Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Voorjaar 2025

Bericht door GarField000 »

Wizzy82 schreef: 28 mar 2025, 16:12 Je kunt het meedoen aan rating toernooien die zijn gelinkt aan de bond maar groei alle andere toernooien die clubs organiseren zoals ook die van jou waar ik aan mee heb gedaan kun je gewoon aan meedoen. Geen enkele club gaat controleren of je lid van de bond bent namelijk als je met hun toernooi mee wilt doen.
Ik moest toch echt de rating en bondsnummer noteren/opzoeken voor het toernooi.

Maar goed. Deze discussie hoort niet hier thuis, en heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Kijk eens binnen de TTapp en selecteer 'competitie'. Er zijn ook andere plekken waar je kan tafeltennissen zonder lid te zijn van de NTTB.
Dan hoef je je ook niet aan de NTTB regels te houden.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Gewoon een toernooitje dat die een club wordt georganiseerd hoef je echt geen lid te zijn voor de bond. Genoeg mensen die zich dan opgeven en zeggen ik ben zo sterk. Deel mij daar bij in.

Die 'wilde' competities zijn mij uiteraard bekend. Ik ken ze die relatief hier in de buurt zitten.

Volgend seizoen wordt het waarschijnlijk gewoon 5e klasse voor de gezelligheid ipv resultaten, want mocht dat team hetzelfde blijven kunnen we geen kampioen worden ondanks ik 100% zit spelen. Wel gaan waarschijnlijk een paar jeugdspelers mogelijk doorstromen naar de senioren dus wellicht komt er misschien een team bij en dan heb ik eigenlijk wel een beetje hoop op een wat sterker team zodat we wellicht toch kunnen doorstromen naar de 4e klasse...

Bij M. zijn club zijn de thuiswedstrijden nou niet bepaald gezellig te noemen. Ik speelde liever uit dan thuis en achteraf levert zelfs helemaal geen competitie. Was ik maar nooit aan competitie spelen begonnen bij hen... Dan had ik helemaal geen gedoe gehad.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

We weten het nu wel van M. zijn club .... Wij hier op het forum zijn daar nu wel klaar mee.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Nadat hij hoort de een aantal zaken openbaar heeft gezet door clubnamen terwijl ik online en irl zoveel mogelijk gescheiden houd.

Sterker nog als de teamgenoten van f. niet over het forum waren begonnen het hij er niet eens vanaf geweten.

M. zijn club zou voor mij nog wel goed zijn voor training/vrij spelen en dat vind ik jammer dat dit niet met kan. Als ik gewoon net zoals al die 10 jaren ervoor gewoon alleen dat daar was blijven doen was er geen probleem ontstaan en geweest.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 29 mar 2025, 01:25 Nadat hij hoort de een aantal zaken openbaar heeft gezet door clubnamen terwijl ik online en irl zoveel mogelijk gescheiden houd.

Sterker nog als de teamgenoten van f. niet over het forum waren begonnen het hij er niet eens vanaf geweten.

M. zijn club zou voor mij nog wel goed zijn voor training/vrij spelen en dat vind ik jammer dat dit niet met kan. Als ik gewoon net zoals al die 10 jaren ervoor gewoon alleen dat daar was blijven doen was er geen probleem ontstaan en geweest.
Hou er nou eens mee op. Ga leven man! Ga lekker tafeltennissen en hou je niet meer bezig in het verleden! Laat het gaan. Je word vermoeiend man. En dan betrek je mijn teamgenoten er weer bij alleen maar omdat je wilt dat je gelijk krijgt. Kijk eens naar je zelf en in de spiegel hoe je hier bent...
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Het zijn toch echt jouw teamgenoten geweest die over het forum tegen hem zijn begonnen en die zullen het wordt via jou hebben vernomen. Dit omdat jij ook helaas het forum niet apart kunt zien dan irl... Ik heb met niemand over zaken die ik online doe. Wel zo netjes. Dat verwacht ik ook van anderen.

