Oops, een goede bal.

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Plaats reactie
Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Oops, een goede bal.

Bericht door Sun Tzu »

Heeft iemand wel is een moment gehad dat hij A probeerde, B gebeurde en het een schitterend punt opleverde?

Ik zal beginnen.

Het volgende gebeurde mij zondag:

Tegenstander en ik stonden in 2de lijn, tegenstander laat de bal opspringen en ik kom naar voor om te smashen, ik mis de bal maar kan nog net op tijd een drop shot maken. De tegenstander zette een stap naar achter om de smash te ontvangen en was te laat om nog bij de drop shot te komen. Zijn teamgenote was aan het tellen en zei, wat een briljante bal. Ik kon een glimlach niet onderdrukken!

Wat zijn jullie momenten?

Johan
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Oops, een goede bal.

Bericht door van_doorn »

Wat mij wel regelmatig over komt is de bal op me vinger... Dan is de bedoeling dat ik hem naar links speel, maar de bal komt op me vinger en gaat naar rechts. Niet echt boeiend, maar wel altijd een leuk momentje :D
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
allrounder

Re: Oops, een goede bal.

Bericht door allrounder »

Ik heb ooit een keer gehad dat ik zo'n beetje in 3e positie stond en een harde spin met vooral veel zijspin diep naar mijn forehand kreeg. Ik kon er nog net bij om de bal (voor mijn gevoel) nog net terug op tafel te krijgen en vervolgens volledig uitgeplaatst te worden, maar de bal kwam helemaal aan de zijkant van mijn rubber en maakt een hele rare boog, vlak achter het net op de forehand met extreem veel zijspin naar buiten draaiend waardoor hij, na de stuit, ongeveer ter hoogte van het netje op de tafel naast ons uit kwam. Briljant punt...alleen lukt dit me nooit meer ben ik bang.
Plaats reactie