Najaar 2024

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Najaar 2024

Bericht door Wizzy82 »

Als bond had je nooit moeten toegeven aan de behoefte van een groep mensen die liever duo spelen. Heel simpel vanwege dat zoals jezelf ook al zegt dat mensen dan van reguliere overstappen naar de duo. Een deel van die mensen was waarschijnlijk gewoon regulier blijven spelen als ze die mogelijkheid niet hadden en een ander deel was gestopt met competitie. Het gaat mij dus op het deel dat waarschijnlijk wel gewoon competitie blijft spelen omdat er zoals vroeger geen andere optie was. Daar gaat het mij om. Waarom is dit nu ineens verandert en was het vroeger nooit een probleem geweest?

Ook ik kan er cijfers bijhalen van afdeling Gelre die gelukkig er nog anders uitzien.
Duo: 30 teams (gelukkig nog vrij weinig en teams moeten ver weg en niveau verschillen in de klasses tussen spelers zijn groot, dus ik hoop dat volgend seizoen animo minder is)
Regulier: 277 teams (dit is inclusief 54 jeugdteams die allemaal regulier spelen)
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Leef en laat leven mensen. Afvallige spelers noemen die duo en regulier spelen dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Duo is juist goed voor de sport. Voordeel van Duo is dat je eerder klaar bent doordeweeks en zeker als je dan de volgende dag vroeg op moet voor werk. @Wizzy, Als jij je wat minder negatief opstelt dan maak je het voor de andere leden het ook leuk om te lezen. Je begint langzaam maar zeker een sneue persoon te worden met alle respect. Ieder moet lekker zelf weten wat hij/zij speelt. Ben je het er niet mee eens dan is dat jou pakkie niet aan.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

We moesten tegen de koploper. De sterkste van hun team deed niet mee en bij ons deed eindelijk de persoon mee die terug kwam van vakantie.

De eerste wedstrijd speelde ik tegen hun minste speler. Hij speelde met anti aan kant geen probleem mee. Ik varieerde enorm met lang en kort schuiven en boog topspinnen waarna ik vaak de volgende bal met mijn backhand in kon tikken. Echter de tegenstander had veel terug. Uiteindelijk net in 4 games verloren, maar het had ook mijn kant op kunnen vallen. Ik dacht al weer gaat het zo'n avond worden.

Daarna tegen vanavond hun beste speler. Pff... Wat een lastige service had hij. Constant opletten, maar gelukkig had hij ook moeite met mijn service en won ik in 4 omdat hij aardig wat fouten maakte met schuiven en openen. Eindelijk viel het een keertje mijn kant op.

Als laatste speelde ik tegen iemand waarbij ik de eerste 2 games erg goed speel. Daarna ging hij zijn spel iets aanpassen maar gelukkig maakte hij in de 4e game op een spannende stand een service fout en pakte ik de wedstrijd. We zijn los!

Uiteindelijk als team ook nog eens 7-3 gewonnen (op een wedstrijd na ging alles in 4 of 5 games) waardoor we ook gelijk weer een beetje inlopen op de rest die zaterdag spelen.

Verder was dit team tot nu toe het gezelligste team. Een verademing tov vorige week. Gewoon gezellig kletsen aan dezelfde tafel tussen de wedstrijden door en na afloop nog na borrelen met een teamsnack.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

@wizzy je heb ons al genoeg afgekraakt. stop daar eens mee en voor de rest ga ik je negeren maar gefeliciteerd met de overwinning!

Vandaag tegen Flash onze concurrent! Gelukkig een thuis wedstrijd. Tegen 2 spelers van net boven de 1200 rating. teamopstelling is al bekend. Ik speel in iedere geval. Gaat een super dag worden. Ik ben er klaar voor. Door de verrassende nederlaag van luto kunnen wij nu dichterbij komen voor de 1e plek en er zelf overheen gaan mits een goede uitslag!. Komen wat bekenden kijken vandaag dus extra gemotiveerd!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Interessant dat je Flash als concurrent ziet. Die gaan gezien jij alleen de zaterdag wedstrijden mee doet vast wel boven jullie eindigen en kampioen worden als ze gewoon met hun 3 spelers kunnen komen (de 4e zou niet spelen). Het is dat ze nu al met invallers hebben gespeeld, maar overal is dat het sterkste team al zijn ze vind ik niet dusdanig sterk dat ze er duidelijk bovenuit steken.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

tuurlijk zie ik ze als concurrent. Alleen tegen Luto thuis en stiphout uit en flash uit speel ik nog mee. Als we vandaag goed resultaat halen ben ik al tevreden!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Jullie hebben mazzel dat een van de betere niet mee doet en ze weet met een zwakke invaller spelen.