Ik geniet zeker nog wel van tafeltennis bij de andere gezellige club. Alleen het had dus meer kunnen zijn, maar zet je emoties voor een club maar eens uit en probeer eens niet een soort van liefde te voelen voor een club waar je 10 jaar lid van bent geweest.

Stel ik zou nu opnieuw lid worden dan zou ik mijn gevoel uit zetten en alle leden als neutrale mensen zien het zoals ik de tegenstanders in een competitie zie...
Ik zou dan puur alleen komen om een balletje te slaan en dat is het.

Dit terwijl we bij mijn andere club veel meer over elkaars leven weten en delen. De cultuur, sfeer en samenhorigheid is zo anders. Veel hechter. Voelt veel warmer aan zeg maar.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Vanmiddag ff bij mijn teamgenoten kijken tegen op papier de nr 2 maar die worden wel kampioen. Staan op dit moment 14 punten achter op de nr 5. Hopelijk kunnen ze vandaag paar punten pakken!. Ik ben zelf nu officieel 4 dagen pijn vrij aan de rug. Dinsdag volledig trainen en dan hopen dat ik volgende zaterdag weer achter de tafel kan verschijnen!
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Je kan online en het echte leven niet apart zien. Zo werkt dat echt niet meer deze tijd. Alles gaat online. Alles wat je online zet staat er voor altijd.
Als ik op facebook zet dat ik een wapen gekocht heb staat de politie dezelfde dag nog binnen. Hoe kun je nou verwachten dat dingen die je online schrijft niet 'tellen' in de echte wereld.

Maar ik ga het nogmaals proberen ...... al vind ik het lastig omdat je soms ook nuttige dingen zegt. Maar ik ga je vanaf nu helemaal negeren op dit forum in alles wat je zegt want dat is toch niet echt/online/apart van de echte wereld.

Ik wens je veel suc6 in je leven. Ik hoop dat je een keer verder kunt met je leven en weer kunt genieten van het spel en dat je volgend seizoen maar in een leuk team kunt spelen. Misschien tot ooit in real life.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Ik vergelijk clubs met elkaar dat is toch normaal? Mijn oude club is gewoon veel hechter en gemoedelijker. Komt ook doordat het een kleinere plaats is. Verloop is er nauwelijks. Dat kan ik eigenlijk niet van de club van M. verwachten, maar ik wilde eigenlijk wel realiseren. Ach, ik had daar gewoon altijd op de oppervlakte moeten boven en alleen voor het tafeltennis moeten gaan. Geen randzaken, geen vrijwilligerstaken moeten doen, geen competitie... Ook geen gedoe gehad dan een alleen maar spelen...

Met het toernooi van jullie club doe ik niet meer mee. Dat is mij te ver, maar er stond mij nog iets meer tegen en dat is dat er nauwelijks initiatief kwam van mensen van jullie afdeling om met mij te praten. Steeds niet dat van mij komen op het toernooi...

Terwijl als ik een speler zie van een andere afdeling die alleen is dan zou ik deze persoon wel aanspreken. Benieuwd naar waar die speelt etc... Op F. en jij na wist dat niemand op het toernooi en ik heb werkelijk van andere speler die vraag gehad want dat zou toch een mooie opening zijn voor een praatje?
Ik was telkens degene die een gesprek startte op jullie toernooi... Niet om het een of ander maar dat is in het zuiden tijdens toernooien wel anders.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

We staan 0-5 achter. Tegenstander Flash baalde dat ik niet mee deed. Zeiden ze eindelijk een goede speler doe je niet mee. Maar gunstig voor hun voor het kampioenschap.
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

