Nou dat was geen beste avond. Ik heb met het Rasanter R48 frame gespeeld. Was niet best.
Ik zal als 5e en tevens laatste in de poule, dus de laagste rating. Ik moest eerst tegen iemand die ik ken en met lange noppen op de forehand speelt. Normaal altijd spannende wedstrijden, zo niet gisteravond. 3-1 verloren.
Daarna moest ik tegen een speler die een hekel heeft om tegen mij te spelen, tijdens de competitie zelfs is uitgevallen in onze wedstrijden. Helaas liep het voor geen meter en voelde het gewoon niet goed. Veel te veel fouten met de forehand ..... zal echt niet aan het rubber liggen maar meer in mijn hoofd.
Daarna had ik helaas een hele, hele lange pauze ... allemaal spannende 5setters. Duurde erg lang en ik kon pas na 11en aantreden voor mijn 3e wedstrijd. Het was zijn laatste wedstrijd en was reeds poulewinnaar. Ik heb mijn 'oude' frame weer gepakt met mijn Hybride MK rubbertje.
En gelijk ging het een stuk beter. Mooie spannende 5setter geworden en gewonnen. Helaas moest ik gelijk door naar de laatste wedstrijd. Dat ging voor hem en mij nergens meer om. Ik was niet laatste, hij kon gelijk komen met de nummer 1 maar zou dus verliezen doordat hij onderling verloren had. Eerste set was spannend. Moest erg wennen aan zijn spel. Het was een chinees die voor studieopdracht 6 maanden in nederland was. Sprak dus alleen engels. Maar met wat geluks ballen win ik de eerste met 12-10. De 2e ben ik niet scherp genoeg en verlies ik. Zoveel last van de warmte. 3e set gaat gelijk op maar verlies ik net aan het einde met mazzelballetjes aan zijn kant met 14-12. Had hij recht op na mijn eerste set. Daarna was mijn water en energie op. Als ik wilde winnen moest ik nog 2 sets spelen en het was al bijna 12 uur. Dus de 4e had ik niet meer de motivatie om er echt voor te gaan en verlies ik dan ook dik.
Ik heb 1 belangrijke keus gemaakt ... die rasanter gaat er weer af