Net de jeugd gecoacht voordat de Eredivisie begint. Coaching ging goed want ze hebben met 6 - 4 gewonnen tegen Flash.

Nu de topper in de Eredivisie kijken. Eerste wedstrijd was al geweldig en viel onze kant op in 5 games. Nu de nieuwe Belgische aanwinst.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Tsja 9-1 winst. Zelf alles met 3-0 gewonnen. Dat hun met een invaller spelen is hun probleem niet de onze. Voor ons gratis punten al speelde de invaller best goed voor zijn doen
BBB
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door BBB »

Mooi resultaat Mrfrankes. Jullie doen mee voor het kampioenschap.
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

BBB schreef: 05 okt 2024, 20:45 Mooi resultaat Mrfrankes. Jullie doen mee voor het kampioenschap.
Dank je BBB, we staan nu na 4 wedstrijden 1e op 2 punten los van de van de nr 2 En 9 punten los van de nr 3. Dus we doen het goed. Maar ik speel niet alles mee. Speel dan tegen veldhoven en maashorst en stiphout thuis niet mee. Maashorst wil ik niet eens tegen spelen vanwege Wizzy82.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Je speelt bij Zuidwest geen enkele keer mee op vrijdagavond dus tegen mij zou je sowieso niet eens mee doen en dat wist ik al voordat de competitie was begonnen (lees de berichten van je teamgenoot hier nog maar eens terug).
Overigens mag je ons (en dus mij) wel bedanken want als we gisteravond niet tegen de koploper hadden gewonnen stond je team nu niet bovenaan.
Ik denk dat het heel veel uitmaakt wat de opstellingen (qua spelers) zijn en je tegen krijgt en zelf mee speelt in deze poule. Daarmee moet je een beetje geluk hebben.
Wij hebben tot nu toe voornamelijk gisteren geluk gehad dat hun beste speler niet mee deed en daar profiteren andere teams zoals jullie dus van omdat we ineens van de koploper winnen. Jullie winst is hoog uitvallen ivm het ontbreken van een van hun betere spelers terwijl wij gewoon de sterkste opstelling tegen hadden.

Ik vind er niet echt een team bovenuit steken. Ook jouw team niet echt want je doet niet alle wedstrijden mee en dat gaat punten kosten.

Overigens grote kans dat ik thuis niet mee kan doen. Niet erg. Dan hoef ik sowieso niet tegen het ongezelligste team uit de competitie te spelen en een saaie wedstrijd te spelen tegen die irritante lange/korte noppen speler. Scheelt mij minstens 2 ergernissen.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 06 okt 2024, 00:31 Je speelt bij Zuidwest geen enkele keer mee op vrijdagavond dus tegen mij zou je sowieso niet eens mee doen en dat wist ik al voordat de competitie was begonnen (lees de berichten van je teamgenoot hier nog maar eens terug).
Overigens mag je ons (en dus mij) wel bedanken want als we gisteravond niet tegen de koploper hadden gewonnen stond je team nu niet bovenaan.
Ik denk dat het heel veel uitmaakt wat de opstellingen (qua spelers) zijn en je tegen krijgt en zelf mee speelt in deze poule. Daarmee moet je een beetje geluk hebben.
Wij hebben tot nu toe voornamelijk gisteren geluk gehad dat hun beste speler niet mee deed en daar profiteren andere teams zoals jullie dus van omdat we ineens van de koploper winnen. Jullie winst is hoog uitvallen ivm het ontbreken van een van hun betere spelers terwijl wij gewoon de sterkste opstelling tegen hadden.

Ik vind er niet echt een team bovenuit steken. Ook jouw team niet echt want je doet niet alle wedstrijden mee en dat gaat punten kosten.

