Hallo,
Ik ga nieuwe rubbers bestellen ( yasaka Rakza 7 soft en Xiom vega europe soft allebei in 2.0 mm) en hier zoek ik een passend frame bij.
Ik speel zelf 6e klasse senioren en mijn huidige frame is een Donic waldner senso carbon frame alleen denk ik dat deze combinatie te snel voor mijn spel zou worden want ik doe hoofdzakelijk schuiven en daarna proberen met een contra slag het over te nemen.
Ik zat zelf te denken aan een allround of allround + frame dus hoor graag hier jullie mening over wat beter is en wat een goed bijpassend frame is. PS wil niet meer dan 50 euro uitgeven aan het frame. Indien mogelijk denk ik wel carbon maar niet verplicht.
Bvd Jeroen
Passend frame bij rubbers gezocht
Passend frame bij rubbers gezocht
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
Re: Passend frame bij rubbers gezocht
Gezien je niveau en spel zou ik voor 1.8 rubbers gaan. Dan houd je veel meer controle over je schuifballen en je contraslagen kan je dan meer later gaan.
Beide rubbers hebben lijmeffect, en zijn snel zat. Ik zou voor een allround houten frame gaan anders wordt het een grote springplank voor je denk ik.
Beide rubbers hebben lijmeffect, en zijn snel zat. Ik zou voor een allround houten frame gaan anders wordt het een grote springplank voor je denk ik.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
And treat those two impostors just the same
Hoi cstt,
Ik wilde in principe ook voor 1.8 rubbers gaan alleen waar k ze wil halen hebben ze alleen 2.0 en max dikte (game11). Heb dinsdag even kort met een donic waldner senso v2 gespeeld met roundell soft er op en dat speelde op de 1 e indruk wel ok.
Ik zat qua frame aan iets als een andro super core cell allround of donic waldner senso v2 te denken
Bedankt alvast voor je reactie
Ik wilde in principe ook voor 1.8 rubbers gaan alleen waar k ze wil halen hebben ze alleen 2.0 en max dikte (game11). Heb dinsdag even kort met een donic waldner senso v2 gespeeld met roundell soft er op en dat speelde op de 1 e indruk wel ok.
Ik zat qua frame aan iets als een andro super core cell allround of donic waldner senso v2 te denken
Bedankt alvast voor je reactie
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
Andro temper tech zijn ook zeer goede frames qua controle. Zelf de off- gehad, en die is al goed controleerbaar! Maar voor jou zou de all+ een goede optie kunnen zijn.
Bij ons op de club speelt een verdediger die regelmatig de aanval zoekt met de joola wing passion medium. Ik ken deze alleen zelf in de fast uitvoering, en die houdt voor mij heel prettig vast. Een mooi frame, waar ik veel spin mee kan geven.
Wat ik zelf wel prettig vind als je een paar frames hebt is om het bij 1 merk te houden. Dan passen over het algemen de rubbers goed als je ze uitwisselt met een ander frame. Andro is bij mij onderin vaak net wat groter dan joola, en dan krijg je een stukje hout te zien. Voor het spelen niet belangrijk, maar om te zien is dat niet zo mooi.
Bij ons op de club speelt een verdediger die regelmatig de aanval zoekt met de joola wing passion medium. Ik ken deze alleen zelf in de fast uitvoering, en die houdt voor mij heel prettig vast. Een mooi frame, waar ik veel spin mee kan geven.
Wat ik zelf wel prettig vind als je een paar frames hebt is om het bij 1 merk te houden. Dan passen over het algemen de rubbers goed als je ze uitwisselt met een ander frame. Andro is bij mij onderin vaak net wat groter dan joola, en dan krijg je een stukje hout te zien. Voor het spelen niet belangrijk, maar om te zien is dat niet zo mooi.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Ben toch maar voor de combinatie gegaan zoals hieronder:
Andro super core Cell ALL
Xiom vega europe 2.0
Yasaka rakza 7 soft 2.0
En toch maar gewoon allround gepakt zodat het te hanteren blijft voor mij.
Bedankt voor het advies,
Jeroen
Andro super core Cell ALL
Xiom vega europe 2.0
Yasaka rakza 7 soft 2.0
En toch maar gewoon allround gepakt zodat het te hanteren blijft voor mij.
Bedankt voor het advies,
Jeroen
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P