Help!!

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
JPMartin
Beginner
Beginner

Re: Help!!

Bericht door JPMartin »

of misschien dit frame Stiga Allround Classic
of Butterfly Timo Boll ALL+

tis wel all+ maar ik dacht ik breng hem ff ter sprake
Frame: Sitga allround classic
FH: Nimbus Sound
BH: Desto F3 Big Slam
JPMartin
Beginner
Beginner

Bericht door JPMartin »

Net besteld bij game11.

FH: Nimbus sound 1.8
BH: Desto f3 big slam 1.8
Frame: Stiga alround classic.
Frame: Sitga allround classic
FH: Nimbus Sound
BH: Desto F3 Big Slam
Whazzup
Gold Member
Gold Member

Bericht door Whazzup »

Gelukkig, eindelijk! Ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt! Succes ermee. ;)
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
mank
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door mank »

Prima setup hoor. Iig als je klein van stuk bent of nog jong (dat kan ik niet opmaken uit je posts). Hele batje zal namelijk op plm 150 gram komen en wat handle heavy zijn. Voor iemand met al wat langere armen leidt dat tot een chicken wing techniek en onafgemaakte te korte slagen. Als trainer heb ik daar ooit mee te maken gehad met jongens van jaar of zestien toen. Die kregen dan één wat zwaarder chinees rubber op fh wat tov dit soort rubbertjes (of mendo energy 1,8) dan zo,n tien gram toevoegde en de balans bijstelde. Daarmee maakten ze hun slag langer en gingen die ook beter vanuit voetenwerk ondersteunen (om daarmee de slag weer wat korter te maken maar al met al intenser).
Mag dan chinees zijn maar overeenkomst met het soort batjes wat op hoger niveau gespeeld wordt is toch groter. Beter voor techniek ontwikkeling dus voor al wat meer volgroeide jongeren.
mank
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door mank »

Prima setup hoor. Iig als je klein van stuk bent of nog jong (dat kan ik niet opmaken uit je posts). Hele batje zal namelijk op plm 150 gram komen en dan wat handle heavy zijn.
Voor iemand met al wat langere armen leidt dat tot een chicken wing techniek en onafgemaakte te korte slagen. Als trainer heb ik daar mee te maken gehad met jongens van jaar of zestien toen. Die kregen dan één wat zwaarder chinees rubber op fh wat tov dit soort rubbertjes (of mendo energy 1,8) zo,n tien gram toevoegde en de balans bijstelde. Daarmee maakten ze hun slag automatisch wat langer en gingen die beter vanuit voetenwerk ondersteunen om het weer compacter te krijgen.
Mag dan chinees rubber zijn maar overeenkomst met het soort batjes wat op hoger niveau gespeeld wordt is toch groter. Zoals ik het zie is dat dan toch beter voor techniek ontwikkeling en de extra power die wat oudere jeugdspelers hebben, ook als ze zesde klas spelen, wordt ook meteen al funktioneler.
Plaats reactie