Jongens en meisjes (als die hier uberhaupt zijn...),
Dankzij Bob ben ik erachter gekomen dat dit het nieuwe forum voor tafeltenniszaken is. Ik ben dus weer terug, maar dan onder een andere nickname, haha.
Ik dacht, ik groet jullie allemaal even via deze weg.
Groetjes,
Wouter
Sinds februari 2019 weer begonnen!
ONI in IJsselstein
Voorheen HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Yasaka Rakza 7 (max zwart)
Backhand: Andro Hexer Powersponge (1,7 rood)
Haha! We shall see. Is Marc er niet dan? Anders mail ik hem even dat hij ook weer komt want dat is de man die echt verstand heeft van materialen... Ik heb alleen praktijkervaring en een klein beetje theoretische kennis.
ONI in IJsselstein
He Woutertje kaboutertje, jij ook weer hier. ik ben er alweer een tijdje Vanzelfsprekend mag je je kennis hier ook laten blijken, als je maar niet weer continu begint over de snelheidscaterorie en hardheid van de Andro-frames. Want dat weten we allemaal wel hahaha! Wees welkom kerel
Welkom Wouter! Ik heb Marc al een paar keer benaderd, maar de wilde zich een beetje op de achtergrond houden. Het zou mooi zijn als jij hem over de streep kan trekken
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Jongens bedankt voor dit warme welkom heten. Ik heb Marc even gecontacteerd, dus even afwachten nu. Leuk om te zien dat we hier verder gaan. Top meneer van_doorn!
ONI in IJsselstein
Ik heb Marc gesproken en hij wil zijn tijd achter de computer wat beperken. Ik kan me voorstellen dat je dan niet gaat participeren zoals hij dat voorheen deed. Bij dezen weten jullie dat dan ook!
Groetjes,
Wouter
ONI in IJsselstein
Sorry jongens, had idd aan killie (je bent en blijft killie voor mij) zijn terugkomst voorwaarden moeten stellen. Geen gezeur over andro en zijn knetterharde frames en het eindeloos uppen van zijn aangeboden rubbers:)