Hallo,
De voorbije jaren heb ik altijd gespeeld met:
Joola MC1
Sriver FX 1,9 FH
Sriver FX 1,9 BH
De snelheid zat goed, maar ik heb de indruk dat m'n tegenstanders niet echt onder de indruk waren van het effect.
En ik mis ook wat controle (vooral BH) en extra pit (zacht houtje, zachte rubbers).
Ik heb al verschillende houtjes geprobeerd waaronder Donic Waldner Black Devil(te lage throw), Butterfly TB ZLF(te smal handvat), Andro Temper Tech All+(traag), Nittaku Barwell Fleet(nog aan't proberen) en verschillende rubbers: Tenergy's 64-FX, 25-FX, 80-FX(het katapulteffect is me iets te groot), Tibhar Evolution FX-P (springerig).
Echte carbon-houtjes liggen met niet omdat deze te stijf zijn en ik dan niet goed vlak kan afslaan op gekapte ballen.
Nu zou ik graag volgend seizoen iets totaal anders willen proberen.
Ik open gemakkelijk met trage hoge topspinballen (FH) om het daarna af te maken met topspin(geplaatst) of vlak afslaan.
Op m'n backhand kan ik enkel openen op trage ballen en voor de rest block ik, maar kan ik ook goed vlak afslaan.
Ik speel graag met een lichte combo (frame <80g) en met rubbers met een hoge throw.
Graag jullie advies!
Bedankt!
Mvg,
Kris
Nieuwe combo voor volgend seizoen.
Re: Nieuwe combo voor volgend seizoen.
Mijn afgezaagde advies: Adidas P7 op de FH. Hoge throw en redelijk harde spons. Veel spin en ook genoeg power (bij mij in 1,8mm)
Meppers 1, 2e klasse zuid-west
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Weapon of choice:
Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm
Test:
Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm
ELO 01-05-24 1447
Ik heb besloten om me een (lichte) Andro Treiber K aan te schaffen.
Iemand hier al ervaring mee?
En welke rubbers passen hier goed op?
Ik dacht zelf aan T05-fx 1.9 vh en T080-fx 1.7 bh of anders de vertrouwde Sriver-fx'n in dezelfde dikte.
Iemand hier al ervaring mee?
En welke rubbers passen hier goed op?
Ik dacht zelf aan T05-fx 1.9 vh en T080-fx 1.7 bh of anders de vertrouwde Sriver-fx'n in dezelfde dikte.
Ik ga dit jaar volop voor de goedkope combo. Nu speel ik nog met een Europees houtje en provinciale hurricanes3. Volgend jaar is het volledig China wat de klok slaagt. Ik hou van hun kleverigheid en de variaties in spin die je ermee kan geven. + voor de prijs kan je het niet laten!!!
opzet1:
persson powercarbon v1
hurricane 3 rood
hurricane 3 provincial zwart
opzet2:
galaxy T-11
haifu whale II national(factorytuned) red
Sanwei T88-I
Chinese rubber adept
persson powercarbon v1
hurricane 3 rood
hurricane 3 provincial zwart