Najaar 2024
Re: Najaar 2024
We zitten nu wel samen op een forum en jullie zitten voor nu nog 3 wedstrijden in dezelfde poule. Uiteraard is het forum ook voor MrFrankes bedoeld. Stop nu dus met het steeds maar delen van jouw ongenoegen tegen een persoon of een vereniging. Het zal voor jou misschien zo voelen, maar niemand zit op deze negativiteit te wachten. Dus nogmaals het verzoek aan MrFrankes en Wizzy82, reageer niet op elkaars berichten en geen oordelen meer over de persoon of vereniging.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Wat er gisteren is gebeurd, dat zijn maat van de club mij via een ander social kanaal heeft benaderd tijdens mijn competitiewedstrijd is een privacy grens die voor mij is overschreden.
Zoiets doe je niet en dat is dan ook de reden dat ik F hier weg wil hebben.
Je kunt veel van mij vinden, maar ik zal nooit mensen buiten het forum om benaderen etc... Hij is die grens overgegaan en voor mij is dat een grote reden dat ik hem hier weg wil hebben.
Zoiets doe je niet en dat is dan ook de reden dat ik F hier weg wil hebben.
Je kunt veel van mij vinden, maar ik zal nooit mensen buiten het forum om benaderen etc... Hij is die grens overgegaan en voor mij is dat een grote reden dat ik hem hier weg wil hebben.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Nou mensen ik ben er klaar mee. En dat door 1 persoon. Ik ga vanaf nu mijn profiel verwijderen voordat ik nog bozer ga worden. Het ga jullie goed en veel plezier met de rest van de competitie! Groeten Frank
Fijn, dan ik weer met plezier verslagen posten.
Succes in afdeling Midden (niet in Zuidwest) F.
Als je trouwens alleen over je poule van afdeling Midden post zie ik geen problemen.
Succes in afdeling Midden (niet in Zuidwest) F.
Als je trouwens alleen over je poule van afdeling Midden post zie ik geen problemen.
Backup:
Backup:
Met F wat pb-tjes gehad. Beetje bijgelegd al sta ik nog wel steeds achter mijn mening dat hij niet thuishoort in deze klasse en bij het team wat hoger speelt toegevoegd had moeten worden.
Efin, gisteren heerlijk gespeeld. Eigenlijk ook vrijwel al partijen behoorlijk constant hetzelfde niveau aangetikt waarbij de laatste 2 sets van de laatste wedstrijd helemaal top waren!
We begonnen om 17.00 u en vertrokken pas om 23.30 u inclusief na borrelen. Kun je nagaan als dit een wedstrijd om 20.00 u zou zijn geweest. Dan was het echt nachtwerk geworden. Dat zeiden we ook toen we richting auto gingen, maar gezien het gezellig was maakte dat niet uit.
Efin, gisteren heerlijk gespeeld. Eigenlijk ook vrijwel al partijen behoorlijk constant hetzelfde niveau aangetikt waarbij de laatste 2 sets van de laatste wedstrijd helemaal top waren!
We begonnen om 17.00 u en vertrokken pas om 23.30 u inclusief na borrelen. Kun je nagaan als dit een wedstrijd om 20.00 u zou zijn geweest. Dan was het echt nachtwerk geworden. Dat zeiden we ook toen we richting auto gingen, maar gezien het gezellig was maakte dat niet uit.
Backup:
Backup:
Het schijnt na 4 wedstrijden te zijn geweest ipv 5 vertelde iemand mij, dan mag het blijkbaar, na 5 niet meer.GarField000 schreef: 29 okt 2024, 08:50Mag dat zomaar dan? Hier kan er geen aanpassing meer gedaan worden als de competitie eenmaal begonnen is. En zijn er ook spelers 'af' gehaald?TwoFace schreef: 28 okt 2024, 09:30
Wat ons opvalt, zij hebben na 5 wedstrijden in de competitie 2 nieuwe teamleden toegevoegd aan het team, die eerst alleen DUO speelden... beiden hebben ze de hoogste ratings binnen de poule en winnen ze tot nu toe alles, ze worden continu ingezet sinds ze zijn toegevoegd. Voelt wat flauw, maar vooruit, voorlopig staan we nog eerste en is zelfs een klein verlies tegen de concurrent niet direct een bedreiging, maar natuurlijk winnen we liever.
