Is het niveau verschil niet een kans om juist ervan te leren?
Zo zie ik het althans wel... al kan ik me best voorstellen dat het frusterend kan zijn als je echt kans hebt voor je gevoel... dan ga je misschien tegen jezelf spelen, maar aan de andere kant geen druk toch als je weet dat die ander zoveel hoger in rating is en hoger niveau speelt, dan kan je alleen maar winnen, niet verliezen.
NK masters 2025
Re: NK masters 2025
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
@ TwoFace, de Wiltschut is met voorgift. Voorheen werd naar de klasses gekeken. Nu naar rating. Dus als je tegen een sterke speler moet krijg je x punten voorsprong. Best leuk op zich, want dan speel je eens tegen andere spelers dan normaal in de competitie. Ook kan je teamsamenstelling dus heel anders zijn dan in de normale competitie. Je kunt bij de Wiltschut dus een teamgenoot in je team hebben die normaal gesproken bijv. 4 klasses hoger speelt.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Ja dat was duidelijk hoor, net zoals bij ons met de beker gebeurd. Ook met voorgift.Wizzy82 schreef: 28 apr 2025, 15:11 @ TwoFace, de Wiltschut is met voorgift. Voorheen werd naar de klasses gekeken. Nu naar rating. Dus als je tegen een sterke speler moet krijg je x punten voorsprong. Best leuk op zich, want dan speel je eens tegen andere spelers dan normaal in de competitie. Ook kan je teamsamenstelling dus heel anders zijn dan in de normale competitie. Je kunt bij de Wiltschut dus een teamgenoot in je team hebben die normaal gesproken bijv. 4 klasses hoger speelt.
Maar ik duidde op je bericht van de NK masters, waar je niet zo over te spreken was, gezien het niveau verschil. Kan toch nog steeds leuk zijn om er van te leren? Ik weet in elk geval dat als ik tegen betere speel, ik veel meer leer dan tegen iemand die niet echt geweldig kan spelen... ook vind ik de wedstrijden leuker dan.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik was het van het nivo verschil 
Als het iets hoger is inderdaad. Dat vind ik ook fijn. Maar 250+ verschil is net te veel. En in de groep zat in totaal 450 punten verschil.TwoFace schreef: 28 apr 2025, 15:04 Is het niveau verschil niet een kans om juist ervan te leren?
Zo zie ik het althans wel... al kan ik me best voorstellen dat het frusterend kan zijn als je echt kans hebt voor je gevoel... dan ga je misschien tegen jezelf spelen, maar aan de andere kant geen druk toch als je weet dat die ander zoveel hoger in rating is en hoger niveau speelt, dan kan je alleen maar winnen, niet verliezen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Klopt, zie ik precies zo en dan heb je nog de voordeel dat je geen Elo verliest op de Nk Masters....dus gewoon een balletje slaan en een hoop lerenTwoFace schreef: 28 apr 2025, 15:04 Is het niveau verschil niet een kans om juist ervan te leren?
CompetitieFrame
Batje: Andro Holz Treiber FO OFF/S
FH: Andro Rasanter R53 2,0
BH: Andro Rasanter V47 2,3
ReserveFrame
Batje: Yazaka Sweden Extra
FH: Andro Nuzn 50 2,3
BH: Andro Rasanter R53 2,3
Batje: Andro Holz Treiber FO OFF/S
FH: Andro Rasanter R53 2,0
BH: Andro Rasanter V47 2,3
ReserveFrame