Ik ben een 20 jarige jongen die tijdens zijn middelbare schooltijd altijd getafeltennist (niet professioneel) heeft tijdens de pauze's. Dit is inmiddels alweer zo'n 4 jaar geleden. Echter hebben mijn pa en ma recentelijk een tafeltennistafel aangeschaft voor het hele gezin, waardoor ik mijn liefde voor de sport hervonden heb. Ik ben niet van plan om mezelf bij een vereniging aan te sluiten, aangezien ik het op dit moment te druk heb voor mijn universitaire opleiding, maar vind het toch erg leuk om gezellig een balletje te slaan tegen vrienden/familieleden (vaak niet van bepaald een hoog niveau).
Op dit moment gebruik ik hiervoor een oud batje wat ik ooit tijdens mijn middelbare schooltijd aangeschaft heb (donic waldner lvl 400), maar de rubbers hiervan zijn compleet versleten (plus het houtje is half afgebroken), waardoor ik op zoek ben naar iets nieuws. Ik vind het leuk om op youtube via kanalen als 'Pingskills' de verschillende technieken van het tafeltennis te bekijken en deze in de praktijk te brengen tegen gezinsleden.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een beginnersbatje, met vooral goede control (gelezen dat dit belangrijk is voor een beginnende speler), maar tevens voldoende ander eigenschappen (spin en snelheid) zodat ik de verschillende technieken en slagen aan kan leren. Het punt is echter dat ik geen budget heb om een custom bat (met rubbers zoals Mark V of Sriver) aan te schaffen ( arme student
Ik kijk er naar uit om jullie mening hierover te horen en hoop binnenkort een batje aan te kunnen schaffen wat door jullie aangeraden is, waardoor ik mijn eerste stappen kan zetten om een betere speler te worden.
Alvast Bedankt en sorry voor mijn lange verhaal, maar wou voldoende achtergrond info bieden.
Mvg,
Corné