Inleiding
Het frame bestaat uit 3 + 2 carbon lagen. Het frame weegt 83 Gram, het product kost 51,90 incl Btw. Ik heb dit product gekocht omdat ik een snel en licht batje zocht.
Foto’s

Eerste indruk:
Het frame ziet er goed uit, het handvat voelt goed in de hand(anatomish), het handvat heeft een mooi patroon, als je het balletje op de frame laat stuiteren stuitert het balletje harder dan verwacht.
Batcombinatie:
Butterfly Tenergy 05 Tihbar genuis optimus+sound
Snelheid:
Het is een sneller frame vergeleken met mijn oude Donic persson power play.
Spin:
Je kan er heel goed mee spinnen met de tenergy erop.
De slagen zijn ook veel sneller dan mijn oude frame.
Controle:
Je hebt best nog wel veel controle voor zo'n snel frame.
Spinnen:
Het spinnen bevalt heel goed, je hoeft niet zo hard te slaan etc.
Met mijn oude donic moest ik echt heel diep gaan zitten als ik net zo veel spin wil hebben als de BalsaCarbon X5
Schuiven:
Er zit aardig wat backspin in als ik ga schuiven, je kan goed kort slaan je kan goed gecontroleerd schuiven en plaatsen.
Blokken:
Bij het blokken hoef je niet veel te doen alleen maar tegen houden, je kan ook prima over nemen met spin.
Serveren:
Server gaat wel redelijk, maar vaak gaan de ballen lang, ik vind de overgang van Donic Persson power play naar dit plankje best nog wel groot dus het ligt denk ik eerder aan mij dan het plankje.
Flex en vibratie
Je voelt het balletje wel, dus ik neem aan dat er genoeg vibraties zijn.
Overige:
Het is een aanrader, ik heb het laten lakken het is wel beter voor de frame.
het is een aanrader voor gevordende spelers
Conclusie:
Het frame bevalt me goed het is licht , kan er goed mee spinnen en het is snel. Ik ga er zeker mee door.
Ik hoop dat de review goed was vragen zijn altijd welkom.