan zou de club binnen de kortste keren failliet zijn.Wizzy82 schreef: 27 mei 2024, 18:01 Overigens speel je bij ons tijdens de clubkampioenschappen in 3 categorieën. Namelijk: eigen klasse, open klasse en husseldubbel. Erg leuk altijd!
Ook heb ik gisteren nieuws gekregen dat de DUO-competitie in afdeling Gelre helaas doorgaat. Ze hebben nu al voldoende aanmeldingen daarvoor. Een lid (die gestopt was met competitie) gaat dat nu spelen. Gelukkig mag DUO alleen plaatsvinden op de niet reguliere speeldagen (dus niet op vrijdagen). Echter het kost de club wel extra huur en dat om 2 personen plezier te laten bezorgen(laat ze die extra huur dan zelf maar betalen denk ik dan)...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Gisteren heeft mijn bekerteam gewonnen. 11-5 dus de laatste 2 zijn niet meer gespeeld. 10 punten en je bent door.
Door naar de laatste 32.
Door naar de laatste 32.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
ardane
- Silver Member

Als het bij 10 punten beslist is, waar kwam dan dat elfde punt vandaan?GarField000 schreef: 29 mei 2024, 08:16 11-5 dus de laatste 2 zijn niet meer gespeeld. 10 punten en je bent door.
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Er wordt op 2 tafels gespeeld
.
Bij 9-5 gingen beide wedstrijden van start
Volgende team wordt een 1600 teamrating team.
Ene team heeft een 1e klasser, 2 hoofdklasse en rest divisie.
Andere team heeft 1 onbekende speler. rating 1175 maar verder geen competitie gespeeld. staat 7 uit 8. Heeft een hoog bondsnummer dus verder geen idee.
1 x 1e klasse, 1 hoofdklasse en de rest divisie spelers.
Ze moeten vrijdag tegen elkaar en de winnaar speelt tegen ons.
Wordt dus een wedstrijd van punten VOOR krijgen.
Bij 9-5 gingen beide wedstrijden van start
Volgende team wordt een 1600 teamrating team.
Ene team heeft een 1e klasser, 2 hoofdklasse en rest divisie.
Andere team heeft 1 onbekende speler. rating 1175 maar verder geen competitie gespeeld. staat 7 uit 8. Heeft een hoog bondsnummer dus verder geen idee.
1 x 1e klasse, 1 hoofdklasse en de rest divisie spelers.
Ze moeten vrijdag tegen elkaar en de winnaar speelt tegen ons.
Wordt dus een wedstrijd van punten VOOR krijgen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
-
ardane
- Silver Member

Dat is hier in de competitie ook normaal gesproken het geval. Maar zodra de beslissende partij is beeindigd, stopt de andere tafel er meteen mee.
(Of ze spelen voor spek en bonen nog even door, maar de uitslag daarvan wordt niet in het systeem vastgelegd - dat kan ook helemaal niet)
Ik sta een beetje versteld dat het in jullie systeem _mogelijk_ is om 11 punten in te voeren, als de wedstrijd bij 10 punten beslist is.