Te koop emen compleet batje
Een Andro Blax off holrond in zeer goede staat. Een superlicht balsa frame van 76 gram.
Ik heb op de forehand een paar maanden oude xiom sigma pro zwart 2.0mm, nog geen matte plekken te zien. Dit rubber geeft op deze combi veel tempo, en een harde effectvolle spinbal. Meer effect voor mijn gevoel dan de vega of omega pro. Voordeel van dit frame is dat het ook met dit wat zwaardere xiom rubber toch licht blijft.
Op de backhand zit een tibhar genius optimum + rood. Deze is medium soft en geeft een prima controle bij blokken en schuiven en op de backhand is er eenvoudig mee te openen. Het rode rubber heb ik helaas op 1 plek net iets uit het centrum 5 bij 5 mm beschadigd bij het verwijderen van de oude lijmlaag. Er is een stukje spons mee gekomen waardoor er een plekje zichtbaar is in de toplaag, maar geen scheur. Een prima rubber om voorlopig mee te testen. Het rubber is niet oud en voor de rest in goede staat. Een frame voor een snelle aanvaller. Dit lichte frame is goed met zware tensors te combineren zonder een zware totaal combi te maken.
Voor dit complete batje vraag ik €39,95 incl verzenden in een bubbeltjes enveloppe. Nu slechts €30!
Andro Blax off + xiom sigma pro prijs velaagd
Andro Blax off + xiom sigma pro prijs velaagd
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max