Tibhar Nimbus VIP

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Plaats reactie
Calvinn
Beginner
Beginner

Tibhar Nimbus VIP

Bericht door Calvinn »

Hallo tafeltennissers.

Zoals jullie denk ik al weten is dat de rubber Tibhar Nimbus VIP eruit zijn gegaan.
Ik wil graag weten wat hierop lijkt, wat ook van Tibhar is.
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Tibhar Nimbus VIP

Bericht door van_doorn »

Hoi Calvinn,

Welkom op het forum! Tibhar Nimbus VIP is inderdaad verdwenen, maar de andere versies van de Nimbus zijn nog wel beschikbaar. Zit hier niet enig overlap in? Anders zou je nog over kunnen stappen naar de Genius of Sinus serie...
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Voor de liefhebber heb ik eventueel nog een Tibhar Nimbus VIP 2.0 mm rood liggen, gesneden op joola formaat. Het rubber is gekocht in oktober 2011. En ik heb er 3 avonden mee gespeeld. Vraagprijs 17.50 incl verzenden, of eventueel ruilen tegen een ander vers rubber. Bijvoorbeeld acuda, of joola express explode. Vind iemand het leuk kan ik er eventueel een 1 jaar oude xiom vega europe 2mm rood bij doen. Ziet er nog redelijk uit, beetje mat, maar nog prima om eens te proberen.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
sanderfermont
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door sanderfermont »

weet niemand nog een rubber wat er echt op lijkt en anders heeft iemand m nog te koop(vip)
tibhar sensitec sigma
fh: xiom vega europe 2.0
bh: adidas p3 1.8
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door van_doorn »

Menereis heeft hem nog te koop: https://www.menereis.nl/menereis-tafelt ... rs/page/2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
mank
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door mank »

Misschien Andro rasant van vorige thread ? Iig ook een rubber dat wat inspeeltijd nodig heeft zoals alle rubbers met wat hardere spons. Reviews waarbij het bij een keer testen blijft dus met korrel zout nemen.

edit-oeps : was even in de war met tibhar nianmor. En nianmor is ook nog japans rubber en Boost of callibra rubbers van Stiga zouden dan waarschijnlijk dichterbij zijn.
Rasant is volgens reviews wel - ook - goed blok en contra rubber net als nimbus (vandaar mijn verwarring denk ik) ; medium balafsprong toplaag en hardere spons. Maar meer spin mogelijkheden dan nimbus en zal dan ook wel wat spingevoeliger zijn.
santhopet
Super Member
Super Member

Bericht door santhopet »

Danny1973 schreef:Voor de liefhebber heb ik eventueel nog een Tibhar Nimbus VIP 2.0 mm rood liggen, gesneden op joola formaat. Het rubber is gekocht in oktober 2011. En ik heb er 3 avonden mee gespeeld. Vraagprijs 17.50 incl verzenden, of eventueel ruilen tegen een ander vers rubber. Bijvoorbeeld acuda, of joola express explode. Vind iemand het leuk kan ik er eventueel een 1 jaar oude xiom vega europe 2mm rood bij doen. Ziet er nog redelijk uit, beetje mat, maar nog prima om eens te proberen.
Heb je de xiom nog liggen ben namelijk opzoek naar dat rubber om eens te testen , hoeveel vraag je ervoor?
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius optimum max
Tibhar genius max
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Nee, beide rubbers zijn geruild tegen een acuda s2. Dus ik kan je er helaas niet blij mee maken. Ik gebruik de vega europe zelf op dit moment als backhand rubbers in 2 mm. Vind het wel aanraders. Niet echt duur, en prima levensduur. Eerst paar trainingen zijn wel even wennen met een nieuwe. Het is net of het rubber wat harder aanvoelt. Binnen een paar uur wordt dat al veel beter.
santhopet
Super Member
Super Member

Bericht door santhopet »

Als er eentje versleten is laat het me dan weten, ik zou hem graag eens testen.
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Zal er aan denken, maar mij ervaring is wel dat als ze op zijn het beste er ook echt wel vanaf is. Ik geef mijn wat oudere rubbers normaal gesproken aan jeugdleden, zodat die er nog een tijdje mee kunnen spelen.
santhopet
Super Member
Super Member

Bericht door santhopet »

Ok.
Butterfly Petr Korbel
Tibhar genius max
Plaats reactie