Najaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Najaar 2025

Bericht door Wizzy82 »

Ook ivm het trieste nieuws niet echt zin om hier een up-date te geven over mijn team, dus dan maar heel kort.
Ze hebben zonder mij tegen de nummer laatst (of ja eigen voorlaatst als het verwijderde team nog wel mee zou tellen) met 3-7 verloren.
Alleen mijn sterke teamgenoot heeft er 3 gewonnen. Ondanks dat worden we waarschijnlijk 3e of 4e.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Gisteravond was een belangrijke wedstrijd. De 9e van het seizoen in de duo.
We spelen tegen onze degradatie concurrent. We staan nu gelijk. Met een 4-1 overwinning zouden we 3 punten voor staan en bij gelijke punten onderling beter zijn. Dus dan staan we 3 punten voor. Dat zou niet meer mis moeten gaan.

Zoals altijd begin in met de eerste wedstrijd. Ik was gebrand op een overwinning dus volle focus. 11-2. Daarna kon ik ontspannen en werd het 11-8 in de 2e. Ok wel koppie erbij en geen rare dingen proberen. 3e set ging niet goed. Pakte te veel gekke ballen en kwam 7-10 achter en had de set eigenlijk al opgegeven. Maar werd 8-10, 9-10 … ok dan even kop erbij … 10-10. 10-11 … 11-11 …. En 13-11 voor mij.

Daarna mijn teamgenoot J. Hij speelde erg goed. Won de eerste 2 sets. Maar daarna ging de tegenstander tactisch anders spelen en daar had hij wat moeite mee. 2-1 …. 2-2 … ok J., gewoon je eigen spel spelen .. iets meer op de backhand staan en open draaien om die FH te pakken. Maar dat deed hij niet goed genoeg en hij verloor helaas de 5e set. 1-1

Mijn 2e wedstrijd begon ik weer heel strak. 11-3 ….. 2e ging hij anders spelen maar won alsnog 11-7 … paar gekke ballen proberen te slaan. Ok Marc gewoon focus. Hij ging nu wat hogere, maar rustige spinballen geven op mijn backhand achter op tafel waardoor ik iets te veel fouten ging maken. Set verloren in 7-11. 4e set bleef hij dat doen maar ik was nu voorbereid. Dus of omlopen of batje draaien. 11-4 in de 4e. 2-1 voor ……

De 2e wedstrijd van J. ging niet zoals het moest. De tegenstander schuifde alleen naar zijn backhand en als J. ging openen sloeg de tegenstander hem keihard af. Dit was een easy 0-3 voor de tegenstander.

Ok .. 2-2 … nu wordt het spannend. Maar we zijn goed in dubbelen. Het werd nog wel een beetje spannend, maar een duidelijke 3-0 overwinning voor ons.

Wij staan nu maar 1 punt voor. Dus in de basis moeten we evenveel punten halen als zij in de laatste wedstrijd. Het resultaat is afhankelijk van de opstellingen. Bij ons is het duidelijk …. Maar de andere 3 teams hebben hele sterke spelers (de hoogste rating van de poule zit in het team waar wij over 2 weken tegen moeten), maar ook wat lagere spelers. Dus we weten nog steeds niks. Bij gelijke punten kijken ze naar onderling resultaat. Dat was 2x 3-2 voor de thuis spelende ploeg. Volgens mij wordt er dan naar het aantal sets gekeken, dan zouden wij in het voordeel zijn dus 4e worden en klasse behoud.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

