Ik heb nogal wat combinaties ondertussen waar ik best lekker mee kan spelen, maar ik zoek nog steeds naar die gouden combinatie waar ik nu eens wat seizoenen achter elkaar mee kan blijven spelen (natuurlijk bepaal je dat zelf en kan het in principe altijd).
Ondertussen ben ik zeer te spreken over mijn frame (Dr. Neubauer Bulldog), welke ik verkregen heb via een ruil op dit forum. Mijn BH rubber is nu DHS Cloud and Fog III, dat is eigenlijk mijn eerste oX noppenrubber ooit, welke ik weer heb toegepast op dit frame en ik ben daar prima over te spreken, anders heb ik nog wel meer oX rubbers waar ik ook tevreden over ben.
FH echter is een ander verhaal. Het is heel simpel, toen ik frame thuis kreeg, had ik nog slechts een paar beschikbare oX rubbers liggen, allemaal in het zwart en slechts 2 rode inverted rubbers, namelijk de Yasaka New Era en de Reactor Corbor.
De Corbor is zeer traag en speel ik eigenlijk niet meer mee. De Yasaka is ietsje sneller, dus die plakte ik erop.
Verdedigend ben ik daar best over te spreken, maar aanvallend, mag er wel iets meer pit in het rubber zitten en de spin kan ook wat beter (ps. denk dat het Yasaka rubber enigzins slijtage vertoond, daarom is spin niet zo goed meer).
Ik zoek nu dus eigenlijk naar een nieuw FH rubber, die aanvallend sterk is (hoeft niet het best aanvallende rubber te zijn), maar eentje die ook verdedigend op zo'n verdedigend frame goed tot zijn recht komt. Oh ja, bij voorkeur komt het bij Ali vandaan en is het iets wat ik nog niet ken...
Waarom: omdat ik dat leuk vind, spelen met rubbers, waarvan anderen zeggen: wtf is dat voor rubber.
@Ardane, meestal heb jij wel kennis van dit soort buiten de boot vallende rubbers, dus jij specifieke tips?