Samenvatting ons seizoen vanuit mijn ogen:
Ik zelf sta nu op 71% met nog 1 wedstrijd te gaan. Deze wedstrijd tegen DTS (Molenhoek) 2 zal echter niet veel meer uit maken. We hebben 2 punten nodig om zeker te zijn van de 3e plaats. Alleen Trumelo en Taflan kunnen nog strijden om te bepalen wie de rode lantaarn draagt.
Vooraf aan het seizoen wilde we strijden om plek 3, dit is dus gelukt. Echter is dit niet echt een uitdaging gebleken. Als team hebben we niet allemaal kunnen spelen naar verwachting. Ik zelf speel het percentage wat ik voor ogen had, echter had ik wel rond de 80% moeten kunnen eindigen. Ik ben alleen wat wedstrijden uitgevallen waardoor dat niet is gebeurd, ook had ik tegen het team van Bowie er 3 moeten winnen, dit lukt normaal wel, deze keer niet. Roy zou hetzelfde percentage als ik moeten kunnen spelen, helaas redelijk wat noppen spelers deze competitie en speelt hij hierdoor geen lekker seizoen, rond de 40%. De noppenspelers halen hem zo uit zijn spel dat hij de hele avond niet in zijn vel zit. Jesse en Jochem spelen wel ongeveer zoals verwacht rond de 40% maar spelen nog altijd wisselvallig en zouden daaraan moeten werken om richting de 50% te gaan.
Over het algemeen wel tevreden maar vond ik het geen spannende competitie, komend seizoen weer 2e klasse met wellicht de Mizutani Jun als mijn nieuwe wapen, maar anders gewoon weer de Acoustic
Groeten