15 jaar geleden stope het toenmalige Vrocosport inclusief hun bijbehorende tafeltennis forum. Ik vond het ontbreken van een forum toen een enorm gemis en om iedereen toch een plek te kunnen geven om over tafeltennis, materiaal en competitie te praten ben ik 15 jaar geleden dit forum gestart.
Ik was nog jong
Er is nog een leuke groep actief die regelmatig de site bezoekt, verhalen deelt en informatie vergaard. Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om dit forum over te nemen, nieuw leven wil inblazen, opzoek naar nieuwe features, moderatie, eigenlijk iemand die weer enthousiast is, zoals ik 15 jaar jaar geleden.
Het helpt als een beetje in de techniek zit en snapt hoe hosting, domeinen en upgrades werken, maar dat hoeft niet. De kosten voor het hosten en de domeinnaam liggen zo rond de 70 euro per jaar. Ik vind het vooral belangrijk dat iemand er weer enthousiast van wordt, zoals ik 15 jaar geleden.
Lijkt het je leuk om verder te gaan met het forum? Reageer dan hier of stuur me een bericht. Ik heb geen haast met de overdracht en Ik zal het forum niet zo maar uitzetten, maar ben wel benieuwd of er iemand is die er weer nieuwe energie in kan stoppen. Ik heb er in ieder geval vele jaren energie van gekregen.
Cheers!
Anno