Nieuwe soft rubbers

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Plaats reactie
viscaria
Silver Member
Silver Member

Nieuwe soft rubbers

Bericht door viscaria »

Hi leden.

Ik ben opzoek naar een soft rubber die past bij mijn Speel stijl. Het gaat om de backhand rubber

Ik ben een speler die graag op mijn backhand blokt.maar wil graag ook spinnen.

Het rubber gaat op een stiga allround frame 5 lagen hout.

Ik heb vandaag de stiga Calibra S Tour besteld in 2.1 max

Weet iemand misschien of dit rubber bij mijn speel stijl past!

Ik heb het rubber besteld omdat ik het lekkerst met een soft rubber kan blokken.

Maar omdat ik altijd 2.0 heb vindt ik het rubber te licht vandaar dat ik 2.1 heb genomen. Maar wat vinden jullie ervan is het Rubber dan niet te snel voor mijn speelstijl!

Voorheen speelde ik met de donic acuda s3 2.0 en donic bleu fire jp 03 2.0 en de donic coppa x3 en x2 soft.

Heeft iemand ervaring met dit rubber zo ja.

Zal je dan zovriendelijk willen zijn om wat over het rubbertje te schrijven.

Gr.

Viscaria
p1ngp0ng3r
Advanced Member
Advanced Member

Re: Nieuwe soft rubbers

Bericht door p1ngp0ng3r »

Beetje vreemd Viscaria :)

Eerst een nieuw rubber bestellen en dan pas vragen of het wellicht bij je speelstijl past? Je hebt het rubber toch al besteld, dus gewoon erop plakken en proberen maar zou ik zeggen.

Mocht je nog een keer een rubber willen aanschaffen, informeer dan eerst eens of kijk of je van iemand een gebruikt rubber kunt overnemen. Tweedehands rubbers heb je vaak al voor 30%-40% van de winkelwaarde en ideaal om te kijken of het rubber bij je past.

Terugkomend op je vraag: verschil tussen 2.0 en 2.1mm ga je niet merken hoor.
Voorheen speelde je met een aantal andere rubbers? Waarom heb je besloten om van deze rubbers af te stappen?
Je kunt pas een goed advies verwachten als je vertelt waaróm je op zoek bent naar een nieuw rubber.
Rasanter R48 - Infinity VPS - Evolution FX-P
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Mijn voorkeur is om het al sinds een lange tijd bij 1 merk te houden, aangezien de marketinguitingen mij weinig zeggen. Nu hebben alle fabrikanten een super rubber met een stroef oppervlak, snel , veel controle en speciaal voor de pvc bal. Door voor 1 merk te kiezen is vergelijken eenvoudiger. Wat merk x soft vindt is bij een andere misschien als medium aangegeven. Cijfertjes, en reviews zijn niet altijd geheel betrouwbaar.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
viscaria
Silver Member
Silver Member

Bericht door viscaria »

Klopt maar dacht voor 22 nieuw rubber kan ik niet laten liggen.

Gr

Viscaria
Plaats reactie