0-10 op de broek gehad! Kansloos! Straftraining voor ze🤣
ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

mrfrankes schreef: 29 mar 2025, 17:29 0-10 op de broek gehad! Kansloos! Straftraining voor ze🤣
Jullie hebben versterking nodig.
Ik weet wel een speler, die weliswaar een lage rating heeft, maar op dit moment volgens eigen zeggen in uitstekende vorm is. Bovendien is-ie erg gezellig en lust patat.
Is dat wat?
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

ardane schreef: 29 mar 2025, 19:38
mrfrankes schreef: 29 mar 2025, 17:29 0-10 op de broek gehad! Kansloos! Straftraining voor ze🤣
Jullie hebben versterking nodig.
Ik weet wel een speler, die weliswaar een lage rating heeft, maar op dit moment volgens eigen zeggen in uitstekende vorm is. Bovendien is-ie erg gezellig en lust patat.
Is dat wat?
Niet goed genoeg voor 3e klasse🤣. En hem willen we zoiezo niet in het team hebben. Als die in onze zaal moet spelen en tafels waar die over klaagt. 🤣
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

F. zijn team was op voorhand kansloos in de 3e klasse zoals ik had voorspeld.

Uiteraard is die club wel het laatste wat ik ooit zou willen spelen met die versleten tafels etc...

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 30 mar 2025, 01:11 F. zijn team was op voorhand kansloos in de 3e klasse zoals ik had voorspeld.

Uiteraard is die club wel het laatste wat ik ooit zou willen spelen met die versleten tafels etc...
Omdat ik geblesseerd bent. Anders hadden we meer punten gehad en waren we of 5e of 4e geworden. 100%. Je bent een mismakelijke ventje aan het worden. Hoop voor je dat niemand met jou in het team hoeft te spelen. Netzoals Marc zegt ga ik je vanaf nu lekker negeren en niet meer op jou reageren. Ben helemaal klaar met jou! Negatief gedrag. Geen respect heb je.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Kijk eventjes naar je eigen laatste reacties. Zijn die zo netjes? Je kunt veel van mij vinden en zeggen maar respectloos ben ik niet. Ik heb een vrij directe mening, maar zeg gen minste niet dat iemand misselijkmakend is want dat is vrij respectloos. Je kan er gewoon niet tegen dat ik wat ik al nog voordat jullie kampioen werden klopt. Dat jullie niets in de 3e klasse te zoeken hebben. Ook met jou, want je zit alleen de zaterdag wedstrijden mee doen en dat zijn er maar 5 en dan win je naar verwachting dit keer niet vrijwel alles dus laten we zeggen dat je steeds zo'n 2 wint dan kom je op 10 gewonnen wedstrijden en punten met uit. Daarmee gaan jullie het ook niet redden.

Backup:
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Ik ken de mensen op dit forum niet persoonlijk, maar lees toch graag hun ervaring tijdens competitiewedstrijden, toernooien, of gebruik en ervaringen met bepaald materiaal.
Na al het gedoe tijdens het topic competitie najaar 2024, had ik de goede hoop dat het topic voorjaar 2025 van een wat prettiger niveau zou zijn, Helaas blijven de hoofdrolspelers maar doorgaan met reageren op elkaar, en blijft de competitie 2024 blijkbaar lastig om achter ons te laten. Beste forumleden hou het bij het topic 2025, en geen gezeur meer over de vorige competitie. En zoals Garfield en Mrfrankes aangeven niet meer op Wizzy te reageren, hoop ik dat zij dit ook doen en dat dit andersom ook zo zal zijn zodat de toon binnen het forum weer wat gezelliger zal worden en iemand die voor het eerst het forum niet het idee krijgt in een gesprek van een kleuterklasje beland te zijn.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 28 mar 2025, 12:36 Volgens mij is de NTTB contributie elke afdeling gelijk. Het gaat niet om de lokale afdeling want die zijn allemaal opgheven.

