Rubber advies

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Plaats reactie
Bluesman
Beginner
Beginner

Rubber advies

Bericht door Bluesman »

Heeft iemand advies voor nieuwe rubbers? Ik speel aanvallend met mijn forehand, mijn sterke kant. Mijn backhand is minder en daar speel ik iets meer verdedigend mee. Mijn huidige rubber forehand, Dawei Inspirit Quattro 1.8 red ben ik redelijk tevreden mee alhoewel ik het idee had dat het rubber niet zo lang goed gebleven. Ik speel overigens met beide rubbers nu twee jaar. Voor mijn huidige backhand rubber, Butterfly Sriver-FX 1.7 black, waar ik wel tevreden over was wil ik wat anders omdat Butterfly moeilijker te krijgen is.
4e klasse regio Holland Noord
Frame: Stiga Allround Classic Greep Recht
FH: Tibhar Aurus Sound, Rood, 1,9 mm
BH: Tibhar Aurus Sound, Zwart, 1,7 mm
viscaria
Silver Member
Silver Member

Re: Rubber advies

Bericht door viscaria »

Hoi bluesman,

Als je aanvallend speelt en alles met je voorhand wilt gaan aanvallen raad ik je donic Acuda S1 aan. Omdat je goede spin kan geven en echt hard kan smashen. Het gevoel is net als T05 mischien iets langzamer maar scheelt niet veel.
Of de Coppa platin X1 die speelt als de T 64 echt lekker rubber.

Als je denkt dat wil ik wel eens proberen dan heb ik wel wat voor je.

Kijk hier. viewtopic.php?f=9&t=455" onclick="window.open(this.href);return false;

MVG.

Viscaria,
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Nee joh. Kijkend naar je huidige rubbers zou ik doorgaan met wat je hebt, maar een stapje dikker nemen. 2.0 of 1.9 dus. :)
De Inspirit Quattro is gewoon een goed rubber voor weinig geld, kan zowel op forehand als backhand gebruikt worden.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Hoi Bluesman,

Voordat we je advies kunnen geven is het handig om te weten wat je in je nieuwe rubbers zoekt en waar je oude tekort schieten of wat juist plus punten waren. Wil je bijvoorbeeld sneller of minder snel? Zoek je meer of minder controle etc.

Alle Butterfly rubber zijn gewoon via elke winkel te bestellen. Je moet dit even via de mail doen. Als je tevreden bent met je huidige set-up zou ik niet veranderen maar hetzelfde bestellen.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
Bluesman
Beginner
Beginner

Bericht door Bluesman »

van_doorn schreef:Hoi Bluesman,

Voordat we je advies kunnen geven is het handig om te weten wat je in je nieuwe rubbers zoekt en waar je oude tekort schieten of wat juist plus punten waren. Wil je bijvoorbeeld sneller of minder snel? Zoek je meer of minder controle etc.

Alle Butterfly rubber zijn gewoon via elke winkel te bestellen. Je moet dit even via de mail doen. Als je tevreden bent met je huidige set-up zou ik niet veranderen maar hetzelfde bestellen.
Voor mijn forehand ben ik van plan hetzelfde te bestellen wat ik nu heb. Voor mijn backhand wilde ik ook hetzelfde bestellen echter ik vind het een iets ander verhaal. Wanneer ik dit rubber in de Butterfly webshop bestel zijn de kosten zo: Butterfly Sriver FX - Zwart - 1.7 Subtotaal incl. BTW: € 32,90 Verzendkosten € 7,00 Totaalbedrag incl. BTW: € 39,90. Dit vind ik iets te gortig. Heeft iemand nog een advies wat ik op mijn backhand, mijn zwakke kant, in plaats van Butterfly Sriver FX kan nemen? Tot nu toe heeft iemand gezegd neem ook Dawei Inspirit Quattro voor je backhand echter ik twijfel of dit verstandig is.
4e klasse regio Holland Noord
Frame: Stiga Allround Classic Greep Recht
FH: Tibhar Aurus Sound, Rood, 1,9 mm
BH: Tibhar Aurus Sound, Zwart, 1,7 mm
cstt
Silver Member
Silver Member

Bericht door cstt »

Gewo Target FX is een vrijwel exacte kopie van Sriver FX. Aan te raden als je zo ongeveer hetzelfde wilt houden als dat je nu hebt. :)
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Plaats reactie