Overigens grote kans dat ik thuis niet mee kan doen. Niet erg. Dan hoef ik sowieso niet tegen het ongezelligste team uit de competitie te spelen en een saaie wedstrijd te spelen tegen die irritante lange/korte noppen speler. Scheelt mij minstens 2 ergernissen.
Ik speel alleen tegen flash uit mee op de vrijdagavond. Dus praat geen onzin dat ik niet enkele keer mee doet op een vrijdagavond. Ik zou tegen veldhoven uit ook mee doen maar omdat onze wedstrijd tegen leerdam was verplaatst. Je moet eens niet zo zeuren verder. Je verpest het voor alle andere. Flash was echt gezellig gisteravond. Lekker zitten naborrellen. Jullie daarin tegen gingen al snel weg vanwege jou dus ja. Ongezellige team jullie dus. flash was sportief en gezellig. Tussen de wedstrijden ook gewoon. Je moet eens ophouden om mijn team verder te beledigen. Zelfs flash vind je een naar persoon! Maar dat ligt toch echt aan jezelf. Doe maar niet mee tegen ons scheelt ons weer gezeur en gezeik van je. Ben helemaal klaar met je! en daarbij dat je vrijdagavond keertje won nou knap hoor. ze speelde met hun zwakste opstelliing!. Ga ik je echt niet voor bedanken. Boeid mij totaal niet.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Jullie zouden nu niet bovenaan staan als wij niet hadden gewonnen. Zo simpel is dat, dat is gewoon een feit! Daarnaast welk team er ook kampioen gaat worden. Geen enkel team is een blijvertje voor de 3e klasse want daarvoor is het niveau van alle teams te laag.
Wij willen zelfs niet eens kampioen worden. Gewoon lekker ballen en 3 of 4 worden zodat we die stomme (want afdeling Gelre heeft dat gelukkig niet) promotie/degradatie wedstrijden niet hoeven te spelen. Daar zit ik namelijk zelf niet op te wachten omdat het verschil tussen de nummer 5 van deze klasse bijna altijd hoger is dan de nummer 2 van een lagere klasse.

Bij Flash was ik in het begin ook niet de gezelligste, maar dat was ook met een reden en hebben ze die jou wel verteld?

De tafels stonden nog niet klaar. Sterker nog er moest en zou eerst nog effe een extra tafel geplaatst worden zodat een paar mensen effe konden ballen. Daarna vlak voordat de wedstrijd begon konden we pas op na een verbouwing op de tafel inspelen waarop we competitie spelen. Dit kun je als club niet maken. Zeker niet als je zelfs een eigen zaal tot je beschikking hebt. Daarnaast kwamen de thuisspelers laat binnen (later dan ons).

Na afloop was ik gewoon gezellig. Leuk gesprek gehad met de Belgische jongen van dat team. Echt onzin wat je nu uitkraamt.

Je probeert nu mij ongezelligheid in de schoenen te schuiven. Gelukkig weet ik wel beter. Feit is gewoon dat jullie 0,0% initiatief namen in het welkom heten, geen drankje aanbieden, praatje maken etc... En dan verwachten terwijl wij allemaal lang en breed hebben gedoucht dat we nog blijven terwijl geen enkele speler voordat jullie gingen douchen dat heeft gevraagd aan ons team. Zo van: "Ga alvast maar in de kantine zitten en bestel een drankje we komen er zo aan". Nee, mijn teamgenoten hebben die vraag/opmerking ook niet gekregen. Aan wie ligt gezelligheid dan als jullie als thuisspelende team daarin 0,0% initiatief in nemen.
Hopelijk leert jullie team hoe je gasten wel dient te ontvangen en het enigszins gezellig mee te maken.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 06 okt 2024, 11:01 Jullie zouden nu niet bovenaan staan als wij niet hadden gewonnen. Zo simpel is dat, dat is gewoon een feit! Daarnaast welk team er ook kampioen gaat worden. Geen enkel team is een blijvertje voor de 3e klasse.
Wij willen zelfs niet eens kampioen worden. Gewoon lekker ballen en 3 of 4 worden zodat we die stomme (want afdeling Gelre heeft daar gelukkig niet) promotie/degradatie wedstrijden niet hoeven te spelen. Daar zit ik namelijk zelf niet op te wachten omdat het verschil tussen de nummer 5 van deze klasse bijna altijd hoger is dan de nummer 2 van een lagere klasse.

Bij Flash was ik in het begin ook niet de gezelligste, maar dat was ook met een reden en hebben ze die jou wel verteld?

De tafels stonden nog niet klaar. Sterker nog er moest en zou eerst nog effe een extra tafel geplaatst worden zodat een paar mensen effe konden ballen. Daarna vlak voordat de wedstrijd begon konden we pas op na een verbouwing op de tafel inspelen waarop we competitie spelen. Dit kun je als club niet maken. Zeker niet als je zelfs een eigen zaal tot je beschikking hebt. Daarnaast kwamen de thuisspelers laat binnen (later dan ons).

Na afloop was ik gewoon gezellig. Leuk gesprek gehad met de Belgische jongen van dat team. Echt onzin wat je nu uitkraamt.

