In dit topic (viewtopic.php?f=4&t=850" onclick="window.open(this.href);return false;) kwam naar voren dat het wellicht een goed idee is om t-shirts te laten drukken met het logo en de naam van het forum erop. Ik ben me wat meer gaan verdiepen naar de eventuele kosten en de prijzen om dit te laten doen zijn relatief laag. Het nadeel hiervan is dat er wel een redelijk aantal shirts besteld moeten worden.
Ik wil daarom van jullie weten of je geïnteresseerd bent in een t-shirt met daarop de naam en logo van het forum. Helaas ben ik niet zo vermogend dat ik deze shirts gratis kan weggeven, maar om deze tegen de kostprijs van het shirt te verkopen. Welke vermoedelijk tussen de 10 en 15 euro liggen.
Het zou om het volgende shirt gaan: In de kleur donker/marine blauw met wit.
Dit is een vocht regulerend shirt van 100% polyester.
Hierop kom het volgende logo in het wit. Met daaronder de URL van het forum (is nu een grove schets): Ik wil graag van jullie weten of jullie zo'n shirt zouden willen aanschaffen en in welke maat. Dan kan ik kijken of het daadwerkelijk de moeite waard is om een aantal shirts te gaan bestellen.
In de pol kun je aangeven of je een shirt wilt en in welke maat. Dit is slechts ter indicatie en dit is niet een bestelling. Als je meerdere shirts wilt kun je dat in een reactie op dit topic plaatsen.
Help het forum te promoten en schaf een t-shirt aan