45 per kwartaal, dus 180 per jaar. Daar gaat dus bijna de helft van naar de NTB dus van die 180 komt er 92,50 bij de club terrecht.
Bij een ALV communiceren ze ook altijd het financiële jaarverslag. Daar kun je zien wat de totale NTTB kosten zijn neem ik aan.
Er is natuurlijk meer inkomen bij een club. Sponsoring, Baromzet/winst, giften ...
We hebben nog nooit een ALV gehad, daar is ook vorig jaar een klacht over geweest en ze gaan het nu wel doen, terwijl het eigenlijk verplicht is natuurlijk.

Ook zijn ze weer bezig gegaan met sponsoring etc. barinkomsten dekt meestal net de huur van de kantine of net niet heb ik begrepen....
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

We hebben afgelopen vrijdagavond tegen de nummer 4 mogen spelen uit, wij gingen niet met onze sterkste opstelling, dus ik hoopte eigenlijk dat we met 7-3 zouden kunnen winnen, dan komen wij namelijk op plek 4 en zij op plek 5....

We startten, ik X, Onze slechtste speler als Y, onze dame op Z (eigenlijk onze beste speler, maar stond op slechts 25% toen we deze avond begonnen)...

A-X: 4-11, 8-11, 7-11 (vrij makkelijke overwinning, maar ik weet dat hij beter kan, speelt met korte noppen op BH) 0-1
B-Y: 11-5, 8-11, 11-8, 12-10 (was te verwachten, B is best heel goed en Y stond nog op 0% dit seizoen) 1-1
C-Z: 9-11, 11-7, 12-10, 9-11, 4-11 (fijn, de dame liet bijna haar koppie hangen, maar met veel aanmoedigen, wist ze zich te herpakken) 1-2
dubbel AenD-XenY (D viel die avond in in de hoofdklasse en deed het daar niet onverdienstelijk, kan enorm op snelheid spelen en spint ballen zoals ik ze nog nooit eerder heb tegen gekregen): 3-11, 11-8, 8-11, 12-10, 7-11 (we moesten er echt voor werken, maar gelukt D wist niet goed om te gaan met kort spel en ondanks zijn mooie spinballen, als ik ze kreeg, kon ik ze toch met regelmaat terug leggen waardoor zijn teamgenoot verrast werd). 1-3
B-X: 8-11, 11-9, 12-10, 10-12, 11-8 (dit was een geweldige wedstrijd, het had ook prima naar mij kunnen gaan, helaas had hij het net iets te vaak mee, maar verdienstelijk gewonnen heb ik hem verteld (hij bleef maar sorry zeggen want de laatste 2 punten was een dode netbal en een wegspringende randbal). 2-3
A-Z: 11-13, 7-11, 5-11 (zo ken ik de dame weer, speelde haar eigen spel en maakte niet veel fouten, makkie voor haar) 2-4
C-Y: 11-9, 14-12, 11-6 (helaas, ondanks de coaching... hij gaf te makkelijke ballen terug en C heeft een killer BH die erg vaak gebruikt werd. 3-4
B-Z: 11-9, 11-8, 9-11, 10-12, 10-12 (zij had weer veel coaching nodig, want B had enorm veel netballen en haar frustratie groeide daar snel door)3-5
C-X: 6-11, 8-11, 10-12 (ik liet hem eigenlijk te dichtbij komen door nonchalance, maar was nog makkelijk te doen) 3-6
A-Y: 5-11, 9-11, 11-9, 13-15 (yesssss eindelijk zijn eerste winst dit seizoen.

3-7 overwinning, van te voren wat ik hoopte, alleen ging ik uit van 3 winst voor mijzelf... helaas dit keer niet, maar wel fijn dat mijn teamgenoot eindelijk van de 0 af is.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Altijd vervelend als je in een spannende 5setter verliest met een rand/kantbal ... 2 helemaal erg ..... Maar het hoort erbij, maar doet soms zeer.

Mooi dat je teamgenoot zijn eerste heeft gewonnen .... geeft hem ook weer wat meer positieve energie.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Plaats reactie