Nederland vs Belgie
Nederland vs Belgie
Onlangs heb ik 2 Stiga Calibra LT Sound rubbers besteld bij http://www.timtts.be" onclick="window.open(this.href);return false;, een vrij eenvoudige site en ze hebben toch veel diverse soorten rubbers. Heb er al een aantal keren wat besteld en de service was erg snel(Gemiddeld 2 a 3 dagen had ik het binnen) en de rubbers waren gewoon van topkwaliteit. Maar de prijzen verschillen toch schrikbarend veel met die van Nederland. Zo waren deze rubbers 34 euro per stuk en hoefde ik ook geen verzendkosten te betalen (en nee deze rubbers waren niet in de aanbieding, gewoon vaste prijs). Nu heb ik bij iedere Nederlansdse tafeltennisshop de prijzen van dit rubber vergeleken en t viel me op dat het overal 20 euro duurder was(dus 10e p rubber). Ook de meeste andere (rubbers met vaste prijzen) schelen flink met die van de Nederlandse leveranciers. Nu vraag ik me af hoe het komt dat? Snap dat Azie over het algemeen deze rubbers goedkoper kunnen aanbieden, maar Belgie?
Butterfly Mazunov
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
Calibra LT Sound
-
Sun Tzu
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Nederland vs Belgie
Dat is nou eenmaal zo, dat is met alle producten. Dat heeft te maken met belasting e.d.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Tenergy 05
Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.