Het Perfecte Batje!

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Plaats reactie
Cees01
Beginner
Beginner

Het Perfecte Batje!

Bericht door Cees01 »

Bestaat er zoiets als het perfecte batje? Je ziet zoveel mensen nieuwe proberen en maar opzoek zijn naar iets beters. Bestaat er volgens jullie zoiets als het perfecte batje en welk batje is dat dan volgens jouw?
cstt
Silver Member
Silver Member

Re: Het Perfecte Batje!

Bericht door cstt »

Een perfect batje bestaat er niet. Er bestaat echter wel een batje waar je je heel comfortabel bij voelt. Als je dat hebt gevonden moet je erbij blijven en werken aan je techniek. Het heeft weinig zin te blijven kloten aan je materiaal als je er tevreden mee bent.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door Sun Tzu »

Ligt aan je spel, ik vind bijvoorbeeld de Acoustic heel fijn spelen, maar ben nu weer overgeschakeld op de ALC omdat de afsprong wat lager is. Ik lever wel wat meer precisie en gevoel in maar nu kan ik wel weer de spinballen aggresief blokken/tikken, dat is iets wat ik toch graag doe.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
masker101
Beginner
Beginner

Bericht door masker101 »

Ja die is er :D FH 2.0 Joola energy BH 2.0 Energy X-soft :D:D
allrounder

Bericht door allrounder »

Lijkt me extreem persoonlijk, een perfect batje. Ik denk dat als je lang met bepaald materiaal speelt dat dat voor je gevoel je perfecte batje wordt. Het handvat van je frame gaat op den duur helemaal naar jouw hand staan en dat speelt natuurlijk het lekkerst. Verder ben je dan helemaal gewend aan je frame (mits je ook langere tijd met hetzelfde rubber speelt) en weet je precies wat je er allemaal mee kunt doen vanuit welke positie. Je merkt wel dat fabrikanten op zoek zijn naar een soort van ideaal batje waarbij bv. de forehand meer snelheid heeft dan de backhand etc. (Voor typische backhandspelers batje omdraaien uiteraard...;-))
Plaats reactie