Ik heb een vraag over de zoekfunctie. Wanneer ik hier wat invul, geeft hij vaak wel aan hoeveel resultaten er zijn, maar verder geeft hij geen topics weer. Als ik bijvoorbeeld Neos Tacky (heb ik net aangeschaft) invul, geeft de zoekfunctie aan dat er 5 resultaten zijn, maar ik kan er verder niets over lezen.
Bij de gangbare topics zoals bijvoorbeeld "korte noppen", krijg je een waslijst aan topics. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?
Zoekfunctie
Re: Zoekfunctie
Hoi Ippie,
Dat kan ik zeker. Op moment van schrijven zit er een bug in de zoekmachine. De zoekmachine vindt resultaten, maar bouwt vervolgens de pagina met zoekresultaten niet goed op. Hierdoor laat ie wel de aantallen zien die er gevonden zijn, maar niet de pagina zelf. Ik ben dit probleem nog verder aan het onderzoeken en hoop het op korte termijn gefixed te hebben.
Dat kan ik zeker. Op moment van schrijven zit er een bug in de zoekmachine. De zoekmachine vindt resultaten, maar bouwt vervolgens de pagina met zoekresultaten niet goed op. Hierdoor laat ie wel de aantallen zien die er gevonden zijn, maar niet de pagina zelf. Ik ben dit probleem nog verder aan het onderzoeken en hoop het op korte termijn gefixed te hebben.
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
If you can believe it, the mind can achieve it.