Wizzy82 schreef: 24 feb 2025, 17:23
@ TwoFace, ik weet dat je eigenlijk gelijk hebt. Echter ik kan best moeilijk tegen onrecht cq oneerlijkheid.
Aangezien het bestuur niet naar mijn kant van het verhaal heeft gevraagd en bij een opsomming van hen waaraan ik de opzegging verdient zou hebben gewoon onwaarheden staan. Dingen die niet zijn gebeurd staan heb ik het er moeilijk mee.
Dit hebben ze letterlijk gemaild over wat er zou zijn voorgevallen bij de wedstrijd tegen F zijn club.
"Onsportief gedrag tijdens uitwedstrijd met je team waarmee je dit seizoen voor het eerst speelt. Tijdens deze avond is er met tegenstander en uit team discussie geweest m.b.t. materiaal, zaal e.d. Jij hebt de tegenstanders beledigd. Heel de avond is er discussie gevoerd waarbij je de vereniging een slechte reputatie bezorgd."
Ten eerste was de wedstrijd overdag op een zaterdag.
Ten tweede heeft de discussie over materiaal en zaal nooit daar ter plaatste plaats gevonden (al irriteerde ik mij er wel aan, daar in de zaal heb ik er niet over geklaagd).
Ten derde ik heb letterlijk tegen de 2-kanten noppen man gezegd dat ik 0,0% plezier van zijn wedstrijd had en dat hij zonder dat spul waarschijnlijk zou verliezen tegen de meeste van ons (hij heeft geen fatsoenlijke tafeltennisslag). Dit is tevens het enige wat er is voor gevallen.
Ten vierde. Ik heb dus niet heel de avond (eigenlijk middag) discussie lopen voeren. Dat klopt echt totaal niet en F kan dat beamen.
Ik was die middag zeker niet de gezelligste, dat geef ik toe maar daar zorgde de omstandigheden ook voor. Alleen die ene zin heb ik tegen zijn teamgenoot gezegd en ik was er klaar mee qua wedstrijd. Wilde eigenlijk naar de friettent aan de overkant gaan ipv dat een teamgenoot die naar huis wilde.
Oneerlijkheid is en blijft heel lastig.
Echter ben ik van mening dat je de dingen waar je geen invloed op hebt naast je neer moet leggen. Eerlijk of oneerlijk.
Op dit moment heeft het alleen effect op jou, je hoofd (en op ons

).
Kijk eerst WAT je wilt bereiken, kijk wat JIJ kunt doen.
Wil je terug op die club? Wat kun jij doen om dit voor elkaar te krijgen?. Focus je daarop en verder niet.
Kun jij niks doen? Jammer .... leven is soms oneerlijk. Maar ga je humeur niet verpesten want dat maakt meer kapot dan je lief is.
Wil je niet terug op de club? Laat het gaan en ga door met je leven.
Ik heb in mijn vele werkjaren heel wat dingen meegemaakt die niet eerlijk waren. Maar daar waar ik geen invloed op heb leg ik weg en ik ga door. Anders wordt ik een hele zure oude man waar niemand mee om wil gaan. Ik heb een paar keer mijn zegje gedaan ... en als ze er niks mee doen ... so be it. It's their problem.
Vorige baan heb ik opgezegd omdat mijn baas onredelijk was. Paar x aangegeven. Niks mee gedaan. Ok doei.
Zelfs nu op mijn werk .... ik heb ze een paar x gewaarschuwd .... ze luisteren niet en houden de hand boven zijn hoofd. Helemaal prima .... maar kom niet naar mij als er problemen zijn. Ik ben er niet meer voor IT gerelateerde zaken, mijn IT chippie is verwijderd.
Maar dan ben ik wel zo .... sorry moet je bij hem zijn .... al reageerd hij niet op mail, telefoon of teams .... niet bij mij aankloppen. Ikke nie snap nie.
Maak je alleen druk om dingen waar jij wat aan kunt veranderen.