Wij hebben ook een max aantal spelers. 6 regulier, 4 duo.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
ps. Ik ben de discussie onderling ook helemaal zat, maar ik kon het niet laten jullie poule even te bekijken en als ik naar de rating verschillen kijk in die poule, klopt die poule niet echt, dat deel ik wel met je. laagste 824 en hoogste 1315, bijna 500 rating punten verschil is niet helemaal zoals het hoort.
Bij ons is de hoogste 1135 en de laagste 809 en die 1135 is er dus pas bij wedstrijd 4 aan toegevoegd. Maar dan heb je het over iets meer 200 punten rating verschil, dat is nog te doen. Echter ik weet ook dat het soms niet echt anders kan en dus heb je dit soort verschillen soms, alleen meestal verdwijnen die verschillen na 1 a 2 seizoenen wel weer omdat ratings zich dan levelen of spelers toch elders gaan spelen.
Te makkelijk winnen is niet leuk namelijk, maar te makkelijk verliezen ook niet.
ps. ik speel ook altijd om te winnen en ja we willen kampioen worden, maar hebben echt niet altijd onze sterkste opstelling. Dat kan gewoon niet altijd, we spelen wanneer we kunnen en sommigen kunnen niet vaak ivm werk of sociale verplichtingen.
Zo spelen we aanstaande vrijdag tegen onze grootste concurrent, die met de zojuist toegevoegde 2 spelers (allebei rating boven de 1100), maar wij staan zeker niet met onze sterkste opstelling. Ik verwacht dat zij wel komen met de sterkste opstelling want dat team doet er alles aan om te promoveren.
Bij ons is de hoogste 1135 en de laagste 809 en die 1135 is er dus pas bij wedstrijd 4 aan toegevoegd. Maar dan heb je het over iets meer 200 punten rating verschil, dat is nog te doen. Echter ik weet ook dat het soms niet echt anders kan en dus heb je dit soort verschillen soms, alleen meestal verdwijnen die verschillen na 1 a 2 seizoenen wel weer omdat ratings zich dan levelen of spelers toch elders gaan spelen.
Te makkelijk winnen is niet leuk namelijk, maar te makkelijk verliezen ook niet.
ps. ik speel ook altijd om te winnen en ja we willen kampioen worden, maar hebben echt niet altijd onze sterkste opstelling. Dat kan gewoon niet altijd, we spelen wanneer we kunnen en sommigen kunnen niet vaak ivm werk of sociale verplichtingen.
Zo spelen we aanstaande vrijdag tegen onze grootste concurrent, die met de zojuist toegevoegde 2 spelers (allebei rating boven de 1100), maar wij staan zeker niet met onze sterkste opstelling. Ik verwacht dat zij wel komen met de sterkste opstelling want dat team doet er alles aan om te promoveren.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Ik heb de wedstrijden van F zijn team ook nog eens geanalyseerd. Als F niet meer doet hebben ze nog altijd verloren, dus zonder F zouden ze zelfs mogelijk laatste staan. Ze hebben namelijk zelfs van de nummer laatst verloren toen F niet meedeed.
Kan je nagaan hoeveel invloed het heeft op deze competitie waarbij als F niet zou mee hebben gedaan het onderling waarschijnlijk enorm spannend was geweest. Er is dus wel degelijk sprake van competitievervalsing.
Als ze zonder F al niet kunnen winnen van de nummer laatst in deze klasse wat moet een klasse hoger dan worden?
Kan je nagaan hoeveel invloed het heeft op deze competitie waarbij als F niet zou mee hebben gedaan het onderling waarschijnlijk enorm spannend was geweest. Er is dus wel degelijk sprake van competitievervalsing.
Als ze zonder F al niet kunnen winnen van de nummer laatst in deze klasse wat moet een klasse hoger dan worden?
Backup:
Backup:
Maar dat is toch niet jou probleem, misschien komen ze wel heel goed mee in een klasse hoger.Wizzy82 schreef: 04 nov 2024, 12:53 Ik heb de wedstrijden van F zijn team ook nog eens geanalyseerd. Als F niet meer doet hebben ze nog altijd verloren, dus zonder F zouden ze zelfs mogelijk laatste staan. Ze hebben namelijk zelfs van de nummer laatst verloren toen F niet meedeed.