Je probeert nu mij ongezelligheid in de schoenen te schuiven. Gelukkig weet ik wel beter. Feit is gewoon dat jullie 0,0% initiatief namen in het welkom heten, geen drankje aanbieden, praatje maken etc... En dan verwachten terwijl wij allemaal lang en breed hebben gedoucht dat we nog blijven terwijl geen enkele speler voordat jullie gingen douchen dat heeft gevraagd aan ons team. Zo van: "Ga alvast maar in de kantine zitten en bestel een drankje we komen er zo aan". Nee, mijn teamgenoten hebben die vraag/opmerking ook niet gekregen. Aan wie ligt gezelligheid dan als jullie als thuisspelende team daarin 0,0% initiatief in nemen.
Hopelijk leert jullie team hoe je gasten wel dient te ontvangen en het enigszins gezellig mee te maken.
Is goed hoor met je. Ik had gister gewoon drank aangeboden in de kantine. Maar ze wouden niks op Koen na. Maar dat geeft verder ook niets. Na de wedstrijd was het gewoon gezellig ook met drankjes hier en daar. En weer zit je ermee. Leef en laat leven en ga op de orde van de dag.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Feit is gewoon dat ik op alle punten gelijk heb hoe jullie als thuis spelende team ons hebben behandeld ben ik in negatieve zin nog niet vaak tegen gekomen.

Wel heb ik een paar keer meegemaakt dat alle thuis spelende spelers al eerder vertrok van de speellocatie dan ons. Dat vind ik ook not done en is wellicht het meest ongezelligst.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Dat moet iedere club of speler zelf weten. Je weet vaak de redenen niet wat er dan speelt dat ze eerder weg gaan. Ik geef je in iedere geval geen gelijk. Je vind je zelf zo gezellig en top en een betwetertje. Zelfs met je spelinzicht in jouw ogen voel je eigen beter dan de rest. Tenslotte maak jezelf nog niks klaar in deze 4e klasse.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Hoezo niets klaar? Ik verlies er toevallig 4 in 5 games. Had ik die gewonnen dan stond ik gewoon op 50% na 4 wedstrijden ipv 17%.

Dat jij niet in de 4e klasse thuishoort maar hoger en je toch besluit 4e klasse te spelen terwijl je vrijwel alles in 3 games wint begrijp ik niet. Ik zou wat meer uitdaging willen ipv alles met 2 vingers in de neus te winnen zoals ik 3 seizoenen lang zelf heb gedaan (te lang vind ik). Vandaar mijn overstap. Ik snap echt niet waarom je voor deze klasse hebt ingeschreven. Totaal geen uitdaging voor je lijkt mij?

Ach en vraag de tegenstander van afgelopen vrijdagavond maar of ik gezellig was? Ik heb ze welkom geheten, tafel vrij gemaakt zodat ze konden inspelen, van koffie voorzien (zo hoor je een team te ontvangen!). Gezellig gekletst en een hoop lol gehad. Tot nu toe veruit het gezelligste team deze competitie.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Waarom ik in de 4e klasse speel is omdat ik niet in het 1e team kon spelen die 2e klasse speelt. Dat team wouden ze niet uit elkaar halen en spelen al jaren samen. En ja toevallig speelde het 2e team 4e klasse. Ik zie voor mij zelf genoeg uitdagingen. Promotie naar de 3e klasse is dan voor dit seizoen de doelstelling. Tevens vind ik hier mijn plezier uit en speel tegen nieuwe tegenstanders. Dus er is genoeg uitdaging voor mij en het team. Ik probeer deze team gewoon te helpen door in iedere geval te handhaven en tevens te laten promoveren! Tot nu toe valt alles op zijn plek. En dat jij het niet begrijpt dat is niet jou pakkie aan.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik mag hopen dat niet het meest ongezellige team (jullie) van de competitie kampioen gaat worden. Ik gun het LUTO tot nu toe het meest ook al hebben die zoals alle teams niets te zoeken in de 3e klasse. Flash wat eigenlijk in mijn optiek de grootste favoriet was voor de start van de competitie heeft het zelf al laten liggen door 2x met een invaller te spelen.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wat jij hoopt interesseert mij niet. Als wij kampioen zouden worden dan is dat meer dan terecht. Volgende week spelen we tegen stiphout en hoop dat hun beste man mee doet. zo niet dan moeten zij ook aan onze zege kar gaan geloven!. Als je mij niet gezellig vind dan is dat niet mijn probleem. Ik ben zoals ik ben!. En dat teams tegen ons met invaller spelen daar kunnen wij niks aan doen!
Plaats reactie