De reguliere wedstrijd is verplaatst naar donderdag de 20e. Onze concurrent heeft al gespeeld en met 6-4 gewonnen. We staan nu 6 punten voor.
In de basis moeten we dus 4 punten pakken in 2 wedstrijden. K. kan niet spelen doordeweek dus we spelen met T., onze lage rating speler, en met J. mijn duo teamgenoot als invaller. We moeten dan echt de punten pakken want de laatste wedstrijd kan ik niet spelen. Als het goed is kan K. dan wel spelen, anders moeten we met 2 invallers spelen .... het is wat het is.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 12 nov 2025, 10:42 De reguliere wedstrijd is verplaatst naar donderdag de 20e. Onze concurrent heeft al gespeeld en met 6-4 gewonnen. We staan nu 6 punten voor.
In de basis moeten we dus 4 punten pakken in 2 wedstrijden. K. kan niet spelen doordeweek dus we spelen met T., onze lage rating speler, en met J. mijn duo teamgenoot als invaller. We moeten dan echt de punten pakken want de laatste wedstrijd kan ik niet spelen. Als het goed is kan K. dan wel spelen, anders moeten we met 2 invallers spelen .... het is wat het is.
Heel begrijpelijk, snap ook dat de focus nu niet perse ligt op de beste resultaten, ik denk dat het al fijn is als je gewoon plezier kan halen uit het spelen nu...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Vandaag toernooi gehad. Ik zat in de B klasse met voornamelijk 3e klasse spelers in een poule van 8. Er deden zelfs personen uit Emmeloord, Soest, Nijkerk en Roermond mee. Dus buiten de afdeling Zuidwest en Gelre waarvan de meeste deelnemers komen.

In mijn poule was ik zo ongeveer de laagst geplaatste, maar mijn vorm is goed en ik speelde goed en wist van bijna iedereen wel setjes te pakken en ook gelukkig nog 1 wedstrijd te winnen van de 7 wedstrijden.
Ik heb heerlijk gespeeld met eigenlijk constant hetzelfde niveau in alle wedstrijden.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

We moesten vrijdag tegen de concurrent. We hadden best een sterk team opgesteld (was al zo ingepland vanaf begin), maar we hadden alledrie niet echt onze avond...

We wonnen alledrie 1 enkel... niet van dezelfde.. ik had eigenlijk zeker nog eentje moeten pakken, net als 1 van mijn teamgenoten... stond met 2-0 voor en had niet veel moeite... toch wist ik die te verliezen omdat ik plots weer tegen mijzelf ging spelen. Mijn teamgenoot ging iets meer gelijk op en wist helaas zijn focus onvoldoende te houden in de laatste game en ook die ging dus met 2-3 naar de tegenstander.

De dubbel kon ik samen met die teamgenoot wel vrij overtuigend pakken, al lieten de cijfers (ook in 5) wat anders zien.

We verloren dus met 6-4... waar we de vorige keer wonnen met 6-4... we staan nu gelijk, beiden op 56 punten. De nummer 3 op 50 punten.
Ik had een leuke avond als ik niet aan het spelen was... helaas stond ik de hele avond voor mijn gevoel tegen mijzelf te spelen, dus de lol was er wat vanaf.... en bovendien onze grootste kans op promotie wellicht verspeeld.

Wij moeten nog tegen de nummer 3... waar we overigens vorige keer met 9-1 van wonnen, de grootste uitslag in onze poule... maar dit zegt niks weet ik.. recent wonnen zij namelijk met 8-2 van degene waar wij vrijdag van verloren... het kan dus alle kanten op.
En onze concurrent mag tegen 1 van de zwakste teams in de poule... dus we gaan het meemaken... deze week geen wedstrijden... volgende week pas weer.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Soms speelt het mee als je weet dat je tegen de concurrent speelt (of juist als je tegen de kampioen moet en toch punten pakt) en moet winnen.

Tafeltennis blijft echt voor een groot deel een mentaal spel, en of je wint of verliest heeft niet altijd met je rating of kunnen te maken.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 17 nov 2025, 11:59 Soms speelt het mee als je weet dat je tegen de concurrent speelt (of juist als je tegen de kampioen moet en toch punten pakt) en moet winnen.

Tafeltennis blijft echt voor een groot deel een mentaal spel, en of je wint of verliest heeft niet altijd met je rating of kunnen te maken.
Dat is sowieso waar, ik zeg altijd het is voor minimaal 90% een mentaal spel en de rest komt daarna.

