Joola Greenline
Joola Greenline
Na de laatste competitie heb ik veel frames en rubbers geprobeerd. Qua frames ook een aantal carbon frames getest, maar uiteindelijk kies ik toch voor een houten frame. Ik heb mijn Joola wing passion fast weer gepakt, en het gevoel is meteen weer goed. Hij doet wat Joola beloofd, veel spin geven. Nu zie ik wel eens iets over de Greenline serie van Joola staan, maar lees nog niet veel reviews over deze serie. Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee, en dan met name met de fast of de extreme. Ben benieuwd wat je ervaring hier mee is.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Re: Joola Greenline
Ondertussen misschien al iemand die een keer met it frame heeft kunnen spelen. Ik dacht dat joola een behoorlijk groot merk was, maar ik zie de vaak niet veel reviews op de tabletenis datbase. Ook op rubber gebied lijken ze me niet enorm populair op dit moment.
Ze lijken niet populair maar bij ons op de club wordt er zeer veel gebruikt van joola producten, aangezien de sponsor zijn hoofdmerk joola is zelf gebruik speel ik niet met joola maar ga binnenkort de x-plode eens testen en kijken of deze me bevalt/
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius optimum max
Tibhar genius max
Tibhar genius max
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding van de joola frames erg goed. Je betaald niet de hoofdprijs, en krijgt een keurig afgewekt frame. Bij veel merken is het blad onderaan het blad bij het handvat niet geschuurd mar gewoon in model gezaagd. Ik werk dat zelf dan altijd bij omdat ik dat een rotgevoel vind. Joola is daar vaak wat beter in. En qua gewicht is het vaak niet al te zwaar,ben ik ook een liefhebber van.
De rubber ben ik niet zo bekend mee. Ooit een samba en een mambo getest, en dat vond ik niet super. De x-plode heb ik 1 seizoen gehad. Een heerlijk spin rubber, en behoorlijk snel. Lijkt mij het testen zeker waard
De rubber ben ik niet zo bekend mee. Ooit een samba en een mambo getest, en dat vond ik niet super. De x-plode heb ik 1 seizoen gehad. Een heerlijk spin rubber, en behoorlijk snel. Lijkt mij het testen zeker waard
Inderdaad ben ook erg te spreken over de prijs kwaliteit verhouding van joola als je kijkt wat er nu op de markt is van butterfly bijvoorbeeld zijn de frames van joola spotgoedkoop. Ik ga de x-plode zeker testen maar ik moet er alleen nog eentje zien te bemachtigen.
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Tibhar genius max
Volegens mij heeft timo b een gebruikte en henk nieuwe te koop staan. Is volgens mij niet zo ingewikkeld en toch redelijk betaalbaar. Heb bij Timo wel goede ervaring met gebruikte rubbers. Een paar keer wat gekocht en nog in prima bruikbare staat.
Henk heeft mij erover gecontacteerd maar hij antwoordt niet. 
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Tibhar genius max