WTT toernooien 2025

Hier vind je informatie over toernooien
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: WTT toernooien 2025

Bericht door GarField000 »

ardane schreef: 10 jul 2025, 14:44
GarField000 schreef: 10 jul 2025, 13:28 Soms heb je van die tegenstanders die een service hebben waar je niks van snapt :D.
Welnee! Gewoon met je noppen of je anti terugduwen.
Geen centje pijn. :-)
Meestal wel ja :).
Maar ik heb 1 x een tegenstander gehad die alles heel snel en ver op mijn forehand serveerde .... dat was toch wel lastig :D.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: WTT toernooien 2025

Bericht door GarField000 »

Gisteren zijn er toch wel wat favos gesneuveld.

Bij de heren heeft Alexis LeBrun verloren van een voor mij onbekende japanner Yuta Tanaka. Deze had de ronder ervoor Truls er al uit geknikkerd.
Felix LeBrun wist gelukkig wel te winnen.
Jonathan Groth heeft verloren van de franse qualifier Lilian Bardet die in de eerste ronde al voor een verassing zorgde door Liang Jingkun (4) al te verlaan.

Bij de dames heeft de chinese Chen Yi de nummer 1 van de wereld Sun Yingsha verslagen met 3-1.
Hina Hayata heeft gewonnen van Miwa Harimoto. Nou ja geen verassing, ze zijn aan elkaar gewaagd.
Kuai Man is echt bezig met een goed jaar. Ze kwam vanuit het niets maar ze doet het erg goed. Eerst diaz verslagen en nu Cheng I-ching
De verdedigster Honoka Hashimoto doet het ook erg goed. 1e ronde gewonnen van de zweedse verdedigster Bergstrom, daarna tegen lange noppen speelster Sreeja Akula en nu van de chinese Wang Yidi en met een dikke 3-0 ... 9,5 en 9 punten. Heel sterk.
Shin Yubin wint van Odo die Brit verslagen had.
En Zhu Yuling, oud nummer 1 van de wereld is terug. Ze heeft Wang Manyu, de nummer 2 verslagen.

Van de top 5 zitten alleen nummer 3 en 5 er nog in. En die twee chinese dames mogen tegen elkaar. Het is nu al zeker dat het geen volledig chinese finale wordt want in het onderste deel zit geen chinese speelster meer. Nou ja Zhu Yuling komt uit china maar in 2020 werd een tumor geconstateerd en deze is verwijderd. In 2024 is ze verhuisd naar Macau weer ze nu voor uitkomt.

Bij de dames dubbel hebben hayata/ito helaas verloren na een spannende strijd tegen Yidi/Man.

Ik vind het jammer dat het zo laat is. De eerste sessie kan ik nog wel volgen, maar de 2e begin pas half 2 in de nacht ofzo. Die kan ik dus helaas niet zien.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Plaats reactie