Daarom ging het mij de laatste tijd best lekker af... ik was namelijk elke keer helemaal relaxed als ik ging spelen, geen gedachten die afdwaalden naar andere zaken of druk die ik voelde... dat was helaas de laatste 2-3 keer al wel anders... ik was er steeds minder bij, maar tegen de mindere goden leverde me dat toch nog elke keer 2 of 3 winstpartijen op... tegen deze mannen kon dat niet.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Kampioen geworden Marc? Zo ja, gefeliciteerd!
Heb je het nog op gepaste manier met de flugel gevierd?

Wij moeten vanavond uit tegen het team dat bij ons kampioen gaat worden.
Mogelijk kunnen ze dat vanavond tegen ons gaan worden als ze een grote uitslag neerzetten (de vorige keer wonnen ze met 1-9 van ons en was ik blij dat het geen 0-10 werd gezien we met de zwakste opstelling waren).
Ook vanavond gaan we met de zwakste opstelling. Hopelijk kan ik een paar punten binnenslaan want van mijn teamgenoten verwacht ik eigenlijk niet veel.

Overigens heb ik wel goede herinneringen aan deze club, want in de jeugd werd ik hier ooit kampioen en zijn we na afloop recht tegenover bij een friettent friet wezen eten om het kampioenschap te vieren.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Gisteren konden we dus kampieon worden ..... helaas pindakaas. De flugel moet dus nog een weekje wachten.

Tegenstander kwam met hun beste speler, een lagere rating speler, plus een invaller met goede rating (bijna 1200). De invaller was de 2e in rating van het team :). Maar hij stond niet op de invalverboden dus het is prima.

Ik speelde met T. (de 900 rating speler) en mijn duo partner J. rating 1070.. Met die lagere rating zag ik ons wel winnen, maar in ieder geval die 4 punten pakken.

Ik mocht beginnen tegen hun lage rating. Ik begon veel te makkelijk. Ik zette geen druk, maakte fouten .. maar wist de eerste 2 sets nog wel te winnen. 3e set ging hij zelf veel fanatieker spelen en aanvallen en ik bleef maar niks doen. Dus ik verloor de 3e set. Dus de 4e set met wat meer focus en druk zetten. 4e set won ik met 3-11.
Als 2e mocht J. Hij mocht aantreden tegen hun hoogste rating. Hij speelde prima maar nivo verschil was te groot. 3-1 verloren.
Daarna kon T. spelen tegen hun invaller. Hij verloor de eerste set met 11-0 !!!, won de 2e met 3-11 ???? maar verloor toch in 4 sets.

Dubbel speelde ik met mijn duo partner. Want wij dubbelen veel en zijn best goed samen. 1e set gewonnen. 2e set verliezen we nipt met 13-11 ….. 3e verliezen we DIK met 11-2 …. ok dit moet beter. Helaas niet goed genoeg en met 11-8 verloren in de 4e.

2e wedstrijd mocht ik tegen hun hoge rating speler. Hij had een hele gekke manier van slaan. ipv omhoog meer zijwaarts … heel raar effect en moest er echt aan wennen. Daarna kreeg ik gevoel voor de ballen en won ik de volgende 3 sets met 5, 5 en 7.
T. mocht aantreden tegen de lagere rating. Ik dacht hier heeft hij kansen. Maar helaas. Wist de 3e set nog te winnen met 10-12 nadat hij 10-6 achter stond. Maar 3-1 verloren.
J. moest tegen hun invaller met goede rating. Was een mooie wedstrijd maar J. had te veel last van zijn service. Verloren in 3 sets maar als hij iets beter die service terug kon krijgen was het anders gelopen.

