rubber advies
rubber advies
Ik ben op zoek naar een redelijk snel rubber a la tenergy 05 maar met een zachte spons en een middel tot hoge afsprong met goede spin en niet belachelijk duur.
iemand een idee? heb al diverse rubbers geprobeerd , heb nu haifu shark 2 speed maar de afsprong is veel te laag voor mij, verder wel een fijn rubber.
bedankt alvast
iemand een idee? heb al diverse rubbers geprobeerd , heb nu haifu shark 2 speed maar de afsprong is veel te laag voor mij, verder wel een fijn rubber.
bedankt alvast
-
p1ngp0ng3r
- Advanced Member

Re: rubber advies
Alternatieven T05: Donic Acuda S1, Acuda S1 Turbo, Yasaka Rakza 7, Andro Hexer HD, etc
Rasanter R48 - Infinity VPS - Evolution FX-P
Donic Acuda S1 en S1 Turbo zijn beide erg fijne rubbers. Heb met beide gespeeld (ook met de S2 trouwens) en beviel erg goed. De Turbo is wel beduidend sneller en harder dan de 'gewone' S1. Denk dat de 'gewone' Acuda S1 dichter bij de Tenergy 05 komt en de S1 Turbo meer richting Tenergy 64. Heb beide rubbers gespeeld in max dikte. Uiteindelijk toch weer teruggegaan naar de veel te dure Tenergy, omdat dat me gewoon nét ietsje beter beviel.
Groet,
Timo B.
P.s. als je eens een Acuda S1 of Acuda S1 Turbo wil proberen, ik heb beide te koop (in rood max). Bij interesse, stuur me een PM
Groet,
Timo B.
P.s. als je eens een Acuda S1 of Acuda S1 Turbo wil proberen, ik heb beide te koop (in rood max). Bij interesse, stuur me een PM
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Donic Baracuda is wat je omschrijft. Zachter dan Tenergy, heel goede spin, en voor weinig te vinden.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
bedankt allemaal
zat ook al aan de baracuda te denken eigenlijk en evt de acuda s1 maar die zijn nog wel prijzig al is het niet te vergelijken met tenergy en zijn ze dan goedkoop.
ga op zoek naar een baracuda rood.
zat ook al aan de baracuda te denken eigenlijk en evt de acuda s1 maar die zijn nog wel prijzig al is het niet te vergelijken met tenergy en zijn ze dan goedkoop.
ga op zoek naar een baracuda rood.
Ik heb een vrijwel nieuwe Baracuda zwart liggen. We kunnen wel een deal sluiten als je wilt.
If you can meet with Triumph and Disaster
Zacht rubber en een redelijke hoge balafsprong? Donic Acuda S3! Super gecontroleerd ook! Vergelijkbaar met de Joola Energy Xtra, alleen is deze ietsje trager en gecontroleerder. Qua effect maakt het niets uit. 
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
ONI in IJsselstein
ik zoek helaas een rode 
denk dat de acuda s3 te traag is eigenlijk.
ga op zoek
denk dat de acuda s3 te traag is eigenlijk.
ga op zoek
-
p1ngp0ng3r
- Advanced Member

Acuda S3 alternatief voor T05? Dacht het niet.
S3 is zeer zacht in vergelijking met T05.
S3 is zeer zacht in vergelijking met T05.
Rasanter R48 - Infinity VPS - Evolution FX-P
Ik heb het ook niet over alternatief. Dat bestaat niet voor Tenergy namelijk...
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
ONI in IJsselstein
jo elmo andro hexer of hexer + is wat voor jou man, zeer veel spin, geluid en lange levensduur!
Butterfly Mazunov
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
-
ttv_marijn
- Beginner

hexer + vind ik gewoon een slecht geupgrade versie van een normale hexer, hij voegt bijna niks toe maar de levensduur is wel drastisch omlaag gegaan. Ik deed normaal 3 maanden met de normale hexer's, met de hexer + amper een maand en toen al dood... misschien een fabrieksfoutje, maar ik heb al meer slechte dingen over hexer + gehoord.
Daarentegen heb ik wel weer goede reviews gelezen over hexer HD. Dus misschien dat je dat kan proberen... maar dat is misschien ook wel iets te hard...
Daarentegen heb ik wel weer goede reviews gelezen over hexer HD. Dus misschien dat je dat kan proberen... maar dat is misschien ook wel iets te hard...
hmm raar hoor.. heb 6 maanden met veel plezier gespeeld. Zelfs t geluid en de spin is nu nog erg goed. Verder zijn er wel veel goede reviews te vinden over de hexer serie.. maar goed zal denk idd wel een fabrieksfoutje zijn. HD schijnt idd ook erg goed te zijn
Butterfly Mazunov
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
-
ttv_marijn
- Beginner

okee, dat is dan wel weer opvallend en tevens leuk om te horen. Nou klaag ik ook absoluut niet over de hexer serie, heb sinds de introductie tot nu met plezier met de powersponge versie (begonnen) tot de normale hexers gespeeld. Heerlijke rubbers!:)
nu over naar de acuda's, die zijn ook echt heer-lijk. dat gevoel in combinatie met mijn plankje is formidabel!
nu over naar de acuda's, die zijn ook echt heer-lijk. dat gevoel in combinatie met mijn plankje is formidabel!
Ok..heb eigenlijk alleen maar ervaring ( met ingebouwd lijmeffect) van de donic serie de donic desto big slam f3.. weet ook niet waarom ik niet meer verder ging met donic terwijl ie best nice was..anyway krijg volgende week 2 lapjes Stiga Calibra LT sound thuis gestuurd.. benieuwd of dat wat is
Butterfly Mazunov
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound