Te koop: Defensief frame: Victas Koji Matushita recht model.
Te koop: Defensief frame: Victas Koji Matushita recht model.
Topic mag sluiten
Laatst gewijzigd door thefridge op 19 jan 2012, 08:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Te koop: Defensief frame: Victas Koji Matushita recht mo
thefridge is back! Defensieve materiaal speler toch? 
Welkom kerel! Wellicht ken je Killie nog van het Vrocosport forum? Dat ben ik.
Welkom kerel! Wellicht ken je Killie nog van het Vrocosport forum? Dat ben ik.
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
ONI in IJsselstein
Jazekers, sinds het faillissement van Vrocosport was ik veel te vinden op het forum van noppentest.de.
Maar het nederlands gaat mij toch beter af. Hadden wij ooit geen vele ruil en verkoopzaken?
Wat defensieve speler betreft, ja dat ben ik nog steeds,maar vanaf heden moet ik mij iets meer aanvallend gaan orienteren, heb namelijk 2 en een half jaar niet gespeeld vanwege rugklachten. Misschien weet jij nog iemand die dit zeer exclusieve frame uit Japan voor een vrij aantrekkelijke prijs wil overnemen of eventueel ruilen tegen wat ander nieuw materiaal.
Maar het nederlands gaat mij toch beter af. Hadden wij ooit geen vele ruil en verkoopzaken?
Wat defensieve speler betreft, ja dat ben ik nog steeds,maar vanaf heden moet ik mij iets meer aanvallend gaan orienteren, heb namelijk 2 en een half jaar niet gespeeld vanwege rugklachten. Misschien weet jij nog iemand die dit zeer exclusieve frame uit Japan voor een vrij aantrekkelijke prijs wil overnemen of eventueel ruilen tegen wat ander nieuw materiaal.
Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat je eens iets van mij gekocht hebt. We hebben ook wel eens een mailwisseling gehad over wat materiaal.
Jammer dat je zolang niet kon spelen i.v.m. gezondheid.
Wel cool dat je weer terug bent. Ik zou niet weten aan wie ik dat zou kunnen verkopen. De meeste mensen willen niet zoveel geld uitgeven aan materiaal en dan al helemaal niet aan verdedigend spul.
In ieder geval sterkte toegewenst met de gezondheid en hopelijk vindt je snel een spelletje dat lukt! 
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
ONI in IJsselstein