Laatste 'ronde'. Allemaal nog 1 wedstrijd. T. mocht tegen hun hogere rating. De eerste set wist hij te winnen omdat de tegenstander veel te makkelijk dacht denk ik. Maar daarna maakt hij korte metten met mijn teamgenoot.
Ik moest nu tegen hun invaller. Jeetje wat een wedstrijd. Ik had erg veel moeite met zijn effect. 12-10 verloor ik de eerste set. De 2e was echt drama .. ik wilde meer druk zetten maar ik maakte veel te veel fouten. 11-3 verloren. Kom op Marc, dit laat je toch niet gebeuren. 3e set speelde ik gelukkig beter met minder fouten en won met 7-11 … Kom op Marc, nog 1 set dan zit je in de 5e en die ga je winnen. Ik maakte weer iets te veel fouten en stond met 10-8 op 2 matchpunten tegen. Ik kwam terug naar 10-10 ….. 11-10 matchpoint tegen. 11-11 … en daarna had ik iedere x setpoint, maar werd het weer gelijk. Op 13-13 deed ik een service vanaf de BH die ik dan naar buiten laat draaien. Ik wilde veel effect geven maar raakte hem te dik en dus …. over tafel. Weer matchpoint tegen ……. en die wist hij te verzilveren. 3-1 verloren.
Laatste wedstrijd moet invaller J. tegen hun laagste. Was echt een hele mooie wedstrijd om te kijken/tellen. Werd een spannende 5setter die helaas naar de tegenstander ging.

8-2 verloren dus. Geen kampioen. Dinsdag moeten we de laatste wedstrijd spelen. Maar ook duo. K. speelt wel met T. en invaller H. H. heeft al eerder gespeeld en toen 2 gewonnen. We staan nu 8 punten voor. Dus nog 2 punten halen, of de concurent moet er 2 verliezen. Dat kan moet dan toch wel lukken.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dat is jammer Marc, maar volgende week lijkt het vast in die laatste paar punten binnen te slaan.

Hier gisteravond zoals verwacht en dik verlies.
Mijn eerste wedstrijd verloor ik in 5, maar ik speelde wel goed. Dan het dubbel die ik ook speelde direct daarna die verrassend goed ging en we zelfs een match point kregen in de 3e game, maar helaas ging die ook in 5 niet naar ons.

Mijn 2e enkel wedstrijd tegen hun minste speler won ik gelukkig wel.
Mijn 3e wedstrijd tegen de vaste noppen speler ging best goed. Erg lange rally's, maar hij was te vast om van te kunnen winnen.

Kijk teamgenoten verloren op 1 wedstrijd na alles in 3 sets.

Net zoals de thuiswedstrijd verloren we dus met 9-1 en werd onze tegenstanders halverwege de wedstrijd kampioen door de tussenstand van de andere wedstrijd. Nu staan we laatste (5e ivm een team zich heeft teruggetrokken) en dat komt door dat de nummer 2 in de poule maar met 2 personen kwam opdagen tegen de nummer laatst waardoor die ineens wonnen met 7-3 en ons nu voorbij zijn.

We kunnen zelfs nog 3e worden, maar dan moeten we zelf met 7-3 winnen de laatste wedstrijd en de inmiddels kampioen moet een dikke uitslag neer zetten tegen de nummer 4. Dat is niet onmogelijk want zowel wij als de kampioen spelen met de sterkste opstelling.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Poterverdriedubbeltjes ... ik heb de griep te pakken. WHYYYYYYYYYYYY :(
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

GarField000 schreef: 24 nov 2025, 09:47 Poterverdriedubbeltjes ... ik heb de griep te pakken. WHYYYYYYYYYYYY :(
Dat is minder Marc. Beterschap.

Hier werd al gevraagd om je op te geven voor de competitie voor volgend seizoen.
Ik heb gezegd dat mijn enige voorwaarde 4e klasse of hoger is. Stel mocht het komende week mis gaan om erin te boven dan ga ik geen 5e klasse spelen want dan speel ik liever geen competitie.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Wij hebben woensdag een bespreking met de teams over het nieuwe seizoen.
De wedstrijdsecretaris moet dit al voor 7 dec. opgeven aan de competitieleiders.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vandaag 2 belangrijke wedstrijden. En ik kon niet spelen door de griep.
Dus we hebben een invaller in de duo en in regulier 2.

Als eerste regulier. Dat was al snel 2-1 voor ons. Dus genoeg voor kampioenschap. Ondertussen is het 6-1

DUO moesten wij tegen de nummer 2, onze degra concu moest tegen de koplopers. De koplopers hebben tot nu toe alles met 5-0 of 4-1 gewonnen. Alleen van ons met 3-2 verloren. We staan 1 punte voor dus goede hoop.
Of toch niet ... ze stonden al heel snel met 3-0 voor. Gelukkig won onze invaller zijn eerste wedstrijd tegen een hoge rating. als 2e speelde onze lage rating uit regulier die ook in onze duo teamlijst staat moest ook spelen. Daar verwachte ik weinig van maar hij wist zijn wedstrijd te winnen.
2-0 voor ons. Dus gelijk in punten (en dan staan we 4e). Bij ons wordt het 2-1 ... 2-2 .. bij de andere wedstrijd gaat het van 3-1 naar een spannende 5setter die voor ons gelukkig naar de koploper gaat. 3-2 voor onze concu. Wij staatn met 2-2 gelijk in punten en zijn hierdoor veilig. Maar uiteindelijk winnen ze de dubbel ook, dus we winnen met 3-2 ......
Kampioen met 39 punten. 2. 26 punten, 3. 25 punten wij 4e met 23 punten. 5e met 22 punten. De laastste heeft 15 punten.

Ik zal dit bericht zo aanpassen met de final score.

Uiteindelijk regulier 9-1 gewonnen.
Eindrating 1274 (doel van 1260 gehaald.
Regulier 3e klasse, 88%. Geen smoesjes.
Duo 2e klasse, 72% Netjes.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Gefeliciteerd Marc met het kampioenschap.
Hopelijk vind je nog een ander mooi moment voor de Flügel nu je ziek bent en weet niet bij kon zijn.

Hopelijk blijven we erin na vrijdagavond. Zo ja, dan pak een extra gehaktbal na afloop bij de club waar ik competitie speel.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

team was verdeelt over 3 plekken. Ik thuis, 1 in de duo, 1 in de regulier.
We komen allemaal samen op ons KMT toernooi eind december en gaan dan de flugel opnenen
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Gisteravond moesten we tegen 7-3 zien te winnen dan zouden we op eigen kracht erin blijven, maar we hadden ook nog goede hoop dat elders de kampioen dik zou winnen.

Eerste wedstrijd verlies ik tegen iemand met noppen nipt in 5. Totaal onnodig stond met spanning te spelen.
Dubbel win ik samen.
Mijn 2e wedstrijd was tegen 2 kanten. Deze persoon deed verder niets. Helemaal geen aanval van zijn kant. In 3 gewonnen.
Mijn laatste wedstrijd was wordt een van de mooiste van het seizoen. Ik voelde dat de energie weg was. Ik had het nog met drinken en een Snickers proberen terug te krijgen tussen de wedstrijden maar dat lukte niet echt. Verloren en nu weet ik ook weer waarom ik niet graag A speel. Dat lange stilzitten komt mijn spel niet ten goede.
Uiteindelijk 5-5 geworden, dus het was afwachten bij de andere wedstrijd die ze thuis met 10-0 hadden gewonnen, dus we hadden hoop. Echter weer een verrassende uitslag want ze hadden maar met 4-6 gewonnen. Hierdoor zijn we 5 geworden in een poule van 5 ipv 6 omdat halverwege het seizoen de nummer laatst zich al had teruggetrokken.
Van die nummer laatst hadden wij overigens met grotere cijfers gewonnen dan een aantal andere teams.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Nou mannen, een tijdje van afwezigheid door mij... ik was op klusvakantie hahaha

Wij konden afgelopen vrijdag kampioen worden, we moesten tegen de nummer 3 uit de poule waar we vorige keer met 9-1 van hadden gewonnen. Dit keer met 1 andere speler, maar nog steeds 1 van de sterkste opstellingen. We moesten wel uit.
Onze directe concurrent (gelijk in punten (56)) moest tegen het team waar ik ook train... ik ging eigenlijk uit van een 7-3 winst van die concurrent (want team waar ik train heeft 1 speler die meestal alles wint en de rest verliest bijna altijd).

Dus wij moesten ook minimaal 7-3 halen. Ik ging er vanuit dat dit moest kunnen. Ik mocht starten, doe ik liever niet als A, maar vooruit. Gelijk tegen hun moeilijkste speler ook... iemand die vooral alles terugbrengt maar ook een gevaarlijke slag in zowel BH als FH heeft. Vorige keer won ik tegen hem wel in 3-0, maar dat was vertekend...
Ik startte met... jawel 0-11... hij wist zich geen raad met mijn spel... de volgende 5-11... toen werd ik wat minder gefocust merkte ik, de zaal was ook klein en rumoerig, dat hielp niet. 11-4... kom op herpakken, 13-11 (2 mazzel ballen van hem rand en net... zorgde voor zijn winst)... daarna was ik het helemaal kwijt, geen focus.

Daarna dame uit mijn team tegen hun 'slechtste speler' (bh noppen speler) die won zij in 4.

Mijn andere teamgenoot die notabene inviel voor onze slechtste speler (die had zelf aangeboden iemand anders te laten spelen omdat hij geen punten zou pakken, maar hij ging wel mee om te dubbelen). lukte het niet om het volgende punt tegen anti speler te pakken en verloor in 4.

Toen de dubbel, die mocht ik doen met de 'slechtere' speler uit ons team (dame in kwestie twijfelde nog omdat wij meestal samen dubbelen en ook samen echt goed zijn), maar hij was speciaal meegegaan om te dubbelen dus toch doen. We begonnen goed 6-11, 9-11... toen begon weer mijn focus probleem... 11-8 (door mijn fouten), volgende game had ik mijn focus wel weer... toen ging mijn teamgenoot onnodige fouten maken... 12-10. Toen even samen de koppen bij elkaar... afgesproken, gewoon focus houden en geen onnodige risico's nemen, dat lukte, maar desondanks 9-11... dus wel gewonnen, maar slechts net aan.

Toen mocht ik tegen de slechtste speler van hen, 3-11, 0-11, 10-12 (weer een 0-11... rare avond).

Hun beste tegen onze beste... althans... 11-2, 11-8. 11-5... chips... ik had nu toch wel een puntje voor ons verwacht...

Dan de hoop op onze dame die eigenlijk ook heel goed is tegen hun anti speler, maar wel wat twijfelachtige avond had 11-6, 8-11, 11-7, 11-3... helaas

Toen hun slechtste tegen onze 'beste speler' 9-11, 9-11, 7-11 (onze beste speler had wel wat grootspraak vond ik, maar vooruit).

Ik tegen de anti, vorige keer ook totaal geen moeite mee (maar vorige keer won ik alles in 3-0 van hen) 11-9, 8-11, 11-8, 11-3 (ik was weer volledig mijn focus kwijt bij de 3de game en daarna...

Toen hun beste speler nog tegen onze dame, ik had goede hoop, want ondertussen wisten we dat we niks meer te winnen of te verliezen hadden (wisten namelijk al dat we niet meer nummer 1 konden worden)... dus druk viel weg bij ons. 11-4, 9-11, 11-4, 7-11, 13-11....

Helaas... eerste keer win je met 9-1 van hen en nu verlies met 4-6... niet nodig, zelf verspeeld... als we 7-3 hadden gewonnen (dat had onze concurrent gedaan) dan waren we kampioen, nu 2de plek met 60 punten en de nummer 1 63 punten... echt zonde... anders waren we een jaar na onze promotie naar de 3de klasse door gepromoveerd naar de 2de klasse... dat moeten we nu maar zien te proberen in het volgende seizoen. Waar helaas wel onze dame het team gaat verlaten vanwege een avontuur in het buitenland, dus die speelt hooguit 1-3 wedstrijden max.

Het was een leuk seizoen, met op de top een rating van 1182 en 82% (wat voor mij een stijging van 99 punten was), nu 1105 rating en geëindigd op 73%.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vrijdag mogen we aantreden voor de volgende ronde. 1 op vakantie en 1 kan niet. Dus ik speel.
Tegenstander heeft ratings van 600 tot bijna 1500 :D. Dus ik ga dit keer ook punten voor krijgen want in ieder geval 3 boven de 1400 :D
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Plaats reactie