Zelf kom ik ook in de 3de klasse net zo goed mee eigenlijk als in de 4de klasse, maar dat geld niet voor iedereen en dat geld ook niet voor altijd, maar dat is toch aan hun om te bewijzen?
Bij ons hebben we bv een team in de tweede klasse spelen, die eerder altijd eerste klasse speelden, maar doordat 2 spelers daar stopten (de beste van dat team), is een speler van mijn team (waarmee ik samen 3de klasse speelde en later 4de klasse) gepromoveerd naar dat team, na slechts 1 seizoen degradeerden ze naar de 2de klasse en daar staan ze nu weer dik bovenaan.
Het is soms gewoon moeilijk om evenwichtige teams samen te stellen...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
@ TwoFace... Ook dat heb ik al eens toegelicht. Er is gewoon een hoger team bij de club waar F speelt beschikbaar met vergelijkbare ratings als F heeft. Vandaar ook mijn opmerking over competitievervalsing omdat het dus niet nodig is geweest om hem bij dit team in te delen.
Backup:
Backup:
Ik kan dat vanaf de zijlijn niet beoordelen, ik snap je opmerking wel. Maar is het ook zo dat er dan voldoende mensen in dat team zitten om alle wedstrijden met 3 spelers te verschijnen? Dat was bv bij ons ook het probleem... we hadden 3 spelers, daar kregen we niet de wedstrijden mee vol gepland (vanwege allerlei privéredenen die ik niet zal noemen). Toen had ik een speler geregeld die wel mee wilde doen in ons team, maar die kon ook maar beperkt... dus was er nog iemand nodig om alle wedstrijden met 3 mensen op te kunnen dagen.Wizzy82 schreef: 04 nov 2024, 13:53 @ TwoFace... Ook dat heb ik al eens toegelicht. Er is gewoon een hoger team bij de club waar F speelt beschikbaar met vergelijkbare ratings als F heeft. Vandaar ook mijn opmerking over competitievervalsing omdat het dus niet nodig is geweest om hem bij dit team in te delen.
Als daar een speler tussen had gezeten met 1300 rating, had dit geen reden geweest om die niet in ons team te plaatsen, echter dan zou die wel naar het hogere team gaan en degene met de laagste rating uit dat team naar ons team...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
ik ben voor iemand in de plaats gekomen die een rating had van 1218 en ik had toen 1293. Ik was zijn vervanger. Het had gekunt dat ik in de 1e team zou kunnen zitten. Echter wouden hun geen 5 mans team en dat team zit al langer bij elkaar. Dus houd dat op. En ik heb tevens gezegt het niet erg te vinden klasse lager te spelen. Heeft niks met competitie vervalsing te maken. Het is zelf goed gekeurd door de bond. Dus kunnen we nu ophouden met deze discussie. Ik word er misselijk van en het treft mij als persoon alsof ik de vals speler bent..
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Als ik in 'jullie' poule kijk heeft frank 15 van de 45 punten gemaakt. Dus zonder Frank waren het er in ieder geval 30.
Ze spelen 42,44,58 en 67%. Dus zeg dat die andere er 8 wint staan ze op 38 en nog bovenaan.
Met de dubbel misschien 1 of 2 punten minder.
Het is allemaal zo makkelijk achteraf praten. Kijk naar de F1 gisteren. Ja het is niet eerlijk dat ze met de rode vlag een gratis bandenwissel mogen doen. Die regel bestaat al jaren en daar speelden ze juist op .. was hiet niet gebeurd was de race anders verlopen. maar achteraf is altijd makkelijk.
Zonder frank gaat de rating ook van 824 naar 1200+. Dat is al 400 rating verschil.
Het is wat het is en daar moet je het mee doen.
Voordat hij begon was Frank in de veronderstelling dat hij 2e klasse ging spelen. Helaas ging dat niet door.
Het is goed gekeurd door de personen die het indelen dus dan moeten we het er maar mee doen.
En hij wint niet alles, hij heeft er ook 1 verloren
Ze spelen 42,44,58 en 67%. Dus zeg dat die andere er 8 wint staan ze op 38 en nog bovenaan.
Met de dubbel misschien 1 of 2 punten minder.
