gr Sander
welk frame moet ik kiezen?
- sanderfermont
- Advanced Member

welk frame moet ik kiezen?
Ik heb nu al een paar jaar een tibhar sensitec sigma frame. Nu ben ik op zoek naar een nieuw frame maar ik weet echt niet wat ik moet kiezen hoewel het frame wat ik nu heb ik ook fijn vind spelen maar mag wel worden vervangen. Ik vind een zacht frame fijn en het moet ongeveer tussen de 82 en de 87 gram zwaar zijn. Het liefst ook een iets dikker blad. Ik wil niet al te veel geld uitgeven dus ik denk aan maximaal 60 euro. Ik speel meestal de eerste bal op tafel en dan ga ik de aanval opzoeken, ik ga vaak wat verder achter de tafel staan en wil altijd heel graag smashen. Ook vind ik een hoge balafsprong fijn. Als je alleen een duur frame weet vermeld het dan maar gewoon dan ga ik wel sparen
. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
gr Sander
gr Sander
tibhar sensitec sigma
fh: xiom vega europe 2.0
bh: adidas p3 1.8
Re: welk frame moet ik kiezen?
Wil je eigenlijk een gelijkaardig frame van een ander merk of ben je opzoek naar een sneller frame want dat is me wat onduidelijk als ik het goed begrijp wil je gewoon een ander frame dat eigenlijk net hetzelfde is dan wat je nu hebt. Waarom wil je het vervangen?
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius optimum max
Tibhar genius max
Tibhar genius max
- sanderfermont
- Advanced Member

om te testen of er ook een nog fijner frame voor mij is, hoewel ik ook denk dat ik niet teveel moet gaan rotzooien met mijn frames en rubbers.santhopet schreef:Wil je eigenlijk een gelijkaardig frame van een ander merk of ben je opzoek naar een sneller frame want dat is me wat onduidelijk als ik het goed begrijp wil je gewoon een ander frame dat eigenlijk net hetzelfde is dan wat je nu hebt. Waarom wil je het vervangen?
tibhar sensitec sigma
Ik weet alleen niet precies hoe jij speelt zou je het wat meer kunnen beschrijven enevtueel een filmpje?
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Tibhar genius max
- sanderfermont
- Advanced Member

Sorry maar een filmpje kan niet, ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven. Ik zelf geef een lange service naar de bh van de tegenstander. Dan krijg ik hem vaak lang terug en dan zoek ik de aanval op, de 1e bal geplaats met top/zij spin. Dan ga ik vooral met harde ballen plaatsen lang in de hoeken en uiteindelijk probeer ik de tegenstander te laten lopen of uit te smashen. Maar soms gaat de eerste bal wel over. Als de tegenstander hem opslaat schuif ik vaak en dan hetzelfde als bij mijn eigen service. Ik hoop dat je nu mijn spel meer begrijpt.santhopet schreef:Ik weet alleen niet precies hoe jij speelt zou je het wat meer kunnen beschrijven enevtueel een filmpje?
tibhar sensitec sigma
Ja ik begrijp het ik zal sebiet eens kijken wat het best bij je past
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Tibhar genius max