Wellicht een leuk idee om hier wat foto's te plaatsen van het frame en de rubbers waar je mee speelt... Vermeld ook even met welk rubber je op je forehand en welke op je backhand speelt, met welke kleur, met welke diktes je speelt en ook de naam van je rubbers en frame.
Ik ben Timo B. en speel met de volgende setup: Frame: Butterfly Timo Boll ZLC
Forehand: Donic Acuda S1 Max (rood)
Backhand: Donic Coppa X1 Gold Max (zwart)
Ja speelde weer met mijn oude Photino een setje omdat hij mijn ALC wilde proberen.
Toen vond ik die toch wel heel erg fijn spelen.
Dus heb ik er maar 4 besteld en nu blijf ik daar bij.
Gister mee gespeeld weer en de G3-FX is nu nog redelijk snel voor mijn backhand maar dat is ff wennen. Anders maar een gewone Sriver FX.
Timo Boll ZLF Tenergy 05 Tenergy 64
Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.
Zo, net mijn nieuwste aanwinst opgehaald: De Butterfly Timo Boll T5000. Hij voelde zich al gelijk thuis in mijn tas, samen met zijn broer: ZLC
Zoals beloofd zouden er weer een paar fotootjes komen, dus bij deze:
Ik vind het ook zeker een hele mooie kleurcombinatie! Vind ik van de ZLC ook nog steeds trouwens...
Ben heel erg benieuwd hoe het speelt. Hopen dat het snel dinsdag is, dan kan ik ´m proberen met de training.
mooie frames hoor , die zlf vond ik echt verschrikkelijk om mee te spelen, heel raar gevoel voor mij.
De zlc wil ik ooit nog eens proberen,
Veel plezier er mee
Wat beviel je niet aan de ZLF dan Elmo? Wat voor speelstijl heb je en met wat voor rubbers erop speelde je? Ik heb mijn ZLF pas binnengekregen, ga er komende dinsdag voor het eerst mee trainen. Nog geen idee wat ik ervan kan verwachten...