Het is allemaal zo makkelijk achteraf praten. Kijk naar de F1 gisteren. Ja het is niet eerlijk dat ze met de rode vlag een gratis bandenwissel mogen doen. Die regel bestaat al jaren en daar speelden ze juist op .. was hiet niet gebeurd was de race anders verlopen. maar achteraf is altijd makkelijk.
Zonder frank gaat de rating ook van 824 naar 1200+. Dat is al 400 rating verschil.
Het is wat het is en daar moet je het mee doen.
Voordat hij begon was Frank in de veronderstelling dat hij 2e klasse ging spelen. Helaas ging dat niet door.
Het is goed gekeurd door de personen die het indelen dus dan moeten we het er maar mee doen.
En hij wint niet alles, hij heeft er ook 1 verloren
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
@ Garfield, je vergeet daarbij eventjes dat de punten die F binnen heeft geslagen dan wel naar andere teams zijn gegaan. Ieder punt is eigenlijk een dubbelpunt namelijk. Zonder hem hadden andere teams dus meer punten gehaald en zouden ze wel boven zijn team staan. Immers het team wat nu onder aanstaat heeft van F zijn team gewonnen met 7-3 toen F niet meedeed. Dat zegt mij wel genoeg, dat F zijn team zonder F wellicht juist onderin mee zou doen en eerder op had moeten passen voor degradatie ipv promotie.
Backup:
Backup:
let it go. Laten we er erover ophouden. Heb er genoeg van deze discussie. Nogmaals @Wizzy. Als je wilt klagen dan klaag je maar bij de bond. Het is goed gekeurd zelfs.
Wij hoeven geen kampioen te worden dus wat dat betreft maakt het voor ons niets uit, maar om op deze manier kampioen te worden dmv zoveel afhankelijk te zijn van 1 speler die duidelijk te laag speelt lijkt mij nou geen mooi kampioenschap. Zeker ook als je zonder die speler verliest van de nummer laatst. Echt overtuigend dik kampioen worden waarbij vrijwel alle wedstrijden met verschillende samenstellingen worden gewonnen heb je nu niet. Geen glansrijk overtuigend verdiend kampioenschap.
Backup:
Backup:
Laat het gaan. Het is zoals het is. Ik snap je frustratie maar daar moet je dan bij de bond zijn. Ga daar je ongenoegen uiten. Ik word hier een beetje moe van om mij eigen te verdedigen tegenover jou. Dacht dat we uitgepraat waren. Maar je blijft erover door gaan...Wizzy82 schreef: 04 nov 2024, 15:44 Wij hoeven geen kampioen te worden dus wat dat betreft maakt het voor ons niets uit, maar om op deze manier kampioen te worden dmv zoveel afhankelijk te zijn van 1 speler die duidelijk te laag speelt lijkt mij nou geen mooi kampioenschap. Zeker ook als je zonder die speler verliest van de nummer laatst. Echt overtuigend dik kampioen worden waarbij vrijwel alle wedstrijden met verschillende samenstellingen worden gewonnen heb je nu niet. Geen glansrijk overtuigend verdiend kampioenschap.
Zeg ik in mijn vorige bericht dat ik het over jou heb dan? Ik noem jou daarin niet. Zo denk ik over het algemeen over kampioenschappen waarbij 1 speler te laag speelt.
Backup:
Backup:
Ik ga er verder niet meer op in. Ben er nu wel langzamerhand klaar mee. Wens je veel succes met alles. Ik laat je vanaf nu echt links liggen. En ga hier gewoon mijn verslagen neerzetten in welke vorm/ competitie het ook is.Wizzy82 schreef: 04 nov 2024, 15:51 Zeg ik in mijn vorige bericht dat ik het over jou heb dan? Ik noem jou daarin niet. Zo denk ik over het algemeen over kampioenschappen waarbij 1 speler te laag speelt.
Jammer dat je dat gaat doen F, maar dat is dan jouw keuze.
Ik blijf hier ook wel mijn verslagen posten. Wel niet zo uitgebreid als voorheen. Dat voegt niet veel toe heb ik de afgelopen tijd gemerkt.
Ik blijf hier ook wel mijn verslagen posten. Wel niet zo uitgebreid als voorheen. Dat voegt niet veel toe heb ik de afgelopen tijd gemerkt.